صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 27 آذر 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

" مطالبه گری حزبی یا مطالبه گری اجتماعی مسأله این است "

حسین منتخب حدود دویست سال از نامه معروف امیرکبیر به ناصالدین شاه می گذرد ، نامه ی مجمل و صریحی که تنها بر تارک کاغذ نقش بسته و زخمی بر فرق تاریخ به یادگار مانده است و زجری بر دل ایران زمین .روی سخنم با شخص خاصی نیست اما یادآور حکایت آن شخصی که بچه ها را با سنگ می زدند . شکایت پیش کد خدا برد . کدخدا بچه ها را منع کرد و تعهد گرفت که دیگر سنگ نزنند.
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵

تقویت انضباط مالی در بودجه شرکت‌های دولتی

ژاله زارعی شرکت‌های دولتی ۷۰ درصد از بودجه کل کشور را به خود اختصاص می‌دهند. با توجه به نقش وسیع این شرکت‌ها در فعالیت‌های اقتصادی و تأثیر آنها بر متغیرهای کلان، عملکرد آنها برای اقتصاد ایران با اهمیت است. بودجه کل کشور از دو بخش بودجه عمومی دولت و بودجه شرکت‌های دولتی تشکیل می‌شود. بودجه عمومی میزان منابع و مصارف وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی است و بودجه شرکت‌های دولتی متعلق به شرکت‌هایی است که طبق قانون، بیش از ۵۰ درصد سهام آنها متعلق به دولت باشد.
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۵۷

7 راهکار برای نجات از دست مؤسسات کنکور و کمک آموزشی

جعفر محمدی به باور بسیاری از کارشناسان آموزشی و تربیتی، مؤسسات موسوم به کمک آموزشی و کنکور، آفت خانمانسوز نظام آموزشی کشور هستند و تنها گروهی که از این روند سود می برند، خود این موسسات هستند که در سایه غفلت مسؤولان، به مالتی میلیاردهای نوظهور تبدیل شده اند. آنها مدعی هستند که عدالت آموزشی را برقرار می کنند چون کتاب ها و کنکورهای آزمایشی را در اقصی نقاط کشور توزیع و برگزار می کنند.
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۴۴