صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 24 اردیبهشت 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

ساماندهی معافیت های مالیاتی

معافیتها و مشوقهای مالیاتی یک نوع سیاست مالیاتی هستند که از طریق آن می ­توان به طیف وسیعی از اهداف توسعه منطقه‌ای، انتقال دانش و فناوری، افزایش صادرات و اشتغال و حمایت از سرمایه­ گذاری در صنایع یا بخش­ های خاص رسید. این امتیازات از طریق دولت به گروه­ های خاصی از فعالان اقتصادی، سرمایه­ گذاران و مودیان مالیاتی و یا به همه آنها و به شکل تخفیف، ترجیحات، ارفاق، اعتبار و تعویقات مالیاتی اعطا می­ شود.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۴۴

راه کار های اندازه گیری ارزش یک برند

ارزش یک برند، منعطف نیست و از میزان فروش تاثیر نمی پذیرد. حتی اگر یک کسب و کار ۳ ماه رشد منفی در شاخص های مالی را تجربه کند، باعث افت ارزش خاص برند نمی شود. زیرا کاهش میزان فروش، می تواند تحت تاثیر فاکتورهای پیچیده بسیاری نظیر افزایش نرخ ارز، کاهش یا افزایش ناگهانی تقاضا، ورود رقیب قدرتمند و غیره باشد، اما الزامی به تغییر ارزش خاص برند یا رضایت مشتریان نیست.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۳۹

آمریکا به دنبال خلوت کردن زمین شطرنج ایران

آمریکا همه کشورهای جهان را تهدید کرده است که اگر با ایران معامله کنند هدف خشم او قرار خواهند شد. این تصمیم باعث شده است تا کشورهای اروپایی کمی دست و پای خود را در برابر ایران جمع کنند و در معامله با ایران احتیاط کنند.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۴۸
بلعیده شدن اقتصاد توسط سیاست

بلعیده شدن اقتصاد توسط سیاست

عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی برای برون رفت از شرایط خاص اقتصادی کشور به دنبال راه‌حل‌های بهینه مدرن و امکان پذیر برای کنترل نوسانات متغیرهای کلان و بویژه مهار نرخ تورم است و در این راستا اقدام به تشکیل بازار باز و شروع فعالیت آن در چند روز آینده خبر داده است.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۶
حساب و کتاب شما در بانک ها دیگر محرمانه نیست!

حساب و کتاب شما در بانک ها دیگر محرمانه نیست!

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ کرد، طبق قانون بودجه سال ۹۸ فهرست حساب‌ها و اطلاعات کلیه تراکنش‌های بانکی مودیان به صورت ماهانه در اختیار سازمان مالیاتی قرار گیرد.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۰۸