صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 20 اردیبهشت 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

آمریکا و بحران مذاکره

ایران یک سال بعد از خروج آمریکا از برجام اعلام کرد که دیگر خود را متعهد به رعایت محدودیت های مربوط به نگهداری ذخائر اورانیوم غنی شده و ذخائر آب سنگین نمی‌داند. ایران همچنین به کشورهای متعهد در برجام ۶۰ روز مهلت داد تا برای اجرای تعهدات خود بویژه در حوزه های بانکی و نفتی اقداماتی را انجام دهند.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۴۶

بازگشت کوپن ، نعمت یا نقمت؟

اقتصاد بار دیگر قوانین خود را به رخ کشید. «قانون قیمت واحد» ثابت کرد که برقراری دو قیمت برای یک کالا در یک بازار امکان‌ پذیر نیست و نمی‌توان با اختصاص ارز ترجیحی با نرخ ۴۲۰۰ تومان برای واردات، کالاهای وارداتی را بر اساس این نرخ به دست مصرف ‌کننده نهایی رساند. قیمت‌ها بر اساس نرخ ارز بازار آزاد تعیین می‌شوند و اثر آشکار تخصیص ارز ترجیحی ایجاد رانت برای کسانی است که برای واردات کالا به منابع ارزی با این نرخ دسترسی دارند.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۴۲

آخرین نفس های برجام

چند روز قبل رییس جمهور کشورمان در سالروز خروج آمریکا از برجام "کاهش‌های جزیی و کلی در تعهدات ایران در برجام را رسما اعلام کرد هر چند اتحادیه اروپا در واکنش به سخنان دکتر روحانی از دولت ایران درخواست پایبندی به تعهدات برجام را داشت و این در حالی است که عدم استقلال ٥ کشور اروپایی در واکنش به رفتار آمریکا، ایران را روز بروز نسبت به خروج از برجام نزدیکتر کرد.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۳۷
تنها راه رهایی حکومت و مردم

تنها راه رهایی حکومت و مردم

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۳۲