صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 21 اسفند 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

تناقض در چشم پوشی از تمدید،استمهال تسهیلات بانکی

آرش کبیری بسمه تعالی اعضای فرهیخته شورای نگهبان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باسلام وتحیات وافرالهی احتراما، پیرو ایراد قانونی آن شورا به جزء "1 " بند یک الحاقی به بند"و" تبصره "16" بودجه 98، به استناد بند"9" اصل سوم قانون اساسی، نمایندگان محترم درصحن علنی این ایرادقانونی را درنظرنگرفته وبدون تغییر مجددا مصوبه را باتغییرات دربندهای دیگر برای آن نهاد محترم ارسال نمودند.
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷

برای جذب سرمایه خارجی چه باید کرد؟

دکتر علیرضا شیرمحمدی خلاصه: باید بدانیم که سرمایه صرفا در کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود ندارد، بسیاری از کشورهای همسایه ما با توجه به بازارهایی که در کشورهای خود دارند و امکاناتی که در کشور ما مهیا است، می توانند با سرمایه گذاری در کشور ما نسبت به تولید مایحتاج خود اقدام کنند. لذا علاوه بر تمركز در کشورهایی که به صورت سنتی در حوزه جذب سرمایه گذاری خارجی با آنها همکاری داشته ایم، باید برای همسایگان 15 گانه خود اهمیت بیشتری در فرآیند جذب سرمایه قایل شویم و آنها را فراموش نکنیم.
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶

بحران اجتماعی جدی است

حسن فتحی این واقعیتی انکار ناپذیر است که ایران با مشکلات بسیاری دست به گریبان است و هر روزی که سپری می شود بر دامنه و ابعاد این مشکلات و معضلات افزوده می شود. ولی این گونه نیست که عنوان شود مشکلات و معضلات کشور صرفا در زمینه اقتصادی و معیشتی و یا سیاسی و ناکار آمدی مدیران و دست اندرکا ران است بلکه اگر نگاهی دقیق و موشکافانه به مسایل و مشکلات بیندازیم مشخص خواهد شد ایران با بحران اجتماعی دست به گریبان است که این بحران ناشی از مسایل و نارسایی هایی است که طی تمامی این سال ها به آن تحمیل شده است.
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۳۱
سال راحتی پیش رو نداریم

سال راحتی پیش رو نداریم

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۵۶