صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 12 تیر 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

نه به بانک ربوی

به چه دلیل قانون بانکداری بدون ربا که در سال ۱۳۶۲ در ۲۷ ماده و چهار تبصره به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و در آن مقرر شد که بعد از پنج سال بازنگری شود، این اتفاق نیفتاده است!
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۳۶

چرا دولت به سهام سود آورش چوب حراج می زند ؟

مدت هاست این خبر رسانه ای شده است که دولت در صدداست سهام خود را در 18 بنگاه اقتصادی جمعاً به مبلغ 52 هزار میلیارد تومان در معرض فروش بگذارد . طبعاً هرچه نقش نظارتی دولت در امور بر نقش دخالتی او مزیت داشته باشد کارآئی آن فزونی می گیرد و مورد تقدیر واقع می گردد.
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۳۵

اخذ مالیات از ثروتمندان برای تولید

اخذ مالیات به‌صورت مستقیم و تصاعدی، به کاهش و جذب بخش بزرگی از درآمد و دارایی طبقات ثروتمند و دهک اول منجر می‌شود، زیرا این نوع اخذ مالیات بر سرمایه‌گذاری مولد تأثیر می‌گذارد.
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۳۲

اجاره حساب بانکی ؛ از نگاهی دیگر

یکی از پدیده‌هایی که در نظام بانکی بعضا جریان می‌یابد و بانک مرکزی نیز به شدت نسبت به آن هشدار داده است، پدیده شوم «اجاره حساب بانکی» است که البته مختص نظام بانکی ایران نیست. اجاره حساب بانکی از ترفندهای متخلفینی است که عموما قصد پولشویی، فرار مالیاتی، کلاهبرداری و انجام سایر فعالیت‌های مجرمانه را دارند.
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۳۰