صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 31 خرداد 1399

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

تقویت نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر توسعه صادرات

در دنیای رقابتی امروز برند یا نام و نشان تجاری ابزاریست برای ارزش بخشیدن به محصولات و یکی از ارزشمندترین دارایی های سازمان ها محصوب میشود.
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۲۸

مصونیت حرفه ای «وکلا»

در نظام حقوقی ایران و سایر کشورها برخی از مشاغل دارای مصونیت هایی برخوردار هستند. مانند مصونیت سیاسی یا دیپلماتیک (‪Diplomatic Immunity‬) که به معنی در امان بودن از تعقیب قانون و مامورین دولت پذیرنده است که دو نوع است: نخست،مصونیت از تعرض؛بدین معنا که محل سفارت، اشیا و اسناد مربوط و نیز دیپلماتها و خانه آنها غیرقابل تعرض است، دوم،مصونیت قضایی، یعنی ماموران دیپلماتیک برخلاف سایر اتباع بیگانه، از حیطه اجرایی قانون کشور پذیرنده خارج می باشند.
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۲۵
باید با خرد جمعی کانون را اداره کنیم

باید با خرد جمعی کانون را اداره کنیم

آقای ابراهیم اسماعیلی هریسی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق مهندسی است. ایشان تاکنون در سمتهای مختلفی فعالیت داشتهاند که از جمله آنها میتوان به عضو بنیاد بینالمللی هیأتهای حلّ اختلاف، داور مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و عضو کارگروههای تدوین قانون برگزاری مناقصات و اصلاح شرایط عمومی پیمان اشاره کرد. در ادامه گفتگوی ایشان با روزنامهی آسیا را میخوانیم.
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۱۸
از بیگ بنگ تا دوزخ

از بیگ بنگ تا دوزخ

جلد دوم یادداشت‌های یک استعداد درک نشده با عنوان: «از بیگ بنگ تا دوزخ» از علی زراندوز توسط انتشارات «سوره مهر» منتشر شد.
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۱