صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی

آرشیو اخبار - 25 خرداد 1400

[۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  :: 
[۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
بابک خرمدین؛ قربانی «کُند ذهنی مادر» و «اختلال روانی» پدر

بابک خرمدین؛ قربانی «کُند ذهنی مادر» و «اختلال روانی» پدر

پزشکی قانونی پس از بررسی های تخصصی نظر خود درباره اکبر خرمدین و همسرش را که متهمند پسر، دختر و داماداشان را به قتل رسانده و اجساد آنها را مثله کرده اند صادر کرد که براساس آن اکبر خرمدین(پدر خانواده) اختلال روانپزشکی دارد؛ اما نه در آن حدی که مسئول اعمالش نباشد و همسرش نیز اختلال روانپزشکی در حد کند ذهنی دارد اما نه در آن حد که مسئول اعمال خویش نباشد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۰۱
بالغ بر ۶۰ هزار نفر نیروی انسانی در فرآیند برگزاری این دوره از انتخابات در گیلان همکاری می‌کنند / یک میلیون و ۹۸۸ و ۵۳۴ نفر واجد شرایط رای در گیلان داریم که از این تعداد، ۴۰ هزار و  ۴۰۵ نفر رای اولی هستند

بالغ بر ۶۰ هزار نفر نیروی انسانی در فرآیند برگزاری این دوره از انتخابات در گیلان همکاری می‌کنند / یک میلیون و ۹۸۸ و ۵۳۴ نفر واجد شرایط رای در گیلان داریم که از این تعداد، ۴۰ هزار و ۴۰۵ نفر رای اولی هستند

آسیانیوز/ رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه در انتخابات پیشرو ۳۰۹۴ صندوق اخذ رای پیش بینی کردیم که ۱۷۱۵ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه سیار است، گفت: از مجموع صندوق‌های اخذ رای، تعداد ۹۷۶ شعبه شهری و ۲۱۱۸ شعبه روستایی است که در شهرها ۳۵ شعبه و در روستاها ۳۴۴ شعبه سیار می‌باشد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۰۲
ماجرای استعفای دسته جمعی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان چه بود؟

ماجرای استعفای دسته جمعی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان چه بود؟

آسیانیوز/ رئیس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراها در گیلان ماجرای استعفای دسته جمعی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان را تشریح کرد و گفت: این استعفای دسته جمعی به سبب اعتراض نسبت به تایید صلاحیت برخی از افراد مسئله‌دار در انتخابات شوراهای شهر توسط هیئت مرکزی بوده است.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۱
«تشریح» جزییات تازه درباره واریز یارانه بنزین

«تشریح» جزییات تازه درباره واریز یارانه بنزین

آبان ۱۳۹۸، قیمت بنزین افزایش یافت و با حذف بخشی از یارانه آن، دولت اعلام کرد که مابه التفاوت ایجاد شده بین مردم توزیع می شود؛ از این رو پیش بینی شد که حدود ۶۰ میلیون نفر در قالب حدود ۱۹ میلیون خانوار از بین جمعیت ۷۸ میلیون نفری یارانه بگیران گزینش شده پرداخت کمک معیشتی برای آنها انجام شود.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۳۷
علی لاریجانی بر دلیل رد صلاحیتش «اصرار» می ورزد

علی لاریجانی بر دلیل رد صلاحیتش «اصرار» می ورزد

هم‌زمان با اصرار علی لاریجانی به شورای نگهبان برای اعلام دلایل رد صلاحیتش، واکنش‌ها به سخنان حیدر مصلحی درباره ایفای نقش در رد صلاحیت اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ همچنان ادامه دارد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۳۵
آغاز «خشکسالی طولانی» در ایران

آغاز «خشکسالی طولانی» در ایران

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی، گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون میزان بارش در کشور حدود ۱۳۰ میلیمتر بوده است و این میزان نسبت به میانگین بلند‌مدت کشور بیش از ۴۰ درصد کمتر است؛ از این رو بدون هیچ تعارفی آب نیست.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۰۱
نامزدها و طرفدارانشان از فضاهای تخریبی پرهیز کنند! /  تنها یک دولتی قوی و کارآمد می‌تواند در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارد

نامزدها و طرفدارانشان از فضاهای تخریبی پرهیز کنند! / تنها یک دولتی قوی و کارآمد می‌تواند در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارد

«سید علی آقازاده» در گفت‌وگویی فرمایشات مقام معظم رهبری را در بحث مشارکت در انتخابات مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شرکت در انتخابات و گزینش اصلح موجبات رشد و ترقی کشور را فراهم می‌کند از طرفی انتخاب درست و گزینش فرد اصلح برای ریاست جمهوری توسط مردم می‌تواند مسیر پویایی اقتصاد را پیش روی کشور قرار دهد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۱۱
در سال‌های قبل آموزش و پرورش ما برای بسیاری از کشورها الگو بود!

در سال‌های قبل آموزش و پرورش ما برای بسیاری از کشورها الگو بود!

آسیانیوز/ عضو کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر ضرورت تحول در آموزش و پرورش در دو حوزه محتوای درسی و ساماندهی نیروی انسانی، تصریح کرد: با این دو اقدام اساسی گام‌های مهمی در جهت اجرای سند تحول بنادین برداشته خواهد شد لذا به دولتی نیاز داریم که توانایی انجام این جراحی بزرگ را داشته باشد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳
«دائمی شدن همسان‌سازی» در دولت روحانی با وعده «قطعی« محمدباقر نوبخت

«دائمی شدن همسان‌سازی» در دولت روحانی با وعده «قطعی« محمدباقر نوبخت

فعال صنفی بازنشستگان گفت: طی یک نشست خصوصی با محمدباقر نوبخت در خصوص مطالبات بر حق بازنشستگان و فرهنگیان موارد به بحث گذاشته شد که مقرر شد با اراده وی و قول مساعد، لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در همین دولت به نتیجه برسد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳
اصلاح‌طلبان از ناصر همتی حمایت نکردند

اصلاح‌طلبان از ناصر همتی حمایت نکردند

جبهه اصلاحات بامداد سه‌شنبه ۲۵ خرداد پس از جلسه‌ای طولانی که با رای‌گیری اعضا همراه بود نتوانست بر سر حمایت از عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، به اجماع برسد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱
مشارکت و رقابت، ارکان یک انتخابات باشکوه است

مشارکت و رقابت، ارکان یک انتخابات باشکوه است

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: شکل گیری یک انتخابات پرشور و باشکوه نیازمند چهار رکن امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم است که همه آحاد جامعه و مدیران باید در تحقق این چهار رکن تلاش کنند.
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۵۵