صفحات
روزنامه آسیا

Loading
/ استارت آپ / بیزینس لانژ
بیزینس لانژ

معرفی سرویس Business Lounge & Fast Track فرودگاه بین المللی امام خمینی

سفر هوایی از مراجعه به فرودگاه و قرار گرفتن در صف انتظار و معطلی آغاز می شود؛ فرایندی که حتی ممکن است با بروز مشکلات احتمالی در مراحل پیش از پرواز به خاطره ای ناخوشایند تبدیل شود. در راستای آرامش و راحتی مسافرانی که تمایل دارند با پرداخت هزینه اضافی این فرایند را تسهیل نمایند و در اغلب فرودگاه های بین المللی و معتبر جهان، سرویس های متنوعی نظیر VIP Lounge, CIP Lounge, Business Lounge, Fast Track و نظایر آن قابل استفاده می باشد.

سرویس Business Lounge «بیزینس لانژ» یا لانژ تجاری و سرویس Fast Track «فست ترک» یا عبور سریع که سالهاست در فرودگاه بین المللی امام خمینی راه اندازی شده است به دلایل نامعلومی ماهها بود که تعطیل شده بود ولی خوشبختانه با همت و سرمایه گذاری شرکت همراه کوشا کیش که دارای سالها تجربه و تخصص در خدمات فرودگاهی است این سرویس ها مجدداً راه اندازی و بازگشایی شده است.

Business Lounge & Fast Track که به واسطه تعرفه اقتصادی آن از پرمخاطب ترین سرویس های تشریفات فرودگاهی هستند خدمات خود را به مسافران کلیه شرکت های هواپیمایی که مسافران آن از ترمینال یک فرودگاه بین المللی امام خمینی استفاده می نمایند، قابل ارائه است.

 

مسافران خروجی کلیه شرکت های هواپیمایی می توانند با رزرو آنلاین سرویس Fast Track از اینجا و یا ارسال بلیط خود از طریق پیام رسان واتس آپ به تلفن همراه: ۰۹۱۰۰۵۵۵۵۸۰ سفارش خود را ثبت و سپس مستقیماً به درب و گیت اختصاصی سرویس فست ترک مراجعه نمایند.

مسافران به محض ورود به ترمینال مسافر در مقابل خود درب اختصاصی Business Lounge & Fast Track را مشاهده خواهند کرد:

بیزینس لانژ

با عبور از این درب و استفاده از گیت اختصاصی بازرسی پلیس فرودگاه، مسافران ویژه بدون معطلی و قرار گرفتن در صف انتظار وارد ترمینال مسافری شده و با همراهی کارشناس تشریفات بار آنان بدون معطلی به کانتر شرکت هواپیمایی تحویل و کارت پرواز بر اساس بهترین صندلی موجود اخذ خواهد شد. سپس با عبور از گیت اختصاصی پلیس گذرنامه بدون معطلی و یا صف انتظار وارد سالن ترانزیت خواهند شد و در این مرحله سرویس فست ترک خروجی پایان خواهد یافت اما در سرویس بیزینس لانژ که همزمان دارای کلیه امکانات سرویس فست ترک نیز می باشد مسافران ویژه پس از عبور از گیت اختصاصی پلیس گذرنامه به جای انتظار در سالن ترانزیت مستقیماً به لانژ تجاری مراجعه و مدت زمان انتظار تا اعلام زمان سوار شدن به هواپیما از سوی شرکت هواپیمایی را در محیطی آرام و به دور از استرس سپری خواهند کرد.

بیزینس لانژ فرودگاه امام خمینی دارای اینترنت پر سرعت، اتاق VIP ویژه برگزاری جلسات با رزرو قبلی، اتاق ویژه افراد سیگاری، انواع غذاها و نوشیدنی های گرم و سرد مناسب سفر، انواع روزنامه ها و مجلات روز ایران و جهان، کامپیوتر و پرینتر و ... می باشد.

این محیط زیبا مشرف به باند فرودگاه بین المللی امام خمینی و دارای چشم اندازی خاطره انگیز از این فرودگاه زیبا می باشد.