صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 26 اردیبهشت 1400

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
واریز «باقیمانده» سود سهام عدالت

واریز «باقیمانده» سود سهام عدالت

خبرها حاکی است که از ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت، ۳۰ درصد آن به حساب سهامداران پرداخت می‌شود و ۲۰ درصد دیگر بعد از تکمیل سودهای واریز شده از سوی شرکت‌های سرمایه‌پذیر در اختیار مشمولان قرار خواهد گرفت.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۱۲
نحوه «افزایش مستمری ۱۴۰۰» بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد

نحوه «افزایش مستمری ۱۴۰۰» بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد

براساس بخشنامه ای از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای سال جاری تمامی مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تامین‌اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۹ برقرار شده است، به ترتیب برای دریافت‌کنندگان تا حداقل مستمری، به میزان ۳۹درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان ۲۶درصد به‌علاوه مبلغ ثابت ۲۴۸ هزار و ۳۵۵ تومان افزایش می‌یابد.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۳
مذاکرات «آمریکا و ایران» به «بن بست» رسیده است

مذاکرات «آمریکا و ایران» به «بن بست» رسیده است

سفیر پیشین ایران در آلمان گفت: مذاکرات وین تقریبا به نوعی بن بست رسیده است؛ هرچند دوستان مذاکره کننده می گویند پیشرفتی خوبی داشتیم، اما اصل قضیه و چگونگی برداشتن تحریم ها، حتی در موضع گیری های آمریکایی ها بیان نمی شود و وزیر خارجه آمریکا که عنوان می کند ما تحریم های حقوق بشری را ابقا و تشدید می کنیم یا مثلا می گویند تحریم های دوره ترامپ برداشته می شود؛ در حالی که تعداد زیادی از این تحریم ها در دوره اوباما هم وجود داشت؛ علیهذا برجام در یک تناقض گیر افتاده است.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۲۳
چند «ایرانی» رمزارز دارند؟

چند «ایرانی» رمزارز دارند؟

بازار «رمزارز» مقصد جدید سرمایه‌گذاران در کشور است و برآورد می‌شود که حدود ۱۲ میلیون ایرانی صاحب رمزارز باشند؛ به این معنی که هر حساب کاربری در صرافی‌های دیجیتال نماینده ۴ الی ۵ نفر است؛ چراکه افراد به‌دلیل پیچیدگی‌های بازار رمزارز ترجیح می‌دهند نماینده‌ای را که آشنا با این بازار است انتحاب کنند و از این رو ممکن است در موجودی یک حساب کاربری ۴ الی ۵ نفر سهم داشته باشند.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸
«راز سلامتی» به روایت سفیر غذای سالم

«راز سلامتی» به روایت سفیر غذای سالم

یکی از مهم ترین عـوامـل شکل دهنده الگوی غذایی هر جامعه مجموعه عادات و فرهنگ غذایی آن جامعه است و ایرانیان مردمی خوش ذائقه و دارای تنوع غذایی بسیار بالا هستند و سنت خوردن، از ماندگارترین میراثهای فرهنگ و تمدن ایرانیان است؛ اما آنچه قابل تامل است، الگوی تغذیه ای است و سطح سلامت جامعه وابستگی زیادی به تغذیه مناسب و سالم دارد.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳
واکسن ایرانی «رازی» عوارض دارد؟

واکسن ایرانی «رازی» عوارض دارد؟

سخنگوی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: نتایج ارزیابی‌ها نشان می‌دهد، همانطور که پیش بینی می‌شد واکسن رازی جزو واکسن‌های بسیار کم عارضه بوده و به لحاظ اثربخشی نیز هنوز برای اظهار نظر قطعی زود است زیرا در فاز اول تاکید بر پیدا کردن دوز موثر است.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۵۴
جزییات پرداخت یارانه ها در آینده

جزییات پرداخت یارانه ها در آینده

«کارت رفاه ملی» و «کارت اعتباری برای خرید ۱۳ قلم جنس از فروشگاه‌های عمومی» جزء برنامه‌ها آینده برای کمک به معیشت خانوارهاست؛ این در حالی است که افزایش مستمر قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارها در چند سال گذشته، فشار معیشتی بسیاری را روی سبد هزینه وارد کرده است.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۰۲