صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۲
کد خبر: 13668
گزارشگر: 2
۵۷۸
۰
۱
۲
لیبل اموال

برچسب اموال از کجا بخریم؟

برچسب اموال از کجا بخریم؟
اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که دارایی های زیادی به صورت فیزیکی مانند سیستم های کامپیوتری، پرینتر، میز های اداری، صندلی و ... دارید، احتمالا نام لیبل اموال را شنیده اید. در این مقاله قصد داریم شما را با برچسب اموال و جایی که می توانید آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید، آشنا کنیم.

لیبل اموال چیست؟

 

ممکن است تکراری به نظر برسد، اما نمی‌توانیم اغراق کنیم که سودآوری شرکت شما به توانایی شناسایی، مدیریت و کنترل همه دارایی‌ها بستگی دارد. دارایی های فیزیکی مانند کامپیوتر، میز و صندلی همواره مورد استفاده قرار می گیرند، فروخته می شوند، خراب و تعمیر می شوند یا حتی مورد سرقت قرار می گیرند. داشتن یک سیستم مدیریت دارایی که از برچسب‌ برای ردیابی و بررسی تاریخچه دارایی ها استفاده کند، کار های مدیریت را آسان تر خواهد کرد؛ به همین دلیل شرکت ها برای مدیریت دارایی های خود، به برچسب اموال نیاز دارند.
شرکت ها با اتصال برچسب اموال با ویژگی هایی که می تواند داشته باشد، به دارایی های ثابت یا در حال حرکت خود، می توانند اطلاعات دقیقی از مکان اموال، دلایل خرابی، مسئول مستقیم هر دارایی و ... داشته باشند.

 

مزایای استفاده از سیستم لیبل گذاری برای اموال

 

سیستم‌های ردیابی و کنترل دارایی، مدیریت سرمایه فیزیکی شما را آسان‌تر می‌کنند و اطلاعاتی را که برای انتخاب بهتر در مورد موجودی فیزیکی‌تان نیاز دارید، مانند تعمیر یا جایگزینی در اختیار شما قرار می‌دهند. استفاده از سیستم لیبل اموال مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

جلوگیری از سرقت اموال شرکت
• افزایش بهره وری منابع و کارکنان
• برنامه ریزی پیشرفته جهت کاهش زمان خرابی تجهیزات
• ایجاد رسمیت و نظم در شرکت

با وجود جنس با کیفیت و مقاومت این لیبل در برابر شرایط محیطی سخت، می توانید از دارایی های فیزیکی خود، بدون نگرانی بابت کنده یا محو شدن نوشته ها، محافظت کنید. همچنین ویژگی های شخصی سازی لیبل اموال مانند جنس آلومینیومی، فویل، پلی استر و ...، درج Qr code، بارکد، نوشته، لوگو و ... برای شما در دسترس است.

 

چه مواردی را روی برچسب اموال درج می کنند؟

برچسب اموال

لیبل اموال در ابعاد استاندارد ۱۵ در ۵۰ میلی متری به صورت مستطیلی چاپ می شود و می توان اطلاعات زیر را به دلخواه روی آن چاپ کرد:

• لوگو و طرح مدنظر شرکت
• Qr Code و بارکد
• شماره برچسب اموال
• نام و توضیحی کوتاه در مورد شرکت

باید توجه داشت که چاپ رنگی با رزین نسبت به چاپ سیاه و سفید از کیفیت بالاتری برخوردار است.

 

انواع لیبل های قابل ردیابی برای شرکت ها

 

• لیبل RFID

 

از زمان آغاز جنگ جهانی دوم، RFID یا سازمانه بازشناسی امواج رادیویی به عنوان تکنولوژی تازه توسعه یافته مورد استفاده قرار گرفت. در سال 2004 شرکت والمارت استفاده از تگ گذاری آر اف آی دی را برای جلوگیری از سرقت و ردیابی مکانی محصولات خود به انبارداری اضافه کرد. قابلیت اساسی این سیستم امکان رهگیری کالا با امواج در فواصل دور است که قابلیت خواندن اطلاعات را نیز به همراه دارد.

 

• لیبل NFC

 

فناوری ان اف سی برخلاف RFID، امکان ارتباط دو طرفه را فراهم و امکان انتقال داده بین برچسب‌ها و دستگاه‌های الکتریکی را ایجاد می‌کنند. برچسب‌های NFC برای عملیات لیبل زنی دارایی به خوبی کار می‌کنند، زیرا حاوی شماره‌های شناسایی منحصربه‌فردی هستند که کاربران می توانند در هر زمان و از هر مکانی به داده ها دسترسی داشته باشند.
برچسب‌های NFC برای مدیریت دارایی با زمان پردازش سریع‌تر، دقت بالاتر و تعاملات ایمن‌تر طراحی شده‌اند.

 

• بارکد

 

از زمانی که بارکد در سال ۱۹۷۴ برای اولین بار اسکن شد، پای این نوع از ردیابی مرسولات به اکثر محصولاتی که ما استفاده می کنیم، کشیده شد. سیستم های ردیابی دارایی بارکد به دلیل هزینه پایین راه اندازی و در دسترس بودن، به طور گسترده در مشاغلی که صدها یا هزاران دارایی را در انبارها و اتاق های انبار نگهداری می کنند، استفاده می شود.

 

برچسب اموال از کجا بخریم؟ مجتمع چاپی معتبر برای سفارش و چاپ لیبل اموال

لیبل اموال

برای سفارش لیبل اموال باید به یکی از مجتمع های چاپی برتر در بهارستان تهران سری بزنید یا از طریق وبسایت و آنلاین، سفارش خود را ارائه دهید.
مجتمع چاپی سیناپکینگ (سینا پویش زرفام) یکی از مجهزترین و برترین مجتمع های چاپی انواع لیبل صنعتی و امنیتی در ایران است. از جمله لیبل هایی که سیناپکینگ چاپ می کند می توان به لیبل هولوگرام امنیتی، لیبل اموال، برچسب pvc، لیبل VOID و ... اشاره کرد.
برچسب اموال چاپی توسط سیناپکینگ، در دو نوع شبرنگ نقره ای و طلایی با ابعاد سفارشی، امکان چاپ طرح، بارکد، لوگو، متن و ... موجود است که می توانید از طریق تماس با شماره 34278 در تهران آن را سفارش داده و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/9k1
اخبار مرتبط
وقتی گوتنبرگ با ترکیب چند ابزار توانست اولین دستگاه چاپ را بسازد، هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد اختراع او تا این حد دنیا را به جای جدیدی تبدیل کند. کتاب که همیشۀ تاریخ کالایی بسیار اشرافی و کمیاب بود، در دسترس همگان قرار گرفت و خیلی زود، در کنار انجیلِ معروف او، سر و کلۀ کتاب‌های جادو و طلسم، داستان‌های مبتذل و هجونامه‌ها هم پیدا شد. چاپ، در دوران رنسانس، شباهت زیادی به اینترنت در روزگار ما داشت، اما همه‌چیز به این شباهت ختم نمی‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید