صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 16 بهمن 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

دولت روحانی و دو سپر؛ یکی برای ترامپ و دیگری برای مخالفان داخلی

مصطفی داننده « instex» ابزار مالی جدید اروپا برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران در حال اجرایی شدن است. در این ابزار مالی قرار است یک صندوق یا یک نهاد مالی تاسیس شود که پول هایی که از صادرات ایران به اروپا که عمدتا نفت است، در این صندوق جمع و در مقابل این نهاد مبلغ کالاهایی که ایران از کشورهای عضو این نهاد تهیه می‌کند، را نیابتا از طرف ایران پرداخت می کند. حتی این ابزار مالی شامل کشورهای غیراروپایی مانند روسیه، چین و قطر هم می‌شود.
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۸

ماجراجویی جدید آمریکا در خاورمیانه

دکتر شهریار یوسفی ایالات متحده، در پی از دست دادن نفوذش در خاورمیانه، در یک اقدام ماجراجویانه به دنبال ایجاد یک بلوک نظامی‌در خاورمیانه است. از نظر واشنگتن، این اقدام دو مشکل را به طورت همزمان حل می‌کند: با هزینه دیگران به تغییر رژیم در ایران کمک می‌کند و همچنین به بهانه مبارزه با جمهوری اسلامی، کسری بودجه خود را با فروش اسلحه به کشورهای متحد خود تامین می‌کنند.
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۶

شاهکار جدید اقتصادی

شیرین نوری شاهکار جدید اقتصادی دولت دوازدهم قطعا چاپ 9 هزار میلیارد تومان پول در سال جاری خواهد بود هر چند رئیس محترم بانک مرکزی با هشدار نسبت به تزریق ۹ هزار میلیارد تومان پول پرقدرت به اقتصاد ایران در صورت تصویب پرداخت سود تحقق نیافته خرید و فروش ارز نیز هشدار جدی داده بود اما متاسفانه این طرح که مورد موافقت نمایندگان مجلس قرار گرفته صرفا چاپ پول است و افزایش تورم را در بر خواهد داشت.
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۵

مشکلات اقتصادی را حل کنید

حسن فتحی این روزها در شرایطی که با شتاب به سوی نوروز و سال نو گام بر می داریم وضعیت اقتصادی روز به روز وخیم تر شده و فشارهای اقتصادی بر روی دوش مردم سنگینی می کند. ولی در این شرایط آنچه جالب توجه است تاکید همه مسئولان و دست اندرکاران کشور بر حل و فصل مشکلات اقتصادی کشورو دل نگرانی از این مشکلات است.
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۴
آزادی ده ها هزار زندانی

آزادی ده ها هزار زندانی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۲