صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 08 شهریور 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

شبه پول غول خفته در سیستم بانکی

نقدینگی یکی از متغیرهای کلیدی در اقتصاد است ‎که از دو بخش اصلی پول و شبه پول تشکیل شده است که متاسفانه در دولت دکتر روحانی سهم شبه پول از نقدینگی در اقتصاد بیشترافزایش یافته
۸ شهریور ۱۳۹۸ ۲۰:۰۲

سوال از شورای فقهی بانک مرکزی

فعالان اقتصادی و کارآفرینان از ظلم بانکها به ستوه آمدند تمام اموال مردم به تملک بانکها در آمده است ، حتی زوج های جوانی که برای شروع زندگی مشترکشان مجبور به اخذ تسهیلات از بانکها شده اند نیز چون کارآفرینان و به تعبیر رهبر انقلاب پس از عبور از هفتاد خوان رستم، اکنون جزو بدهکاران بانکی هستند.
۸ شهریور ۱۳۹۸ ۲۰:۰۰

اقتصاد دولتی و واگذاری های حساب نشده !

اقتصاد ایران تاریخاً یک اقتصاد دولتی تام وتمام است . کلیه ی صنایع بزرگ ، صنایع مادر ، بازرگانی خارجی ، معادن بزرگ ، بانکداری ، بیمه ، تامین نیرو ، سدها وشبکه های بزرگ آبرساتی ، صدا وسیما ، پست وتلگراف وتلفن ، هواپیمائی ، کشتیرانی ، راه آهن ومانند این ها در اختیار دولت است .
۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۵۴
بنزین دو نرخی می شود

بنزین دو نرخی می شود

بیژن زنگنه وزیر نفت، درباره سهمیه بندی دوباره بنزین گفت: هنوز تصمیمی در زمینه قیمت حامل‌های انرژی اتخاذ و ابلاغ نشده است؛ اما در صورت سهمیه بندی، بنزین دونرخی خواهد شد.
۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۰۸