صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 24 خرداد 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
رنو 65 میلیون یورو نقد از ایران خارج کرد

رنو 65 میلیون یورو نقد از ایران خارج کرد

بهزاد اعتمادی قائم‌ مقام سازمان گسترش با بیان اینکه قرارداد این سازمان با شرکت رنو، کاملا تعلیق شده، گفت: فرانسوی‌ها، آورده ۶۵ میلیون یورویی خود را در شرکت مشترک ثبت‌شده، به صورت نقدی از ایران خارج کردند.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۳۹

راز اقتصادی سفر سامورایی ها به ایران

شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن در نودمین سالگرد آغاز روابط دیپلماتیک این کشور با ایران، به ایران سفری دو روزه داشت؛ سفری که تحت تاثیر سیاست و البته وقایعی که در منطقه رخ داده، صورت گرفت.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۵۲

ملاحظاتی در باب تشکیل بازار ارز متشکل ارزی

مرور گذرای وضعیت نرخ ارز بعد از انقلاب اسلامی و موضوع چند نرخی بودن آن نشانگر این امر است که اقتصاد کشور بالقوه دچار توزیع رانت است. در دوره‌های مختلف عوامل متعددی بر این وضعیت موثر بوده است؛ جنگ تحمیلی، ضرورت‌ واردات بی‌رویه برای بازسازی‌های ناشی از جنگ و در سال‌های اخیر نیز تحریم‌های مالی و اقتصادی در این امر دخیل بوده‌اند.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۵۰

کاهش اعتماد مردم به دولت به دلیل ربای بانکی

در زمان بروز تورم این امکان بسیار محتمل است که تولیدکنندگان به مسائلی از قبیل پیشرفت فنی و ارتقاء سطح استانداردهای کیفی توجهی نکنند...
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۰۰

میراث شوم !

ازنیمه ی اول سال 1350 دخالت قانونی دولت در امر خطیر قیمت گذاری انواع کالاها آغاز شد وتا کنون ادامه دارد . هردخالت قانونی به معنی گستردگی اعمال نظر و اراده ی دولت است .
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۵۷