صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 10 اسفند 1399

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
۹۰ هزار میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی را پس بدهید!/ اعتراضات ادامه خواهند داشت

۹۰ هزار میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی را پس بدهید!/ اعتراضات ادامه خواهند داشت

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: اگر شفاف‌سازی نشود و به صراحت مشخص نکنند که ۹۰ هزار میلیارد تومان از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار بند (و)، سهم مشخص سازمان تامین اجتماعی است، بازنشستگان ساکت نمی‌نشینند و بازهم دست به تجمع و اعتراض خواهند زد.
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۰۹
ادامه درگیری های خونین سراوان و متهم شدن دولت

ادامه درگیری های خونین سراوان و متهم شدن دولت

یک مسئول ستاد مبارزه با قاچاق کالا با اشاره به اینکه میزان نیاز پاکستان «روزانه ۵ میلیون لیتر گازوئیل» است، گفته است قرار بود در طرح رزاق این میزان سوخت به جایگاه‌های سوخت که توسط سپاه پاسداران تحویل داده شود تا از آن مسیر برای ارسال و فروش در پاکستان اقدام شود ولی دولت این کار را انجام نداده است.
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۱۲
ایران به کشتی تجاری اسراییل حمله کرده است/کیهان نوشت شرارت در سوریه پاسخش در دریای عمان بود!

ایران به کشتی تجاری اسراییل حمله کرده است/کیهان نوشت شرارت در سوریه پاسخش در دریای عمان بود!

بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل گفته است که براساس برآوردهای اولیه، ایران مظنون اصلی حمله به یک کشتی باربری اسرائیلی در نزدیکی دریای عمان است؛ در حالی که روزنامه کیهان امروز اعلام کرد که حمله اخیر به یک کشتی اسرائیلی در دریای عمان از سوی نیروهای تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱
چرا احداث آزادراه تهران-شمال 40 سال طول کشید؟

چرا احداث آزادراه تهران-شمال 40 سال طول کشید؟

گفت و گوی اخیر آسیانیوز با محمد عطاردیان، درباره دلایل طولانی شدن ساخت بزرگراه تهران شمال در چند دهه اخیر است. وی فعال اقتصادی و پیشکسوت سندیکای مهندسان راه و ساختمان، دارنده مدرک مهندسی رشته راه و ساختمان از دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۸ است و بیش از ۶ دهه در ساخت زیربناهای حیاتی در سراسر ایران و ساخت هزاران کیلومتر بزرگراه اصلی و فرعی و راه آهن در سراسر کشورمان دارای سابقه است. او با بیان دلایل طولانی شدن احداث جاده شمال، از عدم توانایی انجام کار اقتصادی در ایران می گوید..
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۱۵