صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 04 تیر 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

مسببین بی رونقی تولید وعلتهایش مشخصند، درمان را بیابیم

درچندسال اخیر آنچنانکه از سوی بالاترین مقام حاکمیتی تبیین شده، توجه واهتمام به تولید واقتصاد در نامگذاری و تعیین چشم انداز وراهبرد 8سال گذشته، به قدر کافی صورت گرفته است، اما عینیت بخشی به این موضوع مهم مستلزم شناسایی عاملین بی رونقی، علتها و درنهایت ارائه ی نسخه ی درمانی میباشد!
۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۵۹

لیست اموال خود را اعلام کنید اما ما را مسخره نکنید!

اعلام لیست اموال مسؤولان به مردم کار بسیار خوبی است. رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفته است ظرف 2 ماه آینده سامانه ثبت اموال مسئولان، راه‌اندازی خواهد شد.
۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۵۸

بی سواد نادان نیست !

" ما برای حل مشکل بی سوادی ، نیاز به نیروی انسانی ، فضا یا منابع مالی نداریم و فقط نیاز است که در افراد بی سواد برای باسواد شدن ایجاد انگیزه شود. "
۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۵۷
یک لبخند کارآفرین

یک لبخند کارآفرین

سالها پیش که سر پر سودایی داشتم با جیب خالی و آرزوهای بزرگ سر از یک چاپخانه با بوی نامطبوع و کارگرانی تهیدست در جنوب شهر درآوردم.من که خودم را برای یک کار اداری و شیک در محیطی زیبا آماده کرده بودم ناگهان کالبد غمگینم را رویا باخته و در شرایطی دردناک یافتم.بیشتر وقتها هم با اخمهای درهم و با بدبینی و یاس به اطرافم خیره میشدم و با ناامیدی منتظر تماس تلفنی دوستم بودم تا بلکه کاری پیدا کند...
۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۶