صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 12 آذر 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

سرکوب قیمت بنزین

شیرین نوری در حالیکه طی چند ماه گذشته بدلیل جهش های ارزی، قیمت همه کالاها چندین برابر شده است اما عدم افزایش قیمت بنزین و اما و اگرهای آن برای بسیاری از مردم سوال برانگیز شده است هر چند افراد زیادی از این بابت بسیار خوشحال می باشند اما این سوال پیش می آید که آیا واقعا سوبسیدی که دولت محترم بابت بنزین پرداخت می کند در طول این مدت از طریق افزایش تورم از جیب مردم عادی پرداخت شده است؟
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۳۱

افزایش پلکانی حقوق و دستمزد و چالش‌های عدالت

وهاب قلیچ اقتصاد ایران در سال جاری شاهد تورم غیرقابل پیش‌بینی و بالاتر از انتظار بوده است به نحوی که فشار مضاعفی به اقشار مختلف جامعه خصوصا اقشار ضعیف و دهک‌های پایین درآمدی وارد شده است. هرساله دولت بنا به وضعیت نرخ تورم، حقوق مشمولان قانون کار و مستمری‌بگیران دولتی را تا درصد مشخصی افزایش می‌دهد.
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۲۹

آقای روحانی! حواست هست؟

مصطفی داننده- این روزها مخالفان دولت شمشیر را از نیام و شلاق را از کنام برای روحانی کشیده‌اند. حق هم دارند. دولت در ضعیف ترین حالت ممکن خود است. روحانی حتی نتوانسته‌است دل رای دهندگان به خود را جلب کند چه برسد به مخالفان. آنهم چه مخالفانی؛ افرادی که در 5 سال گذشته نشان دادند برای تخریب دولت تدبیر، هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند و در این زمینه اعتقادی به اخلاق ندارند و شاگرد خوب درس ماکیاولی هستند.
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۲۸

گرانی و گفتار درمانی

حسن فتحی اگرچه آمارهای دولتی درباره نرخ تورم و وضعیت اقتصادی کشور چندان قابل اعتما د نیستند اما همین که دولتی ها هم مدعی می شوند که گرانی در کشور وجود دارد و شاهد افزایش بی رویه قیمت ها هستیم به خودی خود باید این اعتراف را مثبت تلقی کرد زیرا مشخص می کند که اوضاع برخلاف شعار ها و تبلیغات دروغین، چندان رو براه نبوده و باید در انتظار روزهای بدتر بود.
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۲۷