صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 06 خرداد 1399

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
4000 جلد کتاب ممنوعه

4000 جلد کتاب ممنوعه

۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۴۱

امتحان حضوری وخطرابتلای نوجوانان بکرونا

ازهمان زمان که تاسیس مدارس نوین صلاح دانسته شد تا امروز.ماه وسالی نبوده ونیست که برنامه های اموزش وپرورش یاکتابهای درسی رسمی یا روشهای اصولی این کارمهم را بنحوی دستخوش دگرگونی نکنیم وغالبا بدون ژرف بینی و اینده نگری و بررسی ی ابزار و اهداف وامکانات در دراز مدت به تغییراتی - گاه حتی بدون سبب پسندیده ای- دست نیازیم وسالیانی بعد که "دود" تصمیم عجولانه "چشم" ما وکودکانمان رابس سوزاند.به دوباره کاری دست نزنیم.
۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۴۴

پناهندگان و چالش های حقوق بشری

در سال 2015 با ایجاد درگیری و به دنبال آن ناامنی در لیبی، سوریه و عراق، جهان با بحران پناهندگی و جابه جایی های اجباری برای بقاء روبرو شد. جریان های پناهندگی به ویژه از کشورهای بحران زده ی خاورمیانه و آفریقا، دریای مدیترانه را به کابوسی برای پناهندگان تبدیل کرد. بر اساس گزارش ) UNHCR آژانس پناهندگان سازمان ملل( از سال2015 تا 2020 ، 15.784 نفر در آب های مدیترانه غرق ویا ناپدید شدند.
۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۴۱
آلمان به شرکت هواپیمایی لوفت هانزا ۹میلیارد یورو کمک می کند

آلمان به شرکت هواپیمایی لوفت هانزا ۹میلیارد یورو کمک می کند

دولت آلمان اعلام کرد که با کمک مالی ۹ میلیارد یورویی به شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا موافقت کرده است.به گزارش رویترز، دولت آلمان ۲۰ درصد از سهام لوفت هانزا را در پی این کمک مالی بدست آورده است. این بسته حمایتی بزرگترین کمک مالی برای شرکت‌های آلمانی از زمان شروع بحران کرونا تا به امروز محسوب می شود.
۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۲۳