صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 04 بهمن 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

قطع اینترنت نیازی به رزمایش ندارد

شیرین نوری در خبرها شنیدیم که محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از لغو برگزاری رزمایش قطع اینترنت در ایران که قرار بود هفتم بهمن‌ماه انجام شود، خبر داد و از نظر ایشان رزمایشی که قرار بود روز هفتم بهمن‌ماه انجام شود، ارتباطی با قطع شبکهٔ اینترنت ندارد و به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداختی توصیه شده سرورهای خارجی‌شان را انتقال دهند و اجباری در کار نیست.
۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۱۰

مادورو مات می شود

حسن فتحی باآغاز دومین دوره ریاست جمهوری نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا تلاش ها برای وادار کردن او برای کناره گیری از قدرت و یا برکناری او شدت گرفته و به صورت آشکار سخن از اقدامات خصمانه علیه او برای به زیر کشیدنش گفته می شود. اقداماتی که می توانند آینده دولت مادورو را با خطر مواجه سازند.
۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۹

آیا ما هم می توانیم جمله رئیس جمهور سابق اندونزی را تکرار کنیم؟

جعفر محمدی رئیس جمهور قبلی اندونزی وقتی سمت خود را ترک کرد گفت: من خوشحالم که اندونزی حتی یک دشمن ندارد بلکه همه جا میلیون ها دوست دارد. این، بخشی از یادداشت جدید دکتر محمود سریع القلم است که چند روز پیش با تیتر "آینده اندونزی" منتشر شد و بیش از بخش های دیگر نوشتار استاد، توجه مرا جلب کرد: خوشحالم که اندونزی حتی یک دشمن ندارد... .
۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۰۶