صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 23 اردیبهشت 1399

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
همدلی و ریسک پذیری رمز موفقیت کارآفرینان جوان

همدلی و ریسک پذیری رمز موفقیت کارآفرینان جوان

ساختار اقتصادی کشور ما به گونه ای است که به جای حمایت از تولید به فکر حمایت از بنگاه های غیرمولد می باشند.از این رو خواسته یا ناخواسته در ادامه تجویز فرهنگ وارداتی و ترویج روحیات مصرف گرایی قرار گرفته ایم.جهت بررسی بیشتر مساله و جهت تنویر ذهن بیشتر مخاطبان گرامی در این زمینه گفتگویی ترتیب داده شده با یکی از کارآفرینان موفق کشور آقای پیمان آذری مدیریت مجموعه آرکا سقف که در ادامه آن را می خوانیم.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۵۵
اقتصاد ایران به روند سابق خود بازمی‌گردد؟

اقتصاد ایران به روند سابق خود بازمی‌گردد؟

یک تحلیل گر اقتصادی گفت: اینکه تمام صنایع به شرایط قبل بازگردند به دو دلیل دشوار است، از یک سو درآمدها آسیب دیده و بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده‌اند، بنابراین مردم ناچار به صرفه جویی هستند و نمی‌توانند همانند گذشته به سفر یا رستوران بروند در این شرایط تقاضا در برخی صنوف کاهش می‌یابد.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۶
دلیل گرانی سکه

دلیل گرانی سکه

در پی اختلاف به طور متوسط نیم میلیون تومانی قیمت سکه در بازار آزاد و بورس کالا و همچنین باز شدن پای برخی بانک‌ها به این میدان، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که تا پیش از این، بورس بود که از قیمت‌های رسمی بازار طلا اثر می‌گرفت اما اکنون این بازار است که چشم به تابلوی بورس دوخته است.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۲

برکناری آقای وزیر یا محاکمه آقای وزیر!

دیروز خبر کوتاه بود: رضا رحمانی با حکم حسن روحانی رئیس جمهور از وزارت صنعت، معدن و تجارت برکنار شد اما چرا؟ آیا دلیل این برکناری تنها آشفتگی بازار خودرو و عدم کنترل قیمت خودرو از سوی آقای وزیر بوده است یا دلایل مهمتری وجود دارد که مردم بی خبرند؟
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۰۷

افت کیفیت ضربه به اقتصاد کشور

با افزایش قیمت ارز و تأثیر پذیری تمام کالاها قدرت خرید مردم در مقایسه با سال های گذشته کاهش قابل توجهی یافته است. از این‌رو خیلی از مردم به دنبال کالاهایی هستند که قیمت تمام شده پایین تری دارد.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۰۳