صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 08 آذر 1398

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

مردم ایران را دریابید

ایرانیان که مدتی بود پس از جهش ارزی سال پیش تازه با گرانی محصولات خو گرفته بودند این روزها نیز با تحمل آلودگی شدید هوا و رکود کسب و کار پس از قطعی اینترنت در ده روز گذشته سعی می کنند با گران شدن بیشتر مواداولیه پس از گرانی بنزین دست و پنجه نرم کنند.
۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۳۰

وضعیت هدر رفت مواد غذایی در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته دنیا

یک‌سوم از کل مواد غذایی تولید شده در دنیا در سیستم‌های مصرف و تولید و توزیع غذا از بین می‌رود و هزینه زیادی را بر اقتصاد دنیا تحمیل می‌کند. برآوردهای فائو نشان می‌دهد سالانه ۱.۳میلیارد تن غذا در جهان هدر می‌رود که ۳۵میلیون تن از این رقم معادل ۲.۷درصد در ایران دور ریخته می‌شود.
۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۲۹

آیا ثبات ورشد پیدا کرده ایم؟

مسوولین دولتی همیشه خاطرنشان می کنند که اقتصاد ایران درحال توسعه و رشد قرارگرفته است.دراین ارتیاط رییس دولت درآخرین نشست همگانی سازمان ملل،گفته بود.
۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۲۸
نشست تجاری شرکت‌های ایرانی و ایتالیایی در میلان

نشست تجاری شرکت‌های ایرانی و ایتالیایی در میلان

اتاق ایران و ایتالیا با همکاری کنسولگری ج.ا.ا در میلان هیئتی مرکب از مدیران شرکت‌های مرتبط با رشته‌های نساجی، چرم، دباغی، لوازم آرایشی، طلا، جواهر، سازندگان عینک و ساختمان را به سرپرستی آقای مهندس پورفلاح، ریاست اتاق و با حضور روسای اتحادیه‌ و برخی ازمدیران شرکت‌های مطرح و معتبر کشوری جهت ملاقات با همتایان خود در تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۸ (۲۶ نوامبر سال ۲۰۱۹) به میلان اعزام‌ نمود.
۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۵۹
لشکر گرسنگان!

لشکر گرسنگان!

۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۱