صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 17 خرداد 1399

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

نوسازی ماشین آلات صنایع غذایی و اشتغالزایی

محصولات نهایی در صنایع غذایی ایران نسبت به محصولات دیگر کشورها رقابتی است اما برای تعیین تراز جهانی شاخص‌هایی مانند بروز بودن فناوری تولید و نوع ماشین‌آلات نیز تاثیرگذارند. در ایران محصولات صنایع غذایی به دلیل قدیمی بودن فناوری و ماشین‌آلات در تراز واقعی خود تعریف نشده‌اند که باید برای رسیدن به آن نقطه ماشین‌آلات و فناوری تولید را روزآمد کرد.
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۱۶

بحران آب و هوایی و پناهندگی

۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۱۳
امکان تغییر روش مستقیم به غیر مستقیم در آزادسازی سهام عدالت وجود ندارد

امکان تغییر روش مستقیم به غیر مستقیم در آزادسازی سهام عدالت وجود ندارد

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت، با تشریح شرایط واریز متمرکز سود سهام شرکت‌ها از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: امکان تغییر روش مستقیم به غیر مستقیم در آزادسازی سهام عدالت وجود ندارد.
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۱۱
آخرین خبر از باز شدن مرز مسافری ترکیه

آخرین خبر از باز شدن مرز مسافری ترکیه

طبق اعلام مسئولان گمرک ایران با وجود رایزنی‌های صورت گرفته در رابطه با گشایش مرزهای مسافری فعلا زمان دقیقی برای آن قابل پیش بینی نیست و بسته به نظر آنکارا دارد.با شیوع ویروس کرونا، از ابتدای اسفند ماه سال گذشته مرزهای مسافری و تجاری ترکیه بسته شد ولی در روزهای گذشته و بعد از رایزنی‌های صورت گرفته مرز بازرگان بازگشایی و تجارت از سر گرفته شده است.
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۰۵
«عالیس» وارد بورس  تهران شد

«عالیس» وارد بورس تهران شد

محمدتقی فیاض مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی عالیس ضمن اعلام خبر برنامه این شرکت برای ورود به بازار سرمایه بیان کرد: در حال طی کردن مقدمات ورود به بازار سرمایه هستیم و احتمالا تا 2 الی 3 ماه آینده سهام «عالیس» در بازار فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۵۸