صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 27 فروردین 1399

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
آخرین مهلت ثبت‌نام اصناف کم‌خطر در سامانه بهداشت

آخرین مهلت ثبت‌نام اصناف کم‌خطر در سامانه بهداشت

کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا در اطلاعیه‌ شماره ۵ خود درباره طرح فاصله‌گذاری هوشمند از کسبه و اصناف که در مقابله با کرونا کم خطر اعلام شده و علاقه‌مند به شروع فعالیت می باشند خواست با مراجعه به سایت وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۱۱
نجومی‌بگیران همچنان در حال اسکناس‌کشی

نجومی‌بگیران همچنان در حال اسکناس‌کشی

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۷ را منتشر کرد؛ گزارشی که مانند هر سال، سیاهه‌ای از تخلف‌ها و انحراف‌های بودجه‌ای است؛ گویی یک دولت و مجلس در جای دیگری از دنیا بودجه‌ای را تصویب کرده و دولت و مجلس دیگری در نقطه دیگری از دنیا آن را به اجرا درآورده‌اند.
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۰۸
کم‌کاری درحمایت از اقشارآسیب‌پذیر

کم‌کاری درحمایت از اقشارآسیب‌پذیر

واریز کمک بلاعوض کرونایی برای ۳ میلیون نفر از اقشار به شدت آسیب‌پذیر و ویژگی افراد مشمول، نشان داد دولت در ۶ سال گذشته درحمایت از اقشار ضعیف دچار غفلت جدی بوده است
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۰۵
پیشنویس آیین نامه لایحه استقلال وکالت غیرعلمی است.

پیشنویس آیین نامه لایحه استقلال وکالت غیرعلمی است.

در روزهای ابتدایی نوروز خبری مبنی بر ارسال پیش نویش آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری در آخرین ساعات 28 اسفند با قید محرمانه ، از قوه قضاییه به اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران ( اسکودا ) منتشر شد
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۰۲

اهمیت برندسازی در توسعه اقتصادی کشور

برندسازی در جهان سبب تمایز تولیدات یک کشور و یا سازمان با کالاهای مشابه آن در بازار می‌شود. در واقع یک برند، ذهنیتی مثبت را در مشتری به وجود آورده و او را ترغیب به خرید آن کالا می‌کند.
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۵۴

پیامد عرضه شستا در بازار بورس و اقتصاد

میزان بازدهِ ۲۰۰ درصدی سهام در سال ۱۳۹۸، در مقایسه با میزان سود سپرده بلندمدت بانکی یا حتی بازده سایر دارایی‌ها، از دلار و طلا گرفته تا مسکن و ماشین، بسیار بالاست.
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۵۱
بزرگترین عرضه اولین بورس ایران

بزرگترین عرضه اولین بورس ایران

محمد شریعتمداری در توییتر اعلام کرد : لوعده وفا! شستا بورسی شد. یعنی تحقق یک وعده بزرگ. با عرضه اولیه شستا به عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ایی کشور ، گام جدی به سوی شفافیت و صیانت از منافع بیمه شدگان برداشته شد. این بازی برد - برد برای بیمه شدگان و اقتصاد ایران است. این مهم جز با تکیه بر مدیریت جوان و علمی در شستا محقق نمی شد.
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۱۴
خرید مواد اولیه پتروشیمی توسط واسطه گران کالایی

خرید مواد اولیه پتروشیمی توسط واسطه گران کالایی

رییس هیات مدیره انجمن ملی پلیمر ایران گفت: 8400 واحد صنعتی پلیمری دارای پروانه صنعتی در کشور وجود دارد که برخی از این واحدها نتوانسته‌اند برای خرید مواد اولیه موردنیاز خود کد معاملاتی دریافت کنند. 10 هزار واحد صنفی نیز پروانه تولیدی- صنفی دارند و از این تعداد فقط 2800 واحد تولیدی موفق شده‌اند برای خرید مواد اولیه در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۰۵
رکورد ثبت نام روزانه در سجام شکسته شد

رکورد ثبت نام روزانه در سجام شکسته شد

آمارها از افزایش بی سابقه ثبت نام کنندگان در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) خبر می دهد؛ به طوری که تعداد ثبت نام کنندگان در این سامانه ۱۸ برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۰۱
دلیلی دیگر بر اختلال سامانه معاملات بورس ایران

دلیلی دیگر بر اختلال سامانه معاملات بورس ایران

مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران با اعلام دلیل اختلال امروز سامانه معاملات از افزایش ۱۴۰۰ درصدی فروش سهام شرکت های جدید در یک هفته و احتمال زیاد تغییر رویه در داد و ستد این گروه خبر داد.
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۶:۱۲