صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 28 اردیبهشت 1399

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
چه کنم‌ چه کنم‌ بورسی!

چه کنم‌ چه کنم‌ بورسی!

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۰۰
بزرگ ترین خریداران ملک در ترکیه ایرانی ها هستند

بزرگ ترین خریداران ملک در ترکیه ایرانی ها هستند

در ماه مارس نیز اتباع ایرانی بیشترین خرید ملک در ترکیه را در مقایسه با دیگر اتباع خارجی داشته اند.به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، به دنبال شیوع کرونا در ترکیه، تمایل اتباع خارجی برای خرید خانه در ترکیه کاهش داشته است؛ به گونه ای که طبق اعلام مرکز آمار این کشور، در ماه مارس، میزان خرید خانه توسط اتباع خارجی با هدف اخذ اقامت و شهروندی ترکیه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۸.۸درصد کاهش داشته و به ۷۹۰ مورد رسیده است.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۳۶
پشت پرده واگذاری سهام در قالب ETF

پشت پرده واگذاری سهام در قالب ETF

یکی از دلایل عمده اقبال دولت به استفاده از سازوکار صندوق‌های ETF برای واگذاری سهام تحت تملک دولت و شرکت‌های دولتی، مشکلات ایجاد شده ناشی از اهلیت خریداران در تجربیات قبلی واگذاری بنگاه‌های دولتی بوده است.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۲۸
نوسانات بازار بورس جای نگرانی ندارد

نوسانات بازار بورس جای نگرانی ندارد

– یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه در وضعیت کنونی بازار با هیچ‌ نگرانی همراه نیست، اظهار داشت: سهامداران باید از این فرصت استفاده و اقدام به خرید سهم‌هایی کنند که تا چند روز گذشته در صف‌های خرید سنگین قرار داشتند و فرصت خرید به سهامداران را نمی‌دادند.«عرفان هودی» به افت این روزهای شاخص بورس اشاره کرد و گفت: شاخص بورس نیاز به اصلاح داشت، بازار باید تا چند روز در مسیر افت و اصلاح قرار می گرفت تا بتواند خود را برای رشد بیشتر آماده کند.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۲۳
جسد سفیر چین در اسراییل در خانه‌اش پیدا شد

جسد سفیر چین در اسراییل در خانه‌اش پیدا شد

دو وی، سفیر چین در اسراییل امروز یکشنبه در آپارتمان خود در حومه اسراییل کشته شد. پلیس اسراییل تحقیقات در مورد مرگ وی را آغاز کرده است.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۱۸

کاهش وابستگی ایران به صادرات نفت با رونق صنعت غذا

صنایع غذایی در ایران نسبت به دیگر بخش‌ها، صنعتی جدیدتر به شمار می‌رود و به این دلیل نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد .اکنون ایران در سال ۱۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی تولید می‌کند و در صورتی که صنایع غذایی در کشور متناسب با تولیدات کشاورزی رشد نداشته باشد، ارزش افزوده‌ای که در این صنعت است به کلی از دست خواهد رفت. همچنین بر اساس افق ۱۴۰۴ ایران باید تا ۹ سال آینده میزان تولید محصولات کشاورزی را به ۳۰۰ هزار تن برساند.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۱۰
پیمان کارگر مدیر برند لوکس اینفینیتی شد

پیمان کارگر مدیر برند لوکس اینفینیتی شد

شرکت نیسان موتور اعلام کرد، پیمان کارگر از اول ژوئن 2020 (دوازدهم خرداد) به عنوان معاون ارشد و رئیس هیئت مدیره اینفینیتی(Infiniti) انتخاب شد.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۰۶