صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 07 اردیبهشت 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

علاقه و گلایه همسایگان ایران

گزارشی از کنفرانس نفت و گاز باکو دکتر علیرضا شیرمحمدی-موسس نمایشگاه دائم صادرات ایران هر روز سمینارهای بین المللی و نه سمیناهارهای! تشریفاتی در کشورهای همسایه ایران به منظور توسعه اقتصادی این کشور ها با حضور شرکت کنندگان محلی و بین المللی در حال برگزاری است. سخنرانان از کشورهای مختلف دعوت می شوند تا تجربیات، فن آوری های نوین و همچنین راه کارهای مشارکت برای توسعه اقتصادی شرکت ها را پیشنهاد نمایند.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۴

توهم تولید در توهم پولی

حسین توکلیان این رویکرد که با خلق نقدینگی به سراغ بهبود وضع اقتصادی از طریق تأمین مالی تولید و کمک به مشکلات این بخش برویم، همیشه در بین سیاست‌گذاران اقتصادی ایران وجود داشته است. اما آیا این رویکرد یک واقعیت است یا یک توهم؟ برای پاسخ به این سوال خیلی ساده به سراغ فرایند خلق پول باید رفت تا ببینیم در این فرایند، پول خلق‌شده از چه کانال‌هایی به شریان‌های اصلی اقتصاد تزریق می‌شود و سهم شریان تولید از آن چقدر است.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۲

نقدی بر طرح سازمان نظام روزنامه‌نگاری جمهوری اسلامی ایران

سیدمحسن هاشمی پیشتر در سال نود و سه طی یادداشتی نقدی بر لایحه سازمان نظام جامع رسانه‌ای نگاشته بودم.(نقد قانون نظام رسانه‌ای) اینک و با انتشار طرح سازمان نظام روزنامه‌نگاری جمهوری اسلامی ایران مناسب دیدم تا نظرم را نسبت به طرح نمایندگان نیز بدین شرح بیان کنم.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱
زلزله ی بزرگ در راه است

زلزله ی بزرگ در راه است

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۰۹