صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 13 اسفند 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
لپ تاپ‌های جدید و سبک هوآوی برای جوانان

لپ تاپ‌های جدید و سبک هوآوی برای جوانان

هوآوی در کنگره موبایل بارسلونای امسال از دو لپ تاپ جدید به نام‌های Huawei MateBook 13 و Huawei MateBook 14 رونمایی کرد؛ لپ تاپ ‌های بسیار سبکی که در اندازه‌های ۱۳ و ۱۴ اینچی برای عموم مصرف‌کنندگان عرضه شده‌اند.
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵

تصویر سازی ملی، مسئولیت اجتماعی شرکت های بخش خصوصی

دکتر علیرضا شیرمحمدی مسئولیت اجتماعی در حقیقت به معنای حضور در بخش هایی از جامعه با استفاده از مساعدت های مالی و غیر مالی است که بتواند، موجب پیشرفت بخش هایی از جامعه باشد که با منابع و سرمایه های موجود در کشور و بدون این مساعدت ها نمی توان توفیق های قابل توجهی به دست آورد.
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۷

نه به بازگشت کوپن

محسن جلال‌پور فعال اقتصادی و رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران در کانال تلگرامی اش نوشت: به همین سادگی ممکن است به دهه 60 و عصر کوپن برگردیم.
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۶

چرا امامان جمعه بگویند و مردم نگویند؟

مصطفی داننده جالب است؛ وقتی روزنامه نگاران و نویسندگان از رفتن زنان به ورزشگاه، فیلتر شدن تلگرام و اینستاگرام و مسائلی از این قبیل، متهم می‌شوند به اینکه درد مردم را نمی‌شناسند، سریع به آنها برچسب فاصله با جامعه زده می‌شود. می‌گویند مردم نان ندارند و بعد اینها به فکر فیلترینگ هستند.
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۵
بازگشت‌به دهه شصت!

بازگشت‌به دهه شصت!

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۳