صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
cip

واژه CIP چند سالی است که در حوزه تشریفات و پروتکل تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. CIP در حقیقت مخفف کلمات انگلیسی Commercial Important Person است که در زبان فارسی معنی افراد مهم اقتصادی را داده و به مدیران و فعالان اقتصادی گفته می شود.
در اغلب فرودگاه‌های جهان لانژ اختصاصی برای این افراد ایجاد شده تا بدور از تشریفات رایج فرودگاهی با استفاده از سرویس CIP LOUNGE و یا Fast Track & Business Lounge در محیطی آرام و امن با آرامش خیال و اطمینان خاطر از مدت اقامت در فرودگاه حداکثر استفاده را برده و حتی در صورت لزوم به پی گیری امور شغلی و حتی برگزاری جلسات بپردازند.

تشریفات تجاری ایران
در اول مردادماه سال 1393 برای اولین بار در کشور یک استارت‌آپ کاملاً خصوصی تحت برند «تشریفات تجاری ایران» فعالیت خود را آغاز نمود. این استارت‌آپ در مدت کوتاهی به بزرگترین فروشنده آنلاین این خدمات در کشور تبدیل شده و به عنوان یک استارت‌آپ پیشرو در این حوزه اقدام به ارائه خدمات اجاره خودرو با و یا بدون راننده، ترانسفر تشریفاتی، ترانسفر فرودگاهی، اعزام محافظ شخصی، اعزام مترجم همزمان، برگزاری رویداد و همایش و همچنین اجاره جت خصوصی نمود.
در پائیز سال 1397 و پس از گذشت 4 سال از فعالیت آن، نسل هفتم این استارت‌آپ، با توانایی فنی برای رقابت در عرصه جهانی فعالیت خود را گسترش داده و برای اولین بار در کشور اقدام به راه اندازی یک بستر تجارت الکترونیک در این حوزه نموده است.
تشریفات تجاری ایران به عنوان اولین سامانه رزرواسیون و فروش آنلاین سرویس CIP در کشور از همه فعالین این صنعت دعوت به همکاری می نماید.

برای مشاهده سوابق قبلی این برند لطفاً از اینجا به کانال اختصاصی آن در آپارات مراجعه فرمایید.