صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 27 شهریور 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
چه کسانی از ممنوعیت واردات خودرو سود می برند؟

چه کسانی از ممنوعیت واردات خودرو سود می برند؟

در دو سال اخیر صنعت خودرو کشور با فرازونشیب های بسیاری مواجه بوده به طوری که شرایط ایجاد شده خودرو را از یک کالای مصرفی به کالای سرمایه ای تبدیل کرده است. طی چند ماه اخیر افزایش قیمت سبب هجوم بخش قابل توجهی از نقدینگی جامعه به بازار خودرو گردیده است.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۵۲
دونالد ترامپ آمریکا به دنبال توافق جامع با ایران است

دونالد ترامپ آمریکا به دنبال توافق جامع با ایران است

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیام خود خطاب به کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ما خواهان توافقی جامع هستیم که به طوری کامل به فعالیت‌های هسته‌ای ایران و اقدامات بی ثبات کننده این کشور رسیدگی می‌کند. ریک پری وزیر انرژی آمریکا روز گذشته در شصت و دومین کنفرانس عمومی سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیام دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورش خطاب به این نشست را قرائت کرد.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۵۰
کوپن الکترونیکی 150 هزار تومانی می شود

کوپن الکترونیکی 150 هزار تومانی می شود

احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جزئیات جدید طرح کوپن الکترونیک با همکاری بانک مرکزی از سقف شارژ ۱۵۰ هزار تومانی کوپن الکترونیکی در قالب کارت بانکی خبر داد. وی با اشاره به طرح کوپن الکترونیکی که به درخواست دولت ایجاد شده است، گفت: طرح کوپن الکترونیک که زیرساخت‌های آن از مدت‌ها قبل با همراهی بانک مرکزی آماده شده است، به زودی وارد مرحله اجرا می شود.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۴۷

اختیار بورس دست دلالان است نه تولیدکنندگان

جلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: عملکرد بورس در تجربه اخیر نشان داده که در دست دلالان است نه تولیدکنندگان واقعی و در شرایط تحریمی مشکلاتی برای کشور به وجود آورده که باید مدیریت شود.جلال میرزایی با اشاره به مشکلات تولیدکننده ها برای تامین مواد اولیه پتروشیمی، گفت: تولیدکننده هایی در بورس وجود دارند که مواد خام و اولیه آنها توسط پتروشیمی ها تامین می شود و پتروشیمی ها موظف شده اند که مواد اولیه خود را از طریق بورس به تولیدکنندگان بفروشند.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۴۴

کشف کالاهای محلی برای درآمد زایی دولت سهم مردم دست های خالی است

کالاهای احتکاری کشف‌شده کجا رفته‌اند؟ این سؤال مردمی است که برای خرید یک کالا مجبور به مراجعه به مناطق مختلف هستند، اگر در بازار توزیع‌شده، اطلاع‌رسانی لازم صورت نگرفته و صرفاً زمینه سوءاستفاده برای افرادی را فراهم آورده که رانت اطلاعاتی دارند. این روزها صداوسیما و سایر رسانه‌ها مرتب گزارش‌هایی را از کشف کالاهای احتکار شده منتشر می‌کنند، اما جالب است که هیچ‌کدام از آنها گزارشی درباره توزیع این کالاها در بازار ندارند.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۴۳

وام دانشجویی ۲۰ و ۱۰ میلیون تومانی با کارمزد ۳ درصد بر اساس توافق بانک مهر ایران با دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان دانشگاه آزاد ارائه می‌شود.

وام دانشجویی ۲۰ و ۱۰ میلیون تومانی با کارمزد ۳ درصد بر اساس توافق بانک مهر ایران با دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان دانشگاه آزاد ارائه می‌شود. بانک قرض الحسنه مهر ایران با امضای تفاهمنامه ایی با دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه وام دانشجویی، به دانشجویان معرفی شده این دانشگاه تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۳ درصد پرداخت می‌کند.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۴۱

مبل سازان بی تکیه گاه شدند یکی یکی تعطیل می شوند

عبدالحسین عباسی رئیس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مبل‌سازی اظهار کرد: ارزش افزوده بالا در کنار توان صادراتی از مزیت‌هایی است که صنعت مبل ایران به خود اختصاص داده است؛ اما با توجه به کمبود مواد اولیه، صنعت مبل‌سازی با مشکل روبه‌رو شده و در حال حاضر ۶۵ درصد واحدهای مبل‌سازی تعطیل شده‌اند.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۳۸

هفت معاون شریعتمداری رفتنی شدند از کرباسیان تا خسرو تاج

با ابلاغ قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت باید تا دو ماه آینده از سمت خود در این وزارتخانه کنار بروند. این در حالی است که جایگزین این افراد مشخص شده و کمیته انتصابات وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهادات خود را در این رابطه به محمد شریعتمداری -وزیر صنعت، معدن و تجارت- اعلام می‌کند؛
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۳۶

حالا وقت خرید است بدون هیچ دغدغه ای

رشد قیمت مسکن متوقف شدرشد قیمت مسکن در تهران به دلیل رکود حاکم بر بازار متوقف شد و به گفته مشاوران املاک متقاضیان مسکن این روزها می توانند به راحتی و بدون دغدغه اقدام به خرید کنند.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۳۱

یک زوج سرمایه دارآمریکایی مجله تایم را 190 میلیون دلار نقد خریدند

به گزارش هافینگتون پست"، گروه رسانه‌ای "مردیت"، صاحب نشریه تایم آمریکا در یک کنفرانس خبری از فروش این نشریه به مبلغ 190 میلیون دلار به صورت نقد خبر داده است. خریداران جدید تایم زوج سرمایه دار آمریکایی " مارک بنیوف" و همسرش" لین بنیوف" هستند که صاحب شرکت خدماتی " سیلز فورس" می‌باشند.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۲۸