صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 15 اردیبهشت 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

ادامه تحریم ها تا سال 2024

آیا ترامپ در سال ٢٠٢٠ مجددا در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می شود ؟ اگر پاسخ مثبت است تصور ادامه تحریمهای آمریکا بر علیه ایران تا پایان سال ٢٠٢٤ بسیار وحشتناک می باشد و اگر پاسخ سوال منفی است آیا رییس جمهور بعدی آمریکا، به برجام باز خواهد گشت و مشکلات ایجاد شده به دلیل تحریمهای آمریکا برطرف خواهد شد؟
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۵۵

شمارش معکوس تحول در نظام بانکی کشور

در شرایط امروز همانند گذشته، با تغییرات تدریجی در حوزه بانکداری مواجه نیستیم، بلکه به دلیل روندهایی که در ادامه تشریح می‌شود با تغییرات بنیادی که با خود تحولی عظیم را به همراه خواهند داشت مواجه هستیم. روندهای پنج‌گانه شامل «تغییر نیازها، رفتار و انتظارات مشتریان»، «تغییرات تکنولوژیک»، «تشدید رقابت در بازار»، «تغییر مبانی هزینه یا قیمت تمام شده ارایه خدمات بانکی» «اکوسیستم جدید فعالیت و ضوابط و مقررات جدید حاکم بر آن» ابعاد این موج گسترده تغییر و تحول همه جانبه را نشان می‌دهند.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۵۲

تلاش ترامپ برای خارج کردن ایران از برجام

این روزها دولت ایالات متحده آمریکا تقریبا هر آنچه در جنته دارد به کار گرفته است تا با انواع و اقسام فشارهای سیاسی، اقتصادی، دیپلماتیک و جنگ روانی و تبلیغاتی، ایران را در موقعیت دلخواه واشنگتن قرار دهد.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۳۷
دست به تاکسی های اینترنتی نزنید!

دست به تاکسی های اینترنتی نزنید!

امروز جلسه‌ کمیسیون أمور زیربنایی دولت در حالی برگزار می‌شود که به گفته مدیرعامل اسنپ در این جلسه سرنوشت بیش از ۲میلیون راننده‌ی ثبت‌شده در ۹۵ تاکسی اینترنتی کشور مشخص می‌شود. پیش از این جلسات هیئت دولت در خصوص اصلاح لایحه‌ قانون توسعه‌ی حمل‌ونقل عمومی ابهامات و نگرانی‌های بسیاری را در پی داشته است. اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از اصلاحات این لایحه لغو قانون نظام صنفی برای ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند جابه‌جایی و آژانس‌های اتومبیل کرایه خواهد بود.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۲۶