صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 23 اسفند 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

ادغام و تملک چیست؟

Mergers and acquisitions (M&A) دکتر علیرضا شیرمحمدی طول عمر سازمان مانند طول عمر طبیعی یک انسان است، اینکه ما انسانها در هر برهه از زندگی خود بنا به شرایط محیطی، روحی و جسمی باید فعالیتی مطابق با آن شرایط را انجام دهیم تا بتوانیم دوام و بقای خود را تضمین نماییم، در سازمان ها نیز چنانچه بنا به شرایط محیطی، فیزیکی و حتی روحی سازمان، چنانچه اقدام به موقع و به جا، برای آن شرایط صورت نگیرد، در حقیقت دوام سازمان را با مشکلات عدیده روبرو نموده ایم.
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۱

پیامدهای فرارسرمایه

سعید کاکاآقازاده درطی سال های گذشته،تنش درسیاست خارجی بزرگترین مانع برسرسیاستگذاری اقتصادی درایران بوده وهست.آنچه به نظرمی رسد تا زمانی که ارتباط بین المللی ایران با دیگرکشورهای جهان بهبود پیدا نکند وزمینه ای فراهم نشود تا دراقتصاد جهانی ایران نیزمشارکت وحضورفعال داشته باشد.
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۰

بحران نشریات مکتوب

محمود هجرت به‌دنبال بحرانی شدنِ وضعیت نشریاتِ مکتوب در سال جاری و چشم‌اندازِ ناامیدکننده‌ای که از وضعیت روزنامه‌نگاری به ویژه نشریات مکتوب در سال 98 وجود دارد،انجمن پیشکسوتان مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران بیانیه مشترکی منتشر کردند. متن این بیانیه به این شرح است:انجمن پیشکسوتان مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران،بنابر وظیفه خود که دفاع از این صنف و نیز نهاد رسانه است نسبت به وضعیت مطبوعات به‌ویژه در سال آینده هشدار می‌دهد.
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۹

اصناف و معمای ادامه دار ساختار توزیع

دکتر رضا غنی لو در روزهای پایانی سال 97 ودر پی تشدید تحریمها وافت ارزش پول ملی شاهد افزایش مداوم قیمت ها وبهم ریختگی در توزیع بعضی از اقلام پر مصرف و متعاقب آن عطش روانی پی جویی وذخیره سازی کالاهای ضروری به خصوص در حوزه مواد غذایی هستیم . هرچند در علم اقتصاد مطالعه یک رویداد و پدیده به صورت منقطع وبریده امری غیر علمی است وباید گرانی وکمیابی را به صورت یک شبکه درهم تنیده مطالعه کرد ولی ما در این نوشتار قصد داریم علل اساسی ناتوانی شبکه توزیع کالا در اصناف وبخش خصوصی را بررسی نماییم.
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۳۸