صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 22 اسفند 1399

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
شیوع کرونا و «فاجعه» نرسیدن به حداقل سواد در دانش‌آموزان ایرانی

شیوع کرونا و «فاجعه» نرسیدن به حداقل سواد در دانش‌آموزان ایرانی

مسعود کبیری، عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، گفت ادعای آموزش وپرورش در تمام کشورها این است که فرزندانتان را به ما بسپارید، ما فارغ از وضعیت اقتصادی و اجتماعی خانواده به آنها آموزش می‌دهیم و خلا را جبران می‌کنیم اما هم‌اکنون در ایران وضعیت اینگونه نیست و اوضاع نشان می‌دهد سرمایه گذاری‌های خانواده‌ها در بهبود عملکرد تحصیلی فرزندانشان بسیار تأثیرگذار است و هم اکنون ۳۰ درصد دانش آموزان ایرانی به حداقل توانایی‌های سواد» نمی‌رسند.
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۰۸
نازنین زاغری به درمان روانی فوری نیاز دارد

نازنین زاغری به درمان روانی فوری نیاز دارد

یک سازمان حقوق بشری بریتانیایی بر اساس گزارشی از چند متخصص ادعا کرد که نازنین زاغری،‌ شهروند دوتابعیتی زندانی در ایران، در پی حبس طولانی‌مدت نیاز به درمان روانی فوری دارد.
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۰۲
اسرائیل به ۱۲ نفتکش ایران حمله کرده است

اسرائیل به ۱۲ نفتکش ایران حمله کرده است

وال استریت ژورنال در گزارشی نوشته است، اسرائیل از اواخر سال ۲۰۱۹ تاکنون دست‌کم ۱۲ کشتی را که بیشتر آنها حامل نفت ایران به سوریه بودند٬ هدف قرار داده است.
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۲
وزیر خارجه آمریکا گفت پول های بلوکه ایران آزاد نمی شود

وزیر خارجه آمریکا گفت پول های بلوکه ایران آزاد نمی شود

وزیر خارجه آمریکا کفت که پول های بلوکه ایران آزاد نمی شودا گفت که گزارش‌ها درباره آزادسازی پول‌های ایران در کشورهای مختلف صحیح نیست.
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴
ابزار پولی که در ایران حباب شد!

ابزار پولی که در ایران حباب شد!

در کشورهای مختلف، رابطه منطقی میان بازدهی بازارهای دارایی و بخش حقیقی اقتصاد وجود دارد. فاصله‌گرفتن غیرمنطقی این دو، نشانه وجود حباب در بازارهای دارایی است؛ بازار سرمایه در سال‌جاری با ابرنوسان روبه‌رو شد که هم در فاز کاهشی و هم در فاز افزایشی، بهره‌گیری از ابزار نرخ سود می‌توانست باعث ایجاد تعادل در بازار شود. اما شواهد حاکی از آن است که نه تنها از این ابزار استفاده نشد، رویکردهای دستوری تزریق نقدینگی به بورس در جهت حمایت حبابی در دستور کار قرار گرفت.
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲