صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 24 آذر 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

بازارا ایران،ویرانه آرزوها

سعید کاکاآقازاده کشورهای برزگ صنعتی ودیگربازیگران بزرگ صحنه اقتصادی جهان زمانی درپی امضای «برجام»، به ظرفیت‌های بازارایران دل بسته بودند،اما امروزبا حسرت وشگفتی به ویرانه کاخ آرزوهای خود نگاه می‌کنند.به این علت که ازآغازامضای موافقتنامه وین تا موج دوم بازگشت تحریم‌های آمریکا درنوامبر۲۰۱۸ میلادی تنها حدود سه سال وسه ماه گذشته است واین کمترموافقتنامه بین‌المللی درتاریخ معاصرجهان بوده که به چنین سرنوشت تلخی گرفتارشده است.
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۰۲

مزیت هاو نقطه ضعف های لایحه بودجه ۱۳۹۸

سعید مسگری با توجه به شرایط اقتصادی کشور و دولت، ضروری است برخی اصلاحات ساختاری و قیمتی در بودجه سال آینده مدنظر قرار گیرد تا به اداره کشور در شرایط تحریم و محدودیت منابع کمک شود. بودجه سال ۱۳۹۸ مطابق سنت سال‌های اخیر، در موعد مقرر آماده و به مجلس ارائه شد. با توجه به آنکه در زمان ارائه بودجه، مجلس در تعطیلات جهت رسیدگی نمایندگان به حوزه‌های انتخابی قرار دارد جزئیات لایحه بودجه منتشر نشده است. اما در مراسم رونمایی از بودجه، اعداد و ارقام اصلی بودجه و خط‌مشی‌های آن بیان شد.
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۰۱

امان از مسؤولانی که «نق» می‌زنند

مصطفی داننده این روزها وقتی اخبار را می‌بینی، سایت گردی می‌کنی یا صفحات روزنامه‌ها را ورق می‎زنی، به انبوهی از سخنرانی‌های مقامات ایرانی بر می‌خوری. سخنرانی‌هایی که تقریبا انتقادی است؛ انتقاد به وضع موجود کشور. در فضای فیلتر شده تویتر هم شاهد گفتمان انتقادی مسؤولان هستیم. به عقیده نگارنده یکی از مشکلات امروز کشور، همین ادبیات مسؤولان است. مسؤولانی که نق می‌زنند نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.
۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۴۰