صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 27 اسفند 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

آقای مصباحی مقدم! گروه های فشار، «بسیاری از مردم» نیستند

مهرداد خدیر آقای مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است: «چطور مردم به خودشان اجازه می‌دهند که به اعضای شورای نگهبان یا مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف کنند؟» وی در توضیح انتقاد خود از اعمال فشارهایی به تصمیم‌گیران (نمایندگان مجلس، اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام) سخن گفته و در عین حال به «زخم‌خورده‌ها» حق داده حساس باشند اما گفته چرا نباید به نظام اعتماد کنند؟
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۰۸

پیامدها و تبعات منفی عدم مدیریت صحیح زمان در چرخه اقتصادی کشور

مریم ابراهیمی برنامه‌ریزی اقتصادی در واقع پاسخ‌دهی علمی به پنج سوال عمده «چه کالایی»، «چه زمانی»، «چه بازاری»، «چه قیمتی» و «چه کیفیتی» می‌باشد. بنابراین یک برنامه‌ریزی اقتصادی زمانی عملکرد و دستاوردهای موفقی خواهد داشت که انتخاب بهینه فرصت‌ها را در نظر داشته باشد و در غیر اینصورت فرصت تولید و در نتیجه رشد و رونق اقتصادی از دست خواهد رفت. شاید بتوان گفت یکی از ارزشمندترین منابع در دسترس، منابع زمان است به دلیل اینکه قابل جبران و دستیابی دوباره نیست.
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۰۵

کارنامه 1397 در صادرات

دکتر علیرضا شیرمحمدی لازم است تفکر استراتژیک ملی در بین همه بخش های دولت حکم فرما شود، موضوع صادرات و جذب سرمایه خارجی نیازمند تدوین استراتژی با استفاده از مشاوران برجسته داخلی و مطالعه بازار کشورهای هدف با استفاده از الگوهای صحیح است و نیازمند عزمی ملی است، بررسی کارنامه کشور در حوزه صادرات نشان داده است که توسعه صادرات در کشور امکان پذیر بوده و می تواند در دست یابی به اهداف چشم انداز کمک شایان توجهی نماید.
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۰۴

تلویزیون دوست داشتنی نیست به یک دلیل ساده

مصطفی داننده مردم همچنان تلویزیون نگاه می‌کنند. این را نمی‌شود کتمان کرد. تلویزیون همچنان مهم‌ترین رسانه برای مردم است. بسیاری از مردم تا تلویزیون خبری را اعلام نکند، اخبار را باور نمی‌کنند. هنوز هستند افرادی که خبر ساعت 21 شبکه یک تلویزیون را تنها منبع رسمی خبری خود می‌دانند.
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۰۲