صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 03 اردیبهشت 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

عملیات بازار باز چه تحولی می‌آفریند؟

تیمور رحمانی سیاست پولی در ایران حتی قبل از انقلاب از ابزار اصلی سیاستگذاری پولی یعنی عملیات بازار باز محروم بود. پس از انقلاب، اولاً تلاشی از سوی سیاستگذاران و اقتصاددانان درگیر در سیاست پولی برای مهیا کردن مقدمات اجرای آن صورت نگرفت و ثانیاً تصور می‌ شد که ممکن است انجام آن محدودیت شرعی داشته باشد.
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۴

بلاتکلیفی دولت بر یارانه انرژی

شیرین نوری همواره اقتصاددانان در داخل و خارج کشور معایب و آسیب‌های بلندمدت پرداخت یارانه را برای مصرف انرژی عنوان نموده اند و دستورالعمل اصلاحات قیمت حامل‌های انرژی و حذف یارانه سوخت گام به گام مورد بررسی قرار گرفته اما در شرایطی که تمام الزامات و نقشه راه برای حذف یارانه‌ها در دسترس همگان قرار دارد، متاسفانه در ایران از این راهکارها و تجربیات کشورهای مشابه استفاده نمی‌شود؟
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳

ضرورت مشارکت زنان در توسعه پایدار

مشارکت زنان برای دستیابی به توسعه پایدار اجتماعی ، حقوقی و اقتصادی ضروری است. چون موقعیت زنان در جامعه عمیقا تحت تاثیر شرایط و سطوح توسعه در کشورها است. به گزارش خبرنگار ما زهرا ایرج زاده دکتری حقوق خصوصی و ودرس دانشگاه با اعلام مطلب فوق افزود : هرچه کشورها توسعه یافته تر باشند شکاف بین توسعه یافتگی زنان و مردان کاهش می یابد.
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳
همه راه ها را ببستند الّا جنگ

همه راه ها را ببستند الّا جنگ

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۱