صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 27 فروردین 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
راه حل تپ‌سی برای نجات کاربران iOS از دردسرهای اپل

راه حل تپ‌سی برای نجات کاربران iOS از دردسرهای اپل

شرکت اپل به تازگی دامنه محدودیت‌های خود را برای کاربران ایرانی بیشتر کرده است. وضعیت کنونی، مشکلات زیادی را هم برای کاربران ایرانی و هم شرکت‌ها برای ارائه خدمات‌شان به کاربران iOS ایجاد کرده است. اما تپ‌سی راه حل جدیدی برای نجات کاربران iOS از دردسرهای اپل معرفی کرده است.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۱۴

برای توسعه صادرات چه کنیم؟

دکتر علیرضا شیرمحمدی تجارت امروز در سطح دنیا بر اساس اصل منفعت شکل گرفته است، طبیعی است چنانچه بتوانیم توانمندی های خود را در حوزه صادرات و جذب سرمایه به خوبی معرفی کنیم، خریداران و یا سرمایه گذاران با قیمت های رقابتی و کیفیت های بهتر مواجه شوند، خود به راحتی حتی سخت ترین تحریم ها را دور بزنند و کالای ارزان تر را سریع تر خریداری کنند و یا در فرصت های سرمایه گذاری مشارکت می کنند.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰

بازار باز منجی اقتصاد کشور

شیرین نوری خبرها حاکی از آن است که پس از تصویب شورای پول واعتبار عملیات بازار باز بطور رسمی وارد ابزارهاى حکمرانی پولی بانک مرکزی خواهد شد. عملیات بازار باز از ابزارهای سیاست‌گذاری پولی شناخته شده در دنیاست که کارایی آن به اثبات رسیده است و بیش از 150 کشور در جهان توانسته‌اند نرخ تورم خود را از این طریق به خوبی کنترل کنند که دلیل آن اجرای سیاست‌های متناسب ارزی و عملیات بازار باز است.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹