صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 06 اسفند 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

الگویی برای نظارت صحیح دولت

دکتر علیرضا شیرمحمدی چرا دولت ها نمی توانند موانع بزرگی چون قاچاق کالا و ارز و نیز انحراف منابع بانکی را از سر راه توسعه اقتصادی کشور بردارند؟ حوزه نظارت دولت در بخش منابع بانکی و نیز قاچاق کالا به یکی از بزرگترین معضلات دولت در طول سال های گذشته تبدیل شده و این موضوع باعث هدر رفت منابع کشور شده که می بایست به صورت صحیح در بخش تولید و اشتغال به کار گرفته می شد.
۶ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۵

شرط لازم برای اصلاح اقتصاد صنعت برق

تا همین چند سال پیش حتی اتاق بازرگانی هم در جایگاه پارلمان بخش خصوصی نتوانسته بود به جز ایجاد هیاهو و انجام گلایه های مرسوم تشکل های سنتی، اقدامی در راستای احصاء مشکلات و ارائه راهبردهای اساسی و عملیاتی صورت دهد.
۶ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۴

سدهایی برای کدام آب؟!

حسن فتحی ایران از کشورهایی است که از نظر آب با مشکل مواجه بوده و در سال های اخیر هم که از میزان با رش ها به صورت قابل توجهی کاسته شده وضعیت آبی کشور بسیار وخیم شده و خشکسالی به صورت یک بحران لاینحل در آمده که حتی از سوی مسولان نیز مورد تاکید قرار گرفته است.ولی با وجود مشکلاتی که کاهش بارش ها و کم آبی به وجود آورده به نظر نمی رسد تغییر چندانی در مدیریت آب کشور به وجود آمده واقداماتی برای مهار کم آبی یا برنامه ریزی برای استفاده بهینه از آب ها ی موجود صورت گرفته باشد.
۶ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۳