صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 30 بهمن 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور؛ چالش‌ها و راهکارها

یحیی لطفی‌نیا ایران به عنوان کشوری در حال توسعه با وجود ظرفیت‌ها و فرصت‌های متعدد و متنوع چون منابع عظیم زیر زمینی، جوانان تحصیل کرده، گسترده جغرافیایی متنوع و ... با چالش‌های اقتصادی متعددی چون بالا بودن نرخ بیکاری خصوصاً در بخش تحصیل کرده، تورم رکودی و ... مواجه است. در کنار این موانع و چالش‌ها در حوزه اقتصاد بین‌المللی نیز با خروج آمریکا از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ تحت عنوان برجام شوک‌های ارزی و کمبود سرمایه خارجی به آن‌ها افزوده شد.
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۷

باید از تندروها ترسید

مصطفی داننده باید از تندروها ترسید. از آنهایی که همیشه اهل افراط هستند. از آنهایی که حرف خود را حق می‌دانند و به دیگران مُهر باطل می‌زنند. از آدم‌هایی که در مقاطع حساس تصمیم‌هایی می‌گیرند که هزینه‌اش به پای ملت نوشته می‌شود. آدم‌هایی که منافع ملی برای‌شان تعریف نشده است. منافع ملی برای آنها یعنی خودشان و منافع‌شان.
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۶

بازگشت آمریکا به برجام

شیرین نوری سایت خبرى کنگره ملى ایرانیان آمریکا NIAC، مطلبى منتشر نموده که تایید می کند دیروز کنگره ملى حزب دموکرات آمریکا بازگشت ایالات متحده آمریکا به برجام را به تصویب رسانده است.
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۵