صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 28 بهمن 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
"موزه یهود" برلین با ورود خبرنگار صداوسیمای ایران مخالفت کرد

"موزه یهود" برلین با ورود خبرنگار صداوسیمای ایران مخالفت کرد

در تصمیمی "موزه یهود" برلین اعلام کرد که از ورود شبکه تلویزیونی ایران (IRIB) برای فیلم‌برداری از بخش‌های مختلف این موزه جلوگیری می‌کند. این تصمیم به دلیل "نگرش قطعی ضد صهیونیستی" این شبکه اتخاذ شده است.
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۵۵

رسالت مهدی یراحی در هنر و رفتار حذفی وزارت ارشاد

سمیه تیاری شایع ترین رویکردی که به هنر در حال حاضر وجود دارد این است که از هنرمند می خواهد روش «هنر برای هنر» را به کار گیرد. هنری که ترجیح می دهد روی تولید مادی متمرکز شود و وقت چندانی برای تولید محتوای معنوی صرف نکند. روشن است که چنین روشی نه تنها چراغی برای تکامل هنر روشن نمی کند، بلکه سنگ راه آن هم می‌شود. اما می بینیم بسیاری از هنرمندان امروزی در کشورمان همین راه را در پیش گرفته اند.
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۳۸

ویژگی‌های اصلی برنامه اصلاحی بانک مرکزی

سعید مسگری دکتر همتی از همان روزهای نخستی که به‌ عنوان رییس کل بانک مرکزی مشغول به کار شدند، اصلاح نظام پولی و بانکی کشور را در دستور کار خود قرار دادند و در این مدت کوتاه برخی اقدامات اصلاحی به خصوص در حوزه پرداخت الکترونیک را اجرایی کردند. به نظر می‌رسد ایشان به خوبی به اهمیت اصلاح ساختاری در شرایط فعلی اقتصاد ایران واقف هستند و این امر را به‌عنوان یکی از اولیت‌های کاری خود در دستور کار قرار داده‌اند.
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۳۷

کشمکش تصویب یا عدم تصویب پالرمو

شیرین نوری قرار بر این بود که لایحه پرحاشیه پالرمو دیروز در مجمع تشخیص مصلحت تعیین تکلیف شود که متاسفانه با حواشی های فراوان به جلسه بعدی این مجمع موکول شد هر چند باید گفت که لوایح موسوم به اف.ای.تی.اف، از یک موضوع صرفا اقتصادی که می توانست از مصادیق"سیاست اقتصادی" باشد، بدلایل مختلف پای در فرایندی سیاسی-جناحی گذاشته و مهمتر از آن در فضای مسموم بداخلاقی های سیاسی قرار گرفته است،
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۳۵