صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 11 اسفند 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
دنیای امروز دنیای دیجیتال مارکتینگ و اینترنت اشیا است

دنیای امروز دنیای دیجیتال مارکتینگ و اینترنت اشیا است

مدیرعامل موسسه آموزش عالی ماهان گفت: با هدف هم اندیشی و شناخت چالش های پیش رو و همچنین بررسی چشم انداز آینده اقصاد و کارآفرینی پنجمین همایش سالانه موسسه ماهان با حضور اساتید برجسته و برندهای معتبر داخلی برگزار شد.
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۰۳
نمایشگاه دست آفرین افتتاح شد

نمایشگاه دست آفرین افتتاح شد

این نمایشگاه از سوی معاونت کارآفرینی و توانمندسازی ‌سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در راستای توسعه کسب و کارهای کوچک و خانگی، تعاونی‌ها و خیریه‌ها برپا شده تا شهروندان بتوانند بدون واسطه از تولیدکنندگان خرید کنند.
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷

اصلاحات ساختاری و انضباط مالی در شرایط نااطمینانی در اقتصاد ایران

حسین باستان زاد بخش خارجی اقتصاد کشور طی سه دهه گذشته در چهار برهه زمانی دچار عدم تعادل میان‌مدت، کسری موازنه پرداخت‌ها و نتیجتاً کاهش شدید ارزش پول ملی گردیده است. در اولین بحران ارزی، به علت سررسید تامین مالی‌های کوتاه‌مدت، واردات فزآینده کالاهای واسطه‌ای و سرمایه‌ای (به دلیل نیاز به بازسازی زیرساخت‌های اقتصاد در دوره پس از جنگ)، بازار ارز با تشدید تقاضای مالی، کسری جریان نقدی، رشد مازاد تقاضا و نتیجتاً افزایش نرخ ارز طی دوره ۷۴-۱۳۷۳ مواجه گردید.
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۵۱

دیپلماسی جذب سرمایه

مهدی زال زاده در میان تحلیلگران اقتصادی و در حوزه جذب سرمایه از سایر کشورها، نام کشور جوان و بلندپرواز قزاقستان شایع بوده و ایجاد مرکز مالی بین المللی آستانه نیز یکی از مصادیق موید آن است. مرکزی که اکنون فرصت اقتصادی منحصر به فرد کشورهای مشترک المنافع شده است. این مرکز که دادگاه و داوری مستقل داشته و بورس و تدابیر تنظیم بازار ویژه خود را دارد، می کوشد تا مرکز جذب سرمایه های خارجی به اقتصاد قزاقستان شود.
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۹

عربستان در مسیر هسته ای شدن

حسن فتحی عربستان گام های اساسی در راستای هسته ای شدن برداشته و قرار است با کمک واشنگتن برنامه هسته ای خود را به پیش ببرد. اگرچه تصمیم دونالد ترامپ در ارتباط با کمک های هسته ای به عربستان با اعتراض و مخالفت هایی در آمریکا مواجه شده اما به نظر نمی رسد رییس جمهوری آمریکا تغییری در تصمیم خود داده و درصدد تجدید نظر برآید.
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۸
جنگ نظامی، واقعیتی در کمین

جنگ نظامی، واقعیتی در کمین

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۷