صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 28 آذر 1397

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

قدرت مافیای کنکور

شیرین نوری درست در شرایطی که وزیر آموزش و پرورش تصمیم خود را برای آزمون زدایی و بریدن پای موسسات تست و کنکور از مدارس کشور قطعی کرده است، خبر استیضاح او به گوش می رسد و سوال اصلی این است که استیضاح محمد بطحایی از روی دغدغه است یا بازی های سیاسی ؟ و سوال دیگر اینکه چرا بعد از انقلاب اسلامی استیضاح یار همیشگی وزرای آموزش و پرورش بوده است؟
۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۱۹

واقعیت ماجرای راه نیافتن « بدون تاریخ، بدون امضا » به اسکار 2019

کاوه معین‌فر راه نیافتن فیلم "بدون تاریخ، بدون امضا" وحید جلیلوند به لیست 9 فیلم خارجی زبان آکادمی اسکار با تیترها و تعابیری گوناگون در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور مطرح گشته است. استاده از تعابیری چون «حذف نماینده ایران» ، «کنار گذاشتن» و ... در ذهن مخاطب موقعیتی با قصد و غرض را برای این انتخاب نشدن متبادر می‌کند و با توجه به موقعیت پر تنش کنونی میان ایران و آمریکا این مسئله پررنگ‌تر از همیشه جلوه می‌کند.
۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۱۸

بودجه بنیادهای خاص فرهنگی را قطع یا کم کنید

مصطفی داننده - سال 98 در پیش است و دولت و مجلس در حال تدارک و تصویب بودجه سال آینده هستند. 98، با توجه به تحریم‌های آمریکا و مشکلات اقتصادی ایران سال سختی است. سالی که باید با تدبیر از آن عبور کرد. بسیاری از ناظران و کارشناسان، وضعیت فعلی ایران و آمریکا را جنگ اقتصادی می نامند. جنگی که به نظر سخت و طاقت فرسا می‌رسد.
۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۱۶