صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 10 بهمن 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

اتهام مشترک روحانی و کی‌روش؛ نداشتن «پلن B»

مصطفی داننده حسن روحانی و کارلوس کی‌روش به شدت دورانی شبیه به هم را سپری می‌کنند. هر دوی آنها محبوب بودند. هر دوی آنها کاری کردند که مردم برای شادی به خیابان بریزند. هردوی آنها مجموعه‌ای را تحویل گرفتند که شرایط عادی نداشت. هردوی آنها در یک نقطه به یک دیوار بتنی بزرگ برخورد کردند که همچون تیری بود به قلب محبوبیت‌شان.
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۵۵

کسری بودجه دراقتصاد رانتی

سعید کاکاآقازاده دراقتصاد هرکشوری عواملی وجود دارد که باعث کسری بودجه می شود که بخشی ازآن مربوط به معافیت‌ها وفرارمالیاتی است که درچارچوب یک اقتصاد رانتی صورت می‌گیرد.همچنین به علت تزریق درآمدها به نهادهای دولتی یا شبه‌ دولتی می باشد که هیچ نظارتی برعملکرد آنها وجود ندارد.
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۵۴

صدا و سیما باد کرد و باد کرد؛ تیم ملی ترکید!

مهرداد خدیر از همان لحظه ای که داور استرالیایی دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و ژاپن در مرحلۀ نیمه نهایی جام ملت های آسیا و در شامگاه هشتم بهمن 1397 در شهر العین امارات عربی متحده، در سوت خود به نشانۀ پایان بازی به سود ژاپنی‌ها و حذف تلخ ایران دمید، تحلیل ها در چراییِ استمرارِ ناکامی و سرنوشتِ تراژیکِ تیم ملی شروع شده است.
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۵۲