صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 25 اسفند 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

الزامات تحقق بودجه عملیاتی

سعید مسگری اخیرا رئیس محترم مجلس شورای اسلامی از دستور رهبر انقلاب برای اصلاح ساختار کشور خبر دادند. این اصلاحات ابعاد گسترده‌ای دارد و باید در حوزه‌های مختلفی انجام شود. اما یکی از آنها مستقیما به مجلس شورای اسلامی مربوط است و مجلس می‌تواند نقش مهمی در موفقیت آن داشته باشد. اصلاح نظام بودجه‌ریزی در کشور امر مهمی است که می‌تواند آثار مثبت بسیاری برای اقتصاد ایران به همراه داشته باشد.
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۲۶

نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه گذاری ایران فرصتی بی نظیر برای تولید کنندگان و فرصت های سرمایه گذاری

دکتر علیرضا شیرمحمدی نمایشگاه دائم صادرات و فرصت های سرمایه گذاری به منظور ارایه توانمندی های تولیدی و خدماتی و نیز معرفی فرصت های سرمایه گذاری ایران (Investment Promotion agency) به همراه ارایه خدمات تسهیل گری تجاری و سرمایه گذاری داخلی و خارجی که به صورت فیزیکی و همچنین در فضای مجازی نسبت به معرفی آنها در کنار ارایه خدمات تجاری (Business Services) از جمله آموزش و فضای مشترک کاری (Shared Offices) و سایر امکانات موجود در قلب پایتخت ایجاد می شود.
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۰۵

نمایش انتخابات در کره شمالی

حسن فتحی همین چند روز پیش بود که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در ویتنام برای دومین بار با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ملاقات کرد تا روند تنش زدایی میان دو کشور ادامه یابد. همان زمان از سوی کیم جوان اعلام شد که "برای مردم کشورش نان مهم تر از موشک است."
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۰۴