صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

ویدیوهای روزنامه آسیا

سایه تعهد ارزی بر سر تجار
گفت‌و‌گو با مهندس محمدرضا مودودی
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۴ مهر ۱۴۰۲
در گفت‌و‌گو با مهندس محمدرضا مودودی، کارشناس امور بازرگانی و صادرات به سایه تعهد ارزی بر سر تجار و تهدید به ابطال کارت بازرگانی آنان در صورت عدم بازگشت ۶۰ درصد از ارز حاصل از صادرات می‌پردزایم.
 
خواهران دوقلوی ایرانی
در لیست برترین کارآفرینان
 زیر ۳۰ سال جهان
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۳ مهر ۱۴۰۲
در این قسمت از برنامه‌ی چهره‌های موفق و تاثیرگذار با فرشاد فرهادی به لیلا و نیکا مشعوف، فعالان صنعت مد و پوشاک می‌پردازیم که با ثبت و اختراع یک تکنولوژی برای تولید پوشاک بدون تولید دی‌اکسید کربن در آرزوی خلق پایدارترین رنجیره‌ی تامین جهان و «نجات سیاره» در لیست ۳۰ نفره برترین کارآفرینان زیر ۳۰ سال مجله‌ی فوربس قرار دارند.
گزارش تصویری کوتاه از بیست‌و نهمین نمایشگاه مواد اولیه و محصولات نساجی.
 
چهل گفتار از چهل استاد
در ایران‌شناسی
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۲ مهر ۱۴۰۲
در قسمت دیگری از معرفی کتاب با پروفسور حسن امین به معرفی کتاب «چهل گفتار از چهل استاد در ایران‌شناسی» می‌پردازیم و اشاره‌ای به گزیده‌ای از مقالات و گفتار‌های تعدادی از استادان که در این کتاب گردآوری شده خواهیم داشت.
 
تازه‌ترین تراز تجاری ایران
گفت‌و‌گو با مهندس محمدرضا مودودی
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۱ مهر ۱۴۰۲
به اتفاق مهندس محمدرضا مودودی،‌ کارشناس امور بازرگانی و صادرات به بررسی تازه‌ترین گزارش از تراز تجاری ایران می‌پردازیم
در بخش دوم و در گزارشی کوتاه از دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران با دکتر محسن سیفی، دبیر کل این کنفرانس گفت‌و‌گو داشتیم
 
نرخ صفر مالیاتی
گفت‌و‌گو با دکتر محسن ابراهیمی
آخر هفته با ایرج جمشیدی ۲۰ مهر ۱۴۰۲
در برنامه‌ی برند و برندینگ، دکتر محمود سمیعی نصر، برند استراتژیست و کارشناس برندینگ، در ادامه‌ی مبحث برند ملی به عزم چین برای تبدیل شدن به قطب قابل اعتماد برندینگ در جهان خواهند پرداخت؛ آیا چین موفق خواهد شد؟ در ادامه:
 
برق و گاز یک واحد تولیدی اگر قطع بشود چه می‌شود؟ 
گفت‌و‌گو با مهندس محمدجعفر جعفرزاده
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱۹ مهر ۱۴۰۲
در ادامه‌ی گفت‌و‌گو با مهندس محمدجعفر جعفرزاده،‌ مدیرعامل کارخانجات نساجی اکریل‌تاب درباره‌ی جایگاه صنعت نساجی در کشور به چالش‌های جدی این صنعت می‌پردازیم.
 
جایگاه صنعت نساجی در کشور
گفت‌و‌گو با مهندس محمدجعفر جعفرزاده
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱۸ مهر ۱۴۰۲
در بخش نخست به اتفاق دکتر محمود سمیعی نصر، کارشناس برندینگ و علی نائیجی، دبیر سرویس شهرک‌های صنعتی گفت‌و‌گویی خواهیم داشت با مهندس محمدجعفر جعفرزاده،‌ مدیرعامل کارخانجات نساجی اکریل‌تاب درباره‌ی جایگاه صنعت نساجی در کشور.
در ادامه؛ گزارش مرتضی چگونیان از بیست‌و‌ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان.
 
جدایی بلدیه از نظمیه
به دست شهردار ارمنی تهران
بررسی و تحلیل رویدادها با ایرج جمشیدی ۱۷ مهر ۱۴۰۲
در برنامه‌ی صد سال پیش با پروفسور حسن امین به پایان ساخت عمارت شهرداری تهران در ۱۳۰۲ و جدایی بلدیه از نظمیه به دست شهردار ارمنی تهران می‌پردازیم؛ گامی برای تصدی شهروندان به جای کنترل نظامیان بر شهر. در ادامه:
 
سیاست مالیاتی در اقتصاد تورمی
گفت‌و‌گو با دکتر محسن ابراهیمی
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱۷ مهر ۱۴۰۲
در گفت‌و‌گو با دکتر محسن ابراهیمی، کارشناس امور مالیاتی به سیاست‌های مالیاتی در شرایط اقتصاد تورمی می‌پردازیم.
 
گزارش روز بازار سرمایه
افت شاخص به ۲ میلیون واحد
سر صفحه با ایرج جمشیدی ‍۱۶ مهر ۱۴۰۲
در بخش نخست و در گزارش روزانه بازار سرمایه با امیر وکیلیان به گزارش روزانه بازار سرمایه و نشست رئیس سازمان بورس با خبرنگاران خواهیم پرداخت.
در بخش دوم و در قسمت دیگری از برنامه‌ی معرفی کتاب با پروفسور حسن امین به معرفی «شاعران در سنگر مطبوعات» به تصنیف و نگارش ا. نیکو همت می‌پردازیم.
 
کاهش خریداران ایرانی مسکن
در ترکیه
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱۵ مهر ۱۴۰۲
در آغاز در برنامه‌ی چهره‌های موفق و تاثیرگذار با فرشاد فرهادی به معرفی شروین دهموبد، نوجوان خلاق ایرانی می‌پردازیم. در بخش‌ دوم به دلایل کاهش خریداران ایرانی مسکن در ترکیه پرداخته و در پایان گزارشی کوتاه از نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری خواهیم داشت.
 
چرا باید مسکن ۲۵‌متری بسازیم
آینده‌پژوهی سکونت با پیمان رحیمی‌نژاد
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱۴ مهر
در قسمت دیگری از برنامه‌ی آینده‌پژوهی سکونت با پیمان رحیمی‌نژاد به طرح ساخت خانه‌های ۲۵ متری در تهران می‌پردازیم. طرحی که دو روز پس از انتشار اخبار آن تکذیب شد. اگرچه ضوابط شهرسازی شهرداری تهران طوری نوشته شده که اصولا پروانه ساخت برای واحد‌های زیر ۶۰ مترمربع را منتفی کند، ما در این برنامه بررسی می‌کنیم که چرا اجرایی کردن این طرح ضروری است.
 
«ساخت کجاست»
برند و برندینگ با دکتر محمود سمیعی نصر
آخر هفته با ایرج جمشیدی ۱۳ مهر ۱۴۰۲
در برنامه‌ی برند و برندینگ با دکتر محمود سمیعی نصر، برند استراتژیست و کارشناس برندینگ، در ادامه‌ی مبحث برند ملی به تاثیر برند ملی و اهمیت تیم ملی برند در شکل‌گیری اعتماد از سوی مشتریان نسبت به محصولات تولیدی فرای نام‌ و در پیوند با کشور سازنده‌شان می‌پردازیم. در ادامه:
 
بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱۲ مهر ۱۴۰۲
در بخش نخست به اوضاع بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت و در ادامه به دو خبر مهم اقتصادی و جزئیات آنها خواهیم پرداخت.
 
ناصر یگانه؛ پایان روی کلبه‌ی قایقی
صد سال پیش با پروفسور حسن امین
بررسی و تحلیل رویدادها با ایرج جمشیدی ۱۰ مهر ۱۴۰۲
در برنامه‌ی صد سال پیش با پروفسور حسن امین به ناصر یگانه (۱۳۰۲) رئیس دستگاه قضا و رئیس دیوان عالی کشور در پهلوی دوم می‌پردازیم. در ادامه؛
 
معرفی کتاب با پروفسور حسن امین
بازی‌های آسیایی با جهانگیر کوثری
روزنامه اقتصادی آسیا - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
در بخش نخست پروفسور حسن امین کتاب «کارنامه غنی، تحولات عصو پهلوی» را معرفی می‌کنند و در بخش دوم جهانگیر کوثری به مهمترین وقایع دیروز و امروز بازی‌های آسیایی هانگژو می‌پردازد.
 
معارفه مریم عظیمی هاشمی
در ویدئو رونمایی آیفون ۱۵
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۸ مهر ۱۴۰۲
اپل در ویدئو رونمایی از آیفون ۱۵، مهندس کیفیت تصاویر دوربین‌اش را معرفی کرد، و آن کسی نبود جز مریم عظیمی هاشمی. در این قسمت از برنامه‌ی چهره‌های موفق و تاثیرگذار به معرفی مریم عظیمی هاشمی می‌پردازیم.
 
صلح را باید از کودکی آموخت
نمایشگاه گروهی هنرمندان خارجی
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۷ مهر ۱۴۰۲
در گزارش از نمایشگاه نقاشی‌های هنرمندان از ۱۵ کشور با عنوان «صلح را از کودکی باید آموخت» گفت‌و‌گو داشتیم با مدیر اجرایی این نمایشگاه که به بهانه‌ی روز جهانی صلح برگزار شده است.
 
خلق مشتریان وفادار
برند و برندینگ با دکتر محمود سمیعی نصر
آخر هفته با ایرج جمشیدی ۶ مهر ۱۴۰۲
در برنامه‌ی برند و برندینگ با دکتر محمود سمیعی نصر، برند استراتژیست و کارشناس برندینگ، به نکاتی در مورد خلق مشتریان وفادار می‌پردازیم و در ادامه دو برنامه‌ی دیگر به شرح زیر خواهیم داشت.
 
افتتاح هشتمین نمایشگاه ایران‌فارما
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۵ مهر ۱۴۰۲
در گزارش از افتتاح هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما گفت‌و‌گو داشتیم با دکتر محمد عبده‌زاده، رئیس سندیکای صنایع داروهای انسانی و تولیدکنندگان داخلی و خارجی.
 
نمایشگاه حمل و نقل ریلی
گفت‌و‌گو با تولیدکنندگان
خارجی و داخلی
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۴ مهر ۱۴۰۲
در گزارش از روز افتتاح دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی گفت‌و‌گو داشتیم با برخی از شرکت‌کنندگان خارجی و داخلی.
 
دار‌المجانین؛
از عصر ناصری تا بیمارستان روزبه
بررسی و تحلیل رویدادها با ایرج جمشیدی ۴ مهر ۱۴۰۲
انتشار عکس‌ها برای نخستین بار؛ در این برنامه برای نخستین بار مجموعه عکس‌هایی از آرشیو موزه‌ی روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان روزبه که در اختیار آسیانیوز ایران قرار داده شده، منتشر خواهد شد.
 
اوضاع بازار سرمایه
در هفته‌ای که گذشت
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲ مهر ۱۴۰۲
گزارش پروفسور حسن امین از خاکسپاری نعمت احمدی، حقوق‌دان، استاد دانشگاه و وکیل دادگستری که در طول حیات پربار کاری‌اش وکالت بسیاری از اصحاب فرهنگ و رسانه را بر عهده داشت.
در بخش دوم امیر وکیلیان، دبیر سرویس بورس آسیا اوضاع بازار سرمایه در هفته‌ی گذشته را بررسی می‌کند و گزارشی از آن ارائه می‌دهد.
مرتضی چگونیان، کارشناس بازار ملک و املاک، اوضاع بازار مسکن در هفته‌های پیش رو و رفتار احتمالی سه دسته از مشارکت‌کنندگان مفروض در بازار مسکن را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
معرفی کتاب با پروفسور حسن امین؛
تاریخ حقوق ایران
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱ مهر ۱۴۰۲
در آغاز برنامه در بخش جدیدی که برای معرفی کتاب در نظر گرفته شده، پروفسور حسن امین به معرفی «تاریخ حقوق ایران» که تالیف خود ایشان است،‌ می‌پردازند.
در بخش دوم با جهانگیر کوثری به آغاز بازی‌های آسیایی یا المپیک آسیایی هانگژو که مهمترین رویداد ورزشی قاره‌ی آسیا به شمار می‌رود خواهیم پرداخت.
 
گزارشی از «خانواده مِندِز»
 مجموعه نقاشی‌های مائده سالار
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱ مهر ۱۴۰۲
در گزارش از افتتاحیه نمایشگاه مجموعه نقاشی‌های مائده سالار در گالری هما، گفت‌و‌گو داشتیم با نقاش در مورد نمایشگاه و آثارش.
 
رستوران سیراکو؛
دو ستاره‌ی میشلن،‌ با چشم‌انداز بانکوک
آخر هفته با ایرج جمشیدی ۳۰ شهریور ۱۴۰۲
در بخش دوم از برنامه‌ی این قسمت آخر هفته با ایرج جمشیدی به معرفی رستوران سیراکو شهر بانکوک که موفق به کسب دو ستاره از میشلن شده می‌پردازیم و دو گفت‌و‌گوی دیگر به شرح زیر خواهیم داشت.
 
بزرگترین مشکل مبادله تجاری
با مقاصد صادراتی ایران
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
در گزارش از سومین روز هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در گفت‌‌و‌گو با شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان خارجی مشکلات و محدودیت‌های مبادله‌ی تجاری را از ایشان جویا شدیم.
 
داستان ایرج در شاهنامه
بررسی و تحلیل رویدادها با ایرج جمشیدی ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
شاهنامه‌خوانی داستان ایرج با اجرای امیر صادقی، بنیانگذار فردوسی‌سرا در محل فردوسی‌سرا به همراه دو گفت‌و‌گوی دیگر به شرح زیر:
 
افتتاح نمایشگاه ایران‌پلاست
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۶ شهریور ۱۴۰۲
گزارش از افتتاح نمایشگاه ایران‌پلاست به همراه گفت‌و‌گو با جهانگیر کوثری درباره‌ی ورود کریستیانو رونالدو و ستاره‌های تیم فوتبال النصر به ایران برای بازی با پرسپولیس در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا.
 
الهام طبسی در میان ۱۰۰ چهره 
تاثیرگذار مجله تایم در هوش مصنوعی
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۵ شهریور ۱۴۰۲
در برنامه چهره‌های موفق و تاثیرگذار در گفت‌و‌گو با فرشاد فرهادی، پژوهشگر فناوری و علوم بنیادی به الهام طبسی، که در روزهای گذشته در کنار ایلان ماسک و سم آلت‌من در میان صد چهره تاثیرگذار مجله تایم در هوش مصنوعی قرار گرفته است، می‌پردازیم.
 
افزایش صادرات نفت و میعانات
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
اخبار و مطالب سر صفحه با ایرج جمشیدی
 
سزارین در شاهنامه از زبان امیر صادقی
آخر هفته با ایرج جمشیدی ۲۳ شهریور ۱۴۰۲
در برنامه‌ی آخر هفته‌ با ایرج جمشیدی در این هفته در گفت‌وگو با امیر صادقی، بنیان‌گذار فردوسی‌سرا به عمل سزارین و ابیاتی که فردوسی از تولد رستم سروده است می‌پردازیم و دو گفت‌و‌گوی دیگر با موضوعات به شرح زیر خواهیم داشت:
 
اختتامیه نمایشگاه نخ و پارچه؛ گفت‌و گو با دو تولیدکننده
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۱ شهریور ۱۴۰۲
گفت‌و‌گو با محمدرضا صادقی، مدیر شرکت نصر دوخت ماشین
گفت‌و‌گ با وحید مهنام، مدیر شرکت مهنام
در اختتامیه نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی پارچه و صنایع وابسته
 
آمادگی پیش از سرمایه‌گذاری
بررسی و تحلیل رویدادها با ایرج جمشیدی ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
گفت‌و‌گو با دو مدرس دانشگاه تهران در مورد عوامل اثر گذار بر بازار‌های مالی به ویژه بازار سرمایه و آمادگی سرمایه‌گذاران پیش از اقدام به سرمایه‌گذاری به همراه ۳ بخش و سه گفت‌و‌گوی دیگر با میهمانان برنامه به شرح زیر.
 
رکورد ۴۵ درصدی رشد پایه پولی در کشور
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
مطالب سر صفحه با ایرج جمشیدی؛ آمار بانک مرکزی مبنی بر رکورد ۴۵ درصدی رشد پایه پولی در کشور
 
ششمین سمپوزیوم معماری ترمه
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
ششمین سمپوزیوم معماری ترمه رسانه روز گذشته با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تخصصی متریال ساختمانی در سالن نمایشگاه‌های هتل اسپیناس پالاس تهران افتتاح شد.
 
نمایشگاه صنعت نخ و پارچه
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱۸ شهریور ۱۴۰۲
گزارش اختصاصی از نخستین نمایشگاه صنعت نخ و پارچه به همراه گفت‌و‌گو با یک تولیدکننده
 
نمایشگاه صنعت غلات
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
گفت‌وگو با رئیس اتحادیه نان فانتزی تهران و یک تولیدکننده ماشین‌آلات صنعت غلات در محل نمایشگاه بین‌المللی
 
نکاتی دیگر از برند رهبری مدیرعامل
آخر هفته با ایرج جمشیدی ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
گفت‌و‌گو با دکتر محمود سمیعی نصر و نکاتی دیگر از برند رهبری مدیرعامل به همراه دو بخش دیگر و گفت‌و‌گو با دو میهمان دیگر برنامه
 
واردات خودروهای دست دوم
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۱۵ شهریور
مطالب سر صفحه و انتشار دستورالعمل واردات خودروهای دست دوم
 
« قبلی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ صفحه ۶ از ۲۰ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »