صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
روزنامه آسیااخبارعلم و تکنولوژی

اخبار علم و تکنولوژی

راهنمای خرید پمپ لجن کش
لجن کش
در این مقاله قصد داریم به راهنمایی خرید پمپ لجن کش بپردازیم. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید تا انتهای این مقاله با ما باشید تا نکات مهم در مورد انتخاب و خرید لجن کش را با شما در میان بگذاریم.
 
چوب ترموود مناسب جکوزی
ساخت جکوزی با ترموود
چوب ترموود مناسب جکوزی باید علاوه بر کیفیت بالا، زیبایی ظاهری مناسبی نیز داشته باشد. برای آشنایی با تمام فاکتورهای انتخاب این چوب کلیک کنید.
 
چیلر تراکمی چیست؟ مزایا و معایب چیلر تراکمی
تهویه مطبوع
چیلر تراکمی به تمام چیلرهایی گفته می شود که در آن ها از کمپرسور به عنوان متراکم کننده ماده مبرد و افزایش فشار و به حرکت درآوردن آن در سیکل تبرید استفاده شده است.
 
فرصتی برای شکوفایی ایده‌های ناب
یادداشت| دکتر مهدی کریمی تفرشی
جذب و سازماندهی متخصصان و نخبگان و پشتیبانی از این سرمایه‌های کشور و حمایت هر چه بیشتر دولت از تشکیل و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند علاوه بر سوق دادن استعدادهای کشور به سمت اجرایی شدن ایده‌ها متناسب با نیاز کشور، به رشد و تعالی هر چه بیشتر اقتصاد مبتنی بر دانش، تفکر و خلاقیت کمک کند و به موازات آن باعث شکوفایی روزافزون دانشگاه‌های کشور، افزایش انگیزه و روحیه دانش‌اندوزی و فراگیری علم به جای دریافت صرف مدرک دانشگاهی، احساس نیاز هرچه بیشتر آموزش عالی کشور برای به‌روز کردن محتویات علمی آموزشی د...
 
جورج کورتز، عامل اختلال سایبری جهانی عذرخواهی کرد
مدیرعامل شرکت امنیت سایبری «کراود استرایک»
مدیرعامل شرکت امنیت سایبری «کراود استرایک» (CrowdStrike)، بابت اختلال فنی جهانی که روز جمعه، فعالیت صنایع مختلف را دچار وقفه کرد، عذرخواهی کرد
 
توقف فعالیت فرودگاه، بانک‌ها و بیمارستان‌ها در پی اختلال فنی جهانی
آخرین جزئیات
اختلال فنی فعالیت رسانه‌ها، بیمارستان ها، بانک‌ها و فرودگاه‌ها را در جهان متوقف کرد.
 
بهترین شرکت آسانسور در تهران و ایران کدام است؟
سرویس و نگهداری آسانسور
آیا به دنبال نصب آسانسور با کیفیت و ایمن برای آپارتمان یا ساختمان خود هستید؟ با انتخاب بهترین شرکت آسانسور در تهران و ایران، مطمئن می‌شوید که آسانسور شما با بهترین عملکرد و طول عمر بالا عمل خواهد کرد. در ادامه این محتوا شرکت‌های معروف را بیان می‌کنیم.
 
برای انتقال سیم و کابل برق، لوله UPVC بهتر است یا PVC؟
لوله برق مناسب
هنگامی که نحوه انتخاب و مقایسه دو لوله UPVC و لوله PVC در میان باشد؛ در وهله اول مهم است که چندین فاکتور چون: هزینه، ماندگاری، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر خوردگی، اثرات زیست محیطی و نصب و راه اندازی در نظر گرفته شود. لوله‌های UPVC نسل جدیدی از لوله برق پی وی سی هستند؛ که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود نسبت به لوله پی وی سی، انتخاب بهتر و مقرون به صرفه‌تری به شمار می‌روند.
 
۵ مرکز چاپ ساک دستی در تهران به همراه آدرس و تلفن
خدمات چاپ و بسته بندی
اگر نیاز به چاپ ساک دستی دارید و به دنبال مراکز چاپ ساک دستی تخصصی هستید، در ادامه لیست بهترین مجموعه های چاپ ساک تبلیغاتی برای شما تهیه شده است. در این مطلب از سایت آسیانیوز تلاش ما بر این بوده است تا اطلاعات تماس مجموعه های متخصص خدمات چاپ و بسته بندی در دسترس شما باشد تا با خاطری آسوده سفارش چاپ شاپینگ بگ خود را نزد این مراکز ثبت کنید.
 
روش های استاندارد لوله بازکنی در زنجان
اهمیت لوله‌بازکنی
لوله‌بازکنی به عنوان یکی از خدمات ضروری و حیاتی در شهرهای مختلف، نقش مهمی در حفظ بهداشت عمومی و کارایی سیستم‌های فاضلاب ایفا می‌کند. شهر زنجان، به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران، نیز از این قاعده مستثنی نیست. لوله‌بازکنی در زنجان با توجه به رشد جمعیت و توسعه شهری، به یکی از خدمات ضروری تبدیل شده است. در این مقاله به بررسی اهمیت، روش‌ها، تجهیزات، و نکات مهم در زمینه لوله‌بازکنی در زنجان پرداخته می‌شود.
 
۲۳ تیر| کد مورس امروز  همستر کامبت
کد مورس یک قابلیت جذاب در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه یک میلیون سکه رایگان پاداش بگیرید. واردکردن این کد در بازی ساده است و در زمان کوتاهی انجام می‌شود.
 
همه چیز درباره بازی داگز
با پشتوانه بسیار قوی
این طرح با الهام گرفتن از اسپاتی شکل گرفته است. لوگو Spotty، لوگوی غیر رسمی شبکه اجتماعی VK، توسط پاول دورف ساخته شده است. او این سگ نمادین را در یک حراج خیریه برای حمایت از یتیم‌خانه‌ها کشید و اسپاتی به نماد محبوب VK تبدیل شد.
 
هشدار اپل به کاربران
حمله جاسوس‌افزارها
اپل در اوایل سال جاری نیز از حمله جاسوسی به کاربران آیفون در ۹۲ کشور جهان خبر داده بود.
 
اینستاگرامِ فیلترشده؛ محبوب‌ترین شبکۀ ایرانیان
فیلترینگ گسترده‌
شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، واتساپ و فیس‌بوک مدت‌هاست که با فیلترینگ گسترده‌ای در ایران مواجه هستند، با این‌همه همان‌طور که بر عموم کاربران پوشیده نیست، بی‌تردید تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان هم به این واقعیت آگاه‌ هستند که فیلترینگ باعث کاهش استفاده از این شبکه‌ها نشده است.
 
پیشنهاد حقوق ۸۰ هزار دلاری استیو جابز برای جذب یکی از کارکنان اپل
در سال ۱۹۸۹؛
از شرایط کاری که در این تصویر به چشم می‌خورد می‌توان به حقوق سالیانه ۸۰ هزار دلار و پیش‌پرداخت حقوق ماهیانه، امکان خرید ۵۰۰۰ دلار سهام NeXT و طرح‌های سلامتی متنوع اشاره کرد.
 
معرفی ۴ مورد از پرفروش‌ترین انواع ردیاب خودرو ۱۴۰۳
بهترین ردیاب خودرو
در این مقاله به معرفی ردیاب مغناطیسی IR180، آهنربایی نظامی IR1500، دزدگیر ماهواره‌ای خودرو IR230 و IR59 می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم هر جی پی اس چه قابلیت‌هایی دارد. اگر به فکر خرید جی پی اسی برای تضمین امنیت این دارایی ارزشمندتان هستید، از شما دعوت می‌کنیم، مطالعه مطلب کاربردی پیش رویتان را از دست ندهید.
 
ماشین ظرفشویی بوی بدی می دهد! چه راهکاری دارد؟
تعمیر ظرفشویی
آیا تا کنون بوی بدی که از یخچال به مشام می رسد، باعث آزار و اذیت شما شده است؟ بدون شک هیچ کدام از ما قرار نیست بوی نا مطبوع و بد ماشین ظرفشویی را تحمل کنیم. آیا می دانید دلیلش چیست؟ در این بخش از مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم.
 
نگاهی به برگزاری نمایشگاه «کنفرانس جهانی هوش مصنوعی ۲۰۲۴» در شانگهای چین
هوش مصنوعی؛ دستیار یا رقیب انسان؟
نمایشگاه «کنفرانس جهانی هوش مصنوعی ۲۰۲۴» در شانگهای با شعار «حکمرانی هوش مصنوعی برای خوبی و برای همه» آغاز به کار کرد.
 
قابلیت جدید در هوش مصنوعی
موفقیت پژوهشگران؛
آنها با به کارگیری یک سیستم هوش مصنوعی ذهن‌خوان بهبودیافته می‌توانند نزدیک‌ترین بازسازی تصاویر را از افکار، به ویژه در هنگام استفاده از ضبط مستقیم فعالیت مغز تولید کنند.
 
اینترنت پُرسرعت؛ از شعار تا واقعیت!
یکی از موضوعات پرتکرار در مناظره‌ها
اینترنت در ایران همزمان با دو مانع اساسی روبه‌روست، از طرفی فیلترینگ گسترده و از سوی دیگر سرعت بسیار پایین.
 
بیانیه‌ مهم مالک تلگرام به همستربازها
نوید روزهای خوش برای کاربران؛
پاول دوروف نوشت: همانطور که چند ماه پیش گفتم، موج جدیدی از مینی‌اپلیکیشن‌ها در تلگرام در راه است و همستر کامبت اکنون پیشتاز این گروه است. رشد فوق العاده آن، پتانسیل ویروسی پلتفرم مینی اپلیکیشن تلگرام را نشان می‌دهد
 
۹ مزیت شگفت انگیز کولر صنعتی سلولزی : راه حل غلبه بر گرمای تابستان
کولر سانتریفیوژ
کولر صنعتی سلولزی بهترین راهکار برای غلبه بر گرمای تابستان است. در این مقاله به ۹ مزیت شگفت ‌انگیز کولر صنعتی سلولزی، انواع آن، تعریف کولر صنعتی سلولزی و... می پردازیم.
 
مقایسه نورپردازی خطی ال ای دی با نورپردازی سنتی
اتمسفری مناسب برای هر فضا
در این مقاله، قصد داریم نورپردازی خطی ال ای دی را با نورپردازی سنتی مقایسه کنیم و بررسی کنیم که کدام یک از این دو روش بهترین نتایج را در پی خواهد داشت.
 
سرخ کن بدون روغن تا ۱۰ میلیون چی بخرم؟
معرفی سرخ‌کن‌های اقتصادی
سرخ کن بدون روغن یکی از لوازم پرکاربرد و پرفروش آشپزخانه است که به دلیل کارایی و امکانات ویژه‌ای که در اختیار کاربر قرار می‌دهد به محبوبیت بالایی دست یافته است. از آنجا که قیمت سرخ کن بدون روغن دغدغه‌ای برای مشتریان است، در این مطلب قصد داریم تا به معرفی سرخ کن‌های اقتصادی در بازار ایران بپردازیم.
 
هوش مصنوعی؛ آیندۀ اقتصاد جهان
در چند سال اخیر
هوش مصنوعی عرصه‌ای است که پای صحبت‌هیا هر کارشناس فناوری و رایانه بنشینید، آن را جز جدایی‌ناپذیر اقتصاد و کسب‌وکارهای آینده می‌خواند.
 
قابلیت جدید اینستاگرام برای پیج‌های بزرگ
خبر مهم برای ادمین‌ها
بدین صورت این پیج‌ها بدون خطرات اشتراک گذاری پسورد پیج، می‌توانند از ادمین‌های ثانویه برای مدیریت پیج استفاده کنند و این ادمین‌ها دیگر مثل وضعیت فعلی خطر خاصی برای پیج ندارد.
 
دوربین لامپی از راه دور چیست و کاربردهای آن ؟
دوربین مداربسته لامپی
دوربین‌های لامپی از راه دور فروشگاه دوربین لامپی دیجی ویرا دستگاه‌های خلاقانه‌ای هستند که راه‌حلی مناسب و مؤثر برای ترکیب نظارت و روشنایی در یک واحد ارائه می‌دهند. این دستگاه‌های همه کاره با طراحی محتاطانه، ویژگی‌های پیشرفته و قابلیت‌های دسترسی از راه دور، امنیت و آرامش بیشتری را در خانه یا محل کسب‌وکار به کاربران ارائه می‌دهند.
 
چرا باید بهترین شغل‌های آینده ایران را بشناسیم؟
پیشرفت فناوری و ایجاد تحولات در جوامع
شناخت به والدین نیز کمک می‌کند تا فرزندان خود را به سمت تحصیلات و مهارت‌های مرتبط هدایت کنند. از سوی دیگر، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند با توجه به پیش‌بینی‌های شغلی، به سمت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های با ظرفیت بالا سوق پیدا کنند و از این طریق موفقیت بیشتری کسب کنند.
 
اهمیت مدرن‌سازی صنعت پخش
یادداشت| دکتر مهدی کریمی تفرشی
امروزه صنعت پخش با بهره‌گیری هر چه بیشتر از فناوری و ابزارهای تکنولوژی روز دنیا تلاش کرده تا پا به عرصه نظام مدرن توزیع و پخش بگذارد و در این مسیر با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای پیشرفته انبارداری و فروش و حتی مسیریابی و نیز با به‌روز کردن سیستم های سخت‌افزاری در حال ایجاد بسترهای لازم برای مدرن‌سازی این صنعت است.
 
فن کویل چیست؟ معرفی انواع فن کویل سقفی، زمینی و کانالی
تهویه مطبوع
فن کویل یک دستگاه در حوزه تهویه مطبوع است که قابلیت تامین سرمایش و گرمایش برای ساختمان های مسکونی، تجاری و ادرای را دارد. چرا به آن فن کویل می گویند؟ در واقع ریشه اصلی نام این دستگاه از عبارت انگلیسی Fan coli گرفته شده است.
 
معرفی ۵ ویژگی جذاب 18 iOS
قابلیت‌های جدید
با حضور هوش مصنوعی،‌ احتمالاً دوباره سیری را در قامت یک دستیار هوشمند قدرتمند خواهیم دید. طبق گفته اپل، سیری قرار است طبیعی‌تر با کاربران ارتباط برقرار کند و از داده‌های بیشتری برای شخصی‌سازی بهتر استفاده کند.
 
یک ربات در کره جنوبی از شدت کار زیاد خودکشی کرد!
حادثه عجیب
این روبات ظاهراً به دلیل عدم تحمل ساعات کاری طولانی، خود را از بالای پله‌ها به پایین پرتاب کرده است.
 
الکامپ؛ همه با هم برای اقتصاد دیجیتال
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» با حضور وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روز گذشته ۹ تیرماه آغاز شده و تا ۱۲تیرماه ادامه خواهد داشت.
 
باید تا جایی که امکان دارد از محصولات ایرانی استفاده کنیم
گفت و گو با دکتر سعید طاهرخانی، مدرس دانشگاه و کارآفرین
دکتر سعید طاهرخانی دکترای شیمی آلی که با شخصیتی خودساخته معلولیت را پشت سر گذاشته و تاکنون چندین شرکت و کارخانه را راه‌اندازی کرده است در گفتگو با خبرنگاران ما از کارآفرینی و لزوم استفاده از محصولات ایرانی می‌گوید.
 
قابلیت ارسال پیام‌های ماهواره‌ای در مدل‌های سری آیفون ۱۴ و ۱۵
آپدیت جدید؛
اپل خاطرنشان کرد که در گذشته با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای کمپانی، کاربران می‌توانستند فقط برای سرویس‌های اضطراری پیام ارسال کنند اما اکنون هنگام ارسال پیام به دوستان خود از طریق iMessage نیز این قابلیت در دسترس است.
 
باند اکتیو یا باند پسیو کدام برای هیئت بهتر است؟
سیستم صوتی
یکی از ارکان اصلی تجهیزات در هیئت ها باند و بلندگو هست و انتخاب بلندگوی مناسب در هنگام خرید سیستم صوتی هیئت ، اهمیت زیادی دارد.دو نوع باند اکتیو و پسیو در بازار وجود داشته و هر یک از این دو نوع باند ویژگی ها، مزایا و معایب خود را دارند که بنابر شرایط خاص هر هیئت و نیازهای صوتی محل مورد نظر، باید مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد. در این محتوا، به بررسی و تفسیر اجمالی این دو نوع بلندگو و باند و نکات مهم در انتخاب آن ها برای استفاده در هیئت ها خواهیم پرداخت.
 
ویژگی پوست ربات های انسان‌نما
دستاورد جدید دانشمندان ژاپنی
به گفته دانشمندان، این پوست که در آزمایشگاه ساخته‌شده نه‌تنها مانند پوست واقعی نرم است، بلکه در صورت آسیب می‌تواند خود را ترمیم کند.
 
یونیت هیدرولیک چیست و چه کارایی دارد؟
پاورپک
در عصر پیشرفت‌های فناورانه و صنعتی، یونیت‌های هیدرولیک به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن شناخته می‌شوند. این سیستم‌ها، که بر اساس اصول هیدرودینامیک کار می‌کنند، نقش کلیدی در افزایش کارایی و دقت عملیات‌های صنعتی ایفا می‌کنند. یونیت هیدرولیک چیست و چه کارایی دارد؟ این پرسشی است که بسیاری از متخصصان، مهندسان و کارگران صنعتی با آن روبرو هستند.
 
چرا به آزاده تبازاده لقب ستاره ناسا را دادند؟
نویسنده و ژئوفیزیک دان ایرانی؛
او اولین دانشمندانی است که بین کاهش اُزون و گرم شدن کره زمین ارتباط برقرار کرده است. به دلیل همین کشفیات به او لقب «ستاره ناسا» داده اند.
 
چرا باید از قفل درب رمزدار به جای قفل‌های قدیمی استفاده کنیم؟
قفل‌های دیجیتال
امروزه در اغلب منازل، قفل درب رمزدار به عنوان جایگزین مناسبی برای قفل‌های قدیمی به کار می‌رود. این قابلیت درب‌های ورودی، علاوه بر افزایش امنیت ساختمان، ورود و خروج افراد را نیز راحت‌تر می‌کند. با قفل دیجیتال دیگر لازم نیست هنگامی که با دست پر از خرید بازمی‌گردید وقت خود را صرف پیدا کردن کلید از جیبتان و باز کردن درب کنید، بلکه با یک حرکت می‌توانید وارد خانه شوید. قفل‌های هوشمند به محض رسیدن به خانه با زدن رمز ورود، درب را باز می‌کنند. البته قفل‌های قدیمی همچنان توسط افراد به ‌صورت وسیعی مورد است...
 
همه چیز درباره دریافت کوین از بازی بلوم
یک صرافی ترکیبی
به عبارت ساده، بلوم (Blum) یک صرافی ترکیبی (هیبریدی) است که فرآیند ایردراپ توکن خود را در قالب یک ربات (بهتر است بگوییم مینی اپ) در پیام‌رسان تلگرام در دسترس عموم کاربران قرار داده است.
 
فنس چمنی و انواع آن
دیوار سبز
فنس چمنی نوعی حصار یا مانع است که از مفتول فلزی و الیاف مصنوعی شبیه برگ سبز رنگ ساخته شده است. این نوع فنس به دلیل زیبایی ظاهری و شباهت به چمن طبیعی، کاربرد فراوانی در محوطه‌سازی و جداسازی فضاها دارد.
 
ورود انویدیا به پنج کشور خاورمیانه
برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی
انویدیا قراردادی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی این شرکت در دیتاسنترهای گروه مخابراتی قطری اوریدو (Ooredoo) در پنج کشور خاورمیانه منعقد کرده است.
 
گجت‌هایی که زندگی شما را متحول می‌کنند!
تحول در زندگی
گجت‌ به ابزاری ضروری برای بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند.این ابزارهای کوچک و شگفت‌انگیز می‌توانند زندگی ما را در جنبه‌های مختلف آسان‌تر،لذت‌بخش‌تر و کارآمدتر کنند.از ردیابی تناسب اندام و سلامتی گرفته تا برقراری ارتباط با دوستان و خانواده،سرگرمی و حتی انجام کار، گجت‌ها طیف وسیعی از کاربردها را ارائه می‌دهند. تنوع گجت‌ها در بازار به قدری زیاد است که برای هر سلیقه و نیازی گجتی وجود دارد. از ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام گرفته تا هدفون‌های بی‌سیم و هدست‌های واقعیت مجازی، گجت‌ها می‌توانند به...
 
چگونه با نورپردازی مناسب، خانه لاکچری داشته باشیم؟
نور مناسب
نور، عنصری اساسی در زندگی انسان است و نقشی حیاتی در سلامتی، خلق و خو و کارایی ما ایفا می‌کند. نورپردازی خانه، فراتر از صرف روشن کردن فضا، هنری ظریف است که می‌تواند به ارتقای کیفیت زندگی و خلق فضاهایی دلنشین و کاربردی کمک کند. در این مقاله، سفری به دنیای نورپردازی خانه خواهیم داشت و بهترین ایده‌ها را برای خلق فضایی رؤیایی در خانه شما ارائه خواهیم داد، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
 
عصر ایده‌های استارت‌آپی و رونق کسب‌وکار
یادداشت| دکتر مهدی کریمی تفرشی
در عصر حاضر، ایده‌های استارت‌آپ بسیار زیادی وجود دارند که در همان ابتدای کار مردود شده و یا پس از گذشت زمان و پرداخت هزینه زیادی با شکست مواجه می‌شوند.
 
پرمیوم چیست؟ (تعریف چیستی اکانت و نسخه پرمیوم)
Premium Account
پرمیوم به معنای ارتقا و افزایش کیفیت است که در واقع با خرید این نسخه، اکانت خود را ارتقا می‌دهید...
 
هوش مصنوعی ماهیت جنگ‌ها را تغییر می‌دهد؟
نشریه اکونومیست استدلال می‌کند
درحالی که جهان غیرنظامی شاهد پیشرفت سریع در قدرت و گسترش هوش مصنوعی است، جهان نظامی نیز باید خود را برای موجی از نوآوری آماده کند.
 
فروش آنتی‌ویروس کسپرسکی ممنوع خواهد شد
در آمریکا
وزیر بازرگانی دولت بایدن در مصاحبه، اشاره داشته که دلیل اصلی چنین تصمیمی، تاثیرگذاری بالای دولت روسیه روی شرکت سازنده این آنتی‌ویروس است که می‌تواند یک تهدید امنیتی برای ایالات متحده محسوب شود.
 
طنز روز؛ پیشرو در هوش مصنوعی
یادداشت| دکتر حمزه رضایی
معاون اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور: شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه خود «کلیات سند ملی هوش مصنوعی و تاسیس سازمان ملی و تشکیل شورای راهبری هوش مصنوعی» را تصویب کرد.
 
انویدیا؛ ارزشمندترین شرکت جهان
با کمک هوش مصنوعی
تب هوش مصنوعی کمک کرد شرکت انویدیا، با کنار زدن مایکروسافت، به ارزشمندترین شرکت جهان تبدیل شود. تنها چند روز پس از این‌که انویدیا، از اپل به عنوان دومین شرکت ارزشمند جهان سبقت گرفت، ارزش سهام این تراشه‌ساز، روز سه شنبه ۳.۵ درصد صعود کرد و به ۱۳۵.۵۸ دلار رسید و ارزش بازار این شرکت را به ۳.۳۳۵ تریلیون دلار رساند.
 
معرفی شرکت اتوماسیون صنعتی اینوت
خرید درایو
شرکت اینوت (INVT) از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۰۲، تمرکز خود را بر روی اتوماسیون صنعتی و انرژی قرار داده است. این کمپانی چینی، با تکنولوژی و فناوری بالا، اولین برند تولید کننده درایو در چین محسوب می‌شود.
 
برای شارژ کارتریج پرینتر در محل به کجا مراجعه کنیم؟
سرویس پرینتر در محل
اگر در اداره، شرکت یا منزل مسکونی خود معمولا استفاده زیادی از چاپگر دارید در زمانی که تونر یا جوهر این دستگاه تمام می‌شود شارژ کارتریج پرینتر در محل، راهی مناسب برای استفاده مجدد از این تجهیزات است. در شهرهای بزرگی همچون تهران که به‌دلیل وجود مشغله‌های زیاد امکان مراجعه حضوری به مراکزی که خدمات مربوط به شارژ کارتریج انواع چاپگر را انجام می‌دهند، کمی دشوار به‌نظر می‌رسد و نیاز به صرف زمان زیادی دارد استفاده از این خدمات همیشه گزینه بهتری است.
 
گریس چیست و چه کاربردهایی دارد؟
انواع گریس
گریس نقشی حیاتی در روانکاری قطعات متحرک ماشین‌ آلات در صنایع مختلف ایفا می ‌کند. این ماده نیمه‌ جامد، با ایجاد لایه ‌ای محافظ بین سطوح، از اصطکاک، سایش و خوردگی آنها جلوگیری می ‌کند، عمر مفید تجهیزات را به طور چشمگیری افزایش و هزینه ‌های تعمیرات و نگهداری را کاهش می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با گریس و انواع آن در مورد کاربردها و مزایای استفاده از این روانکار اطلاعات مفیدی کسب نمایید.
 
کولر سلولزی، خنک تر از کولر گازی با کمترین مصرف انرژی
سرمایش محیط
آیا به دنبال یک راه‌حل کارآمد برای خنک‌سازی منزل یا محل کار خود هستید؟ کولرهای آبی سلولزی با بهره‌گیری از فناوری مدرن، خنکی بیشتر و مصرف انرژی کمتر را در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه این مقاله، شما را با ویژگی‌ها، مزایا، معایب و نکات مهم برای خرید بهترین کولرهای سلولزی آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی کامل و دقیق، بهترین کولر آبی سلولزی را برای سرمایش محیط خود انتخاب کنید.
 
کارت گرافیک چیست و چه وظیفه ای دارد؟
کارت نمایشگر
کارت گرافیک چیست؟ کارت گرافیک همان کارت نمایشگر است که به آن GPU ( Graphics Processing Unit ) نیز گفته می شود. در واقع کار اصلی این قطعه سخت افزاری به نمایش در آوردن تصاویر بر روی نمایشگر است. البته کارت گرافیک ها وظایف متعدد دیگری را علاوه بر نشان دادن محتواهای تصویری دارند که مهم ترین آنها تبدیل اطلاعات دیجیتال به سیگنال های قابل نمایش، پردازش های گرافیکی و به اشتراک گذاری تصویر بر روی چند نمایشگر است. با توجه به وظایف این قطعه مهم در سیستم برای درک بهتر از نقش کارت گرافیک در کامپیوتر می توانی...
 
مقایسه چاپ سابلیمیشن و دی تی اف
چاپ دیجیتال
چاپ یکی از اساسی‌ترین روش‌های انتقال ایده‌ها و هنر به مواد مختلف است و در طول تاریخ با پیشرفت تکنولوژی، دستخوش تحولات بسیاری شده است. در دنیای امروز، دو روش پیشرفته و محبوب در عرصه چاپ دیجیتال، یعنی چاپ سابلیمیشن و چاپ DTF (Direct to Film)، مورد توجه و استفاده گسترده قرار گرفته‌اند. هر کدام از این دو روش دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند که آن‌ها را برای کاربردهای مختلف مناسب می‌سازد.
 
چین تراشه‌های ذخیره سازی با طول عمر تقریبا بی‌نهایت می‌سازد
کشف جدید
محققان چینی ماده جدیدی ساخته‌اند که می‌تواند تراشه‌های ذخیره‌سازی حافظه با طول عمر تقریبا بی‌نهایت تولید کند.
 
در زمان خرید کارت صدا باید به چه نکاتی توجه کرد؟
آدیو اینترفیس
در این مقاله، به نکاتی خواهیم پرداخت که باید هنگام انتخاب و خرید کارت صدا به آنها توجه کنید.
 
قابلیت‌های جدید و جذاب iOS 18
آپدیت‌های مختلف
اپل در سال‌های گذشته در آپدیت‌های مختلف iOS کم‌وبیش توجه ویژه‌ای به شخصی‌سازی کرده است. اکنون همان‌طور که انتظار داشتیم، در آپدیت iOS 18 نیز کاربران انتخاب‌های بیشتری در این زمینه خواهند داشت.
 
شیب بندی پشت بام با پوکه معدنی
پوکه ساختمانی
در این مقاله، مزایا، ویژگی‌ها و روش‌های تخصصی شیب بندی پشت بام با استفاده از پوکه معدنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
بهترین داکت اسپلیت چینی مربوط به کدام برند است؟
قیمت بهترین داکت اسپلیت چینی
تهویه مطبوع یکی از نیازهای اساسی انسان ها در زندگی روزمره است. در طول سال ها، بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت های مطرح چینی در زمینه تولید دستگاه های تهویه مطبوع فعالیت می کردند، اما برندی به نام هایسنس توانسته در این صنعت به عنوان یکی از رهبران بازار شناخته شود. Hisense با تکیه بر نوآوری، کیفیت بالا و رضایتمندی مشتریان، موفق شده تا به جایگاه برترین تولید کننده چینی داکت اسپلیت در بازار و در سطح جهان دست یابد.
 
معرفی ۱۰ مدل از پرفروش ترین [لوازم جانبی موبایل] در سال ۲۰۲۴
لوازم جانبی کامیپوتر و موبایل
در دنیای پرپیچ و خم فناوری موبایل لوازم جانبی برای دستگاه‌های هوشمند از اهمیت بسیاری برخوردارند. با توجه به تقدم چشمگیر تکنولوژی و نیاز روزافزون کاربران به افزایش کارایی و تجربه کاربری بیشتر بازار لوازم جانبی موبایل نیز به شدت توسعه یافته است. در سال ۲۰۲۴ با ورود به دوران جدیدی از تکنولوژی و ارتقای قابلیت‌های دستگاه‌های هوشمند مجموعه‌ای از لوازم جانبی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد وارد بازار شده‌اند.
 
تعمیرات موبایل در تهران
تعمیر گوشی
در این مطلب قصد داریم در مورد تعمیرات موبایل و خدماتی که شامل آن می شود صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
 
۸ اقدام مهم برای حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی
در دنیای دیجیتال امروز
استفاده از این فضاها مجازی گاهی خطراتی برای حریم خصوصی دارد که انجام این ۸ راهکار به حفظ حریم خصوصی و ناشناس ماندن در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند.
 
راهنمای خرید انواع لیمیت سوئیچ
اتوماسیون صنعتی
در این مقاله، انواع لیمیت سوئیچ را بررسی می‌کنیم.
 
تولید موبایل اختصاصی ایلان ماسک
با کمک سامسونگ
هنوز مشخصات گوشی اختصاصی ایلان ماسک را نمی‌دانیم؛ اما گفته می‌شود این گوشی سیستم‌عاملی منبع‌باز با قابلیت اتصال به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک خواهد داشت. هنوز مشخصات گوشی اختصاصی ایلان ماسک را نمی‌دانیم؛ اما گفته می‌شود این گوشی سیستم‌عاملی منبع‌باز با قابلیت اتصال به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک خواهد داشت.
 
کامیون کامل P9 چه ویژگی هایی دارد؟
کامیون P9 560 کامل دیزل
شرکت کامل دیزل که فعالیت خود را از زمستان ۱۴۰۲ آغاز کرد، در نمایشگاه خودروی مشهد اولین محصول خود را رونمایی کرده است. این یک کشنده چینی بنام کامیون P9 560 است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
 
۰ تا ۱۰۰ نحوه استفاده از زئولیت در آکواریوم + ۶ خواص مهم آن
جذب آمونیاک در آکواریوم
زئولیت آکواریوم ماده ای معدنی متشکل از سیلیس و آلومینیوم است که به عنوان جاذب آمونیاک در آکواریوم مورد استفاده قرار می گیرد. زئولیت آکواریوم به لحاظ بافت اسفنجی که دارد قادر است مواد نامطلوب که سبب آلودگی محیط پرورش ماهی ها می شود را جذب و نگهداری کند. به همین دلیل گزینه مناسبی برای فیلتر کردن و پاکسازی آب آکواریوم می شود. در ادامه راجب نحوه استفاده از زئولیت در آکواریوم صحبت خواهیم کرد.
 
بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی و ترک + یراق آلات
درب‌هایی با امنیت بالا
بهترین برندهای درب ضد سرقت ایرانی و ترک به دلیل کیفیت بالای محصولات و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورند. این برندها با بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب و استانداردهای جهانی، درب‌هایی با امنیت بالا و طرح های چشم نواز تولید می کنند.
 
خریدوفروش لینک رایگان کد مورس همستر!
در آگهی‌های پلتفرم‌ها
فروش کد مورس همستر کامبت مثل مور و ملخ در آگهی‌های پلتفرم‌های خریدوفروش آنلاین به‌چشم می‌خورد و بابت لینک دعوت رایگان و کد مورس روز بازی همستر، تا ۲۵۰ هزار تومان قیمت گذاشتند.
 
انرژی‌های تجدیدپذیر و رهایی از سوخت‌های فسیلی
قانون جدید در سوئیس
در میان کشورهای جهان، کشورهای حوزه اسکاندیناوی بیش از هر جای جهان به خواست و اراده شهروندانش از طریق برگزاری همه‌پرسی متعهد است.
 
کابل برق و انواع آن
سیم و کابل برق
کابل برق چیست؟ از چه ساختاری تشکیل شده؟ انواع کابل برق کدام است و هر یک چه کاربردهایی دارند؟
 
یک فناوری نوآورانه؛ هدبند خواب آور ساخته شد
توسط شرکت سلامتی «ال مایند»
هدبند ال مایند یک گجت پوشیدنی نرم، سبک و انعطاف پذیر است که برای استفاده در شب بدون در نظر گرفتن حالت خوابیدن فرد طراحی شده است. این دستگاه می تواند با خوانش امواج مغز اطلاعاتی به دست بیاورد .
 
۵ کاربرد طلایی هوش مصنوعی برای کسب و کار که از آنها بی خبرید !!
پیشرفت و تحول کسب و کار
در عصر دیجیتال امروز، هوش مصنوعی به یکی از ارکان اصلی تحول و پیشرفت کسب و کارها تبدیل شده است. این فناوری پیشرفته می‌تواند در بهبود کارایی، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد نقش بسزایی ایفا کند. تقریبا میتوان در هر زمینه ی کاری یک هوش مصنوعی فوق پیشرفته پیدا کرد که میتواند کارهای شما را بسیار بسیار آسان کند. از ساختن ویدئو و عکس باکیفیت گرفته، تا ساختار های صوتی و متنی. همه و همه دست به دست هم دادن تا بتوانند کارهای ما را آسان تر کنند. چه بسا از این تکنولوژی ها میتوان برای کسب درآمد استفاده کرد و چی ...
 
۵ راهکار برای افزایش عمر لامپ های LED
لامپ ال ای دی
لامپ‌های LED در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای و یا لامپ‌های کم‌مصرف مزایای متعددی دارند؛ از جمله این مزایا می‌توان به نبود جیوه، سرب و فسفر در ساختار آن‌ها، ساطع نکردن اشعه فرابنفش و از همه مهمتر پایین‌تر بودن مصرف انرژی این لامپ‌ها اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لامپ LED عمر بالای آن است. طول عمر لامپ‌های LED حدوداً ۵۰ هزار ساعت است. مقایسه این عدد با طول عمر ۸۰۰۰ ساعته لامپ‌های کم‌مصرف به‌خوبی دوام بالای لامپ‌های LED را نشان می‌دهد. اما برای آن‌که این لامپ‌ها به همین اندازه عمر کنند، لازم ا...
 
بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد
راه اندازی کسب و کار آنلاین
تصمیم گرفته‌اید کسب و کار آنلاین خود را راه‌اندازی کنید و به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد هستید؟ انتخاب یک تیم حرفه‌ای و قابل اعتماد برای خدمات طراحی سایت در مشهد، گامی مهم و حیاتی در جهت موفقیت شماست. در شهری که روز به روز به تعداد کسب و کارهای آنلاین افزوده می‌شود، داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربردی می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که کار طراحی سایت خود را به بهترین تیم در مشهد می‌سپارید؟
 
هشدار خزانه‌داری آمریکا درباره هوش مصنوعی
خطرات قابل‌توجه مالی
برخی از این تهدیدات شامل «داده‌های ناکافی یا ناقص»، تراکم فروشندگانی که سرویس ابری و اطلاعاتی ارائه می‌کنند، رویه‌های «ناقص» مدیریت ریسک و پیچیدگی‌های کلی مدل‌های هوش مصنوعی هستند.
 
موج بعدی هوش مصنوعی ربات‌ها‌ی انسان‌نما خواهد بود
مدیرعامل انویدیا:
همه‌چیز رباتیک خواهد شد همه کارخانه‌ها رباتیک خواهند شد کارخانه‌ها ربات‌ها را مدیریت خواهند کرد و آن ربات‌ها، محصولات رباتیک می‌سازند.
 
۱۱ شکایت اروپایی علیه «متا»
گروه فعال NOYB اعلام کرد
شرکت «متا پلتفرم»، با ۱۱ شکایت بر سر تغییرات پیشنهادی روبرو شد که اجازه می دهد داده های شخصی کاربران بدون دریافت رضایت آنها، برای آموزش مدلهای هوش مصنوعی استفاده شود.
 
نکات مهم درباره شارژ گوشی هوشمند
همانگونه که نباید شارژ گوشی به کمتر از ۲۰ درصد برسد، شارژ ۱۰۰ درصد تلفن همراه هم لازم نیست بنابراین تاحد ممکن کاربران باید تلاش کنند باتری گوشی هوشمند خود را حداقل تا ۸۰ درصد شارژ کنند.
 
مقایسه قیمت طراحی سایت تابان شهر و وب وان ۱۴۰۳ + معرفی ۴ شرکت طراحی سایت
موفقیت کسب و کار در فضای آنلاین
قیمت طراحی سایت، موضوعی است که همواره مورد توجه صاحبان کسب‌وکار و افرادی است که قصد راه‌اندازی و طراحی وبسایت دارند. این قیمت، به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به نوع وب‌سایت، پیچیدگی طراحی، امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز، تجربه و تخصص طراح سایت و همچنین منطقه جغرافیایی اشاره کرد. در این مطلب به مقایسه قیمت طراحی سایت تابان شهر و وب وان در سال ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت.
 
نکات مهم درباره بازی کریپتویی همستر کامبت
بازی تلگرامی
همستر کمبات یک بازی تلگرامی است که کاربر در آن می‌تواند فقط با ضربه‌زدن ساده روی نمایشگر گوشی خود، سکه‌های مجازی کسب کند؛ سکه‌هایی که احتمال تبدیل به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند.
 
تهران المنت سازنده و پخش‌کننده انواع ترموکوپل
خرید ترموکوپل
تهیه و خرید عمده انواع ترموکوپل با قیمت مناسب و حتی اطلاع از مشخصات ترموکوپل حائز اهمیت است. ترموکوپل یکی از ابزارهای پرکاربرد در اندازه‌گیری دما به حساب می‌آید؛ که به دلیل سادگی، دوام و هزینه پایین، موردتوجه بسیاری از صنایع قرار گرفته است.
 
ممنوعیت سلب امتیاز سیم‌کارت بلااستفاده
دیوان عدالت اداری توضیح داد
اپراتورها دیگر نمی‌توانند صرفا به‌دلیل عدم پرداخت یا عدم استفاده از سیم‌کارت، آن را مسدود کنند.
 
دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس (RO)
تولید آب با کیفیت مناسب
دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس (RO) ارائه شده توسط گروه صنعتی آبکو، یکی از فرآیندهای حیاتی برای تولید آب با کیفیت مناسب در صنایع مختلف است. این دستگاه‌ها طراحی شده‌اند تا آلودگی‌ها، ذرات معلق، مواد آلی و غیر آلی، مواد شیمیایی و میکروب‌ها را از آب حذف کنند. تأمین آب با کیفیت مناسب برای مصارف صنعتی از جمله مواردی است که این دستگاه‌ها به آن پاسخ می‌دهند، از جمله تأمین آب برای تولید، خنک کردن ماشین‌آلات، شستشو و سایر فعالیت‌های صنعتی.
 
اسرار الگوریتم گوگل برملا شد؟
سندی که ظاهراً به اشتباه توسط خود گوگل منتشر شده بود، نشان می‌دهد که الگوریتم موتور جست‌وجوی این شرکت چگونه کار می‌کند.
 
پژوهش جدید هوش مصنوعی درمورد رشد جنین
توسط پژوهشگران انگلیسی ابداع شد
یک مدل جدید مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند از ویدئو تشخیص دهد که در طول رشد جنین چه اتفاقی و در چه زمانی رخ می‌دهد.
 
نصب یا سرویس کولر گازی
تعمیرات تخصصی کولر گازی
تعمیرات اسپلیت کولر گازی یکی از اقدامات ضروری برای حفظ عملکرد بهینه دستگاه شماست. با انتخاب تیم تخصصی و ماهر البرز خدمات، مطمئن باشید که اسپلیت شما در بهترین حالت ممکن خواهد بود.
 
دکینگ بهتر است یا چوب مصنوعی؟
دکینگ چوب
دکینگ یا چوب مصنوعی؟ مقاومت در برابر آتش یکی از مزایای دکینگ ترموود است. برای آشنایی بیشتر این دو متریال کاربردی کلیک کنید.
 
آغاز نمایشگاه آنلاین «فرا لحظه» نخستین نمایشگاه آنلاین عکس در ایران
در فضای متاورس
نمایشگاه آنلاین گروهی «فرالحظه» به طور همزمان در فضای متاورس و وبسایت هیچا آماده بازدید مخاطبان است.
 
انواع آژیر آتش نشانی و مشخصات+ نکات مهم در زمان خرید
تجهیزات آتش نشانی
بهترین انواع آژیر آتش نشانی کدامند و چه نقشی را در حفظ جان انسان ها ایفا می کنند؟
 
مقایسه ژنراتور دیزلی برند ولوو و بادوین با توان ۲۰۰ کاوا
دیزل ژنراتورها
انتخاب و خرید بهترین ژنراتور دیزلی با توان ۲۰۰ کاوا
 
آیا اینترنت ADSL هنوز ارزش خرید دارد؟
خرید اینترنت پرسرعت
آیا اینترنت ADSL مانند گذشته هنوز ارزش خرید دارد یا باید به فکر کوچ به فناوری‌های ارتباطی جدیدتر باشیم؟
 
شیائومی ۱۴ اولترا بهتره یا گلکسی s24 اولترا
مقایسه گوشی سامسونگ با شیائومی
سامسونگ و شیائومی از برندهای مشهور سازنده گوشی هوشمند به شمار می‌روند که همواره در حال ارتقای محصولات خود هستند. به تبع این مسئله شاهد رقابت مدل‌های مختلف موبایل‌های دو برند می‌باشیم. به عنوان مثال در مقاله پیش رو قصد داریم، به این سؤال پاسخ دهیم که شیائومی ۱۴ اولترا بهتره یا گلکسی s۲۴ اولترا؟ هر دو گوشی نام برده از پرچمداران محبوب هستند. برای پی بردن به این مسئله که کدام یک بهتر است، ابتدا آنها را معرفی و سپس با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.
 
سختی گیر آب چاه؛ گامی بزرگ در جهت کشاورزی پایدار
بالا بردن کیفیت آب
کشاورزی در تمام دنیا اهمیت بالایی دارد و تلاش می شود تا بهترین شرایط برای کشت محصولات فراهم شود. با توجه به نقش بسیار مهم آب در این صنعت، تجهیزات متعددی برای بالا بردن کیفیت آن ارائه شده است. سختی گیر از جمله تجهیزات مورد استفاده در این صنعت است که برای کاهش و حذف کربنات و بی کربنات های کلسیم و منیزیم کاربرد دارد. این تجهیزات از نظر نحوه عملکرد با هم تفاوت داشته و کارایی و راندمان آنها با هم فرق دارد. در ادامه انواع سختی گیر آب چاه و نحوه عملکرد هر یک را بررسی خواهیم کرد.
 
سرفیس پرو جدید از مک‌بوک ایر M3 سریع‌تر است
ادعای مایکروسافت:
اپل با معرفی تراشه‌های سری M عصر جدیدی در دنیای لپ‌تاپ‌ها از نظر بهره‌وری و مصرف انرژی آغاز کرد.
 
بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران چیست؟
راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب
این مطلب با هدف معرفی بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی تایوانی، ضمن بررسی ویژگی‌ها و مزایای آن‌ها، به شما کمک می‌کند تا با اطمینان کامل، دستگاهی متناسب با نیازها و بودجه‌ی خود انتخاب کنید و از آب زلال و با کیفیت بهره‌مند شوید.
 
قطعات لباسشویی
ماشین لباسشویی
فرقی نمی کند در کدام فصل سال به سر می بریم در هر روز، هفته، ماه یا سال که باشیم، به صورت منظم نیاز به تعویض لباس پیدا می کنیم. با هر بار تعویض لباس، نیازمند شست و شوی لباس های کثیف هستیم. حال سوال اینجاست که ما توان شست و شوی این حجم از لباس ها را داریم؟ بدون شک پاسخ منفی است و اگر تا کنون خودتان هم تجربه شست و شو به صورت دستی را نداشته باشید، در جریان نتایج منفی که بر بدن و استهلاک بدنی دارد می شوید. از طرفی دیگر ماشین لباسشویی است جور این سختی ها را برای ما می کشد و به نوعی خیالمان از بابت شست...
 
معرفی نمایندگی موتوژن و الکتروژن در تهران
الکتروموتور و الکتروپمپ صنعتی و خانگی
موتوژن و الکتروژن به عنوان دو قطب اصلی تولید انواع الکتروموتور و الکتروپمپ صنعتی و خانگی، از شناخته شده ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان داخلی محسوب می شوند. این دو کارخانه در سراسر کشور به طور رسمی دارای نمایندگی های فروش معتبر هستند. فروشگاه شهباز موتور نیز به عنوان نمایندگی رسمی موتوژن و الکتروژن در تهران و اصفهان تمامی محصولات این دو برند را با قیمت مناسب عرضه می کند.
 
تواناترین مدل هوش مصنوعی گوگل
قوی‌ترین تراشه
چندی پیش، گوگل از قوی‌ترین تراشه هوش مصنوعی خود موسوم به تریلیوم (Trillium) با بهره‌وری انرژی ۶۷ درصدی رونمایی کرد.
 
تبدیل مجوز دسترسی ایرانیان به خدمات اینترنتی به مقررات دولتی
یک مقام وزارت خارجه ایالات متحده:
از همین رو این مقام وزارت خارجه آمریکا گفت دولت تصمیم به تبدیل مجوز عمومی دی-۲ به یکی از مقررات دولتی گرفته است، با این پیام که سیاست دولت در این زمینه «پا برجا خواهد بود».
 
۷ نکته ضروری که در خرید شیشه مناسب ساختمان باید توجه کنید!
انواع شیشه
از شیشه برای اهداف دکوراتیو یا ساخت در و پنجره استفاده می شود به همین دلیل با آشنایی با مهم ترین نکات خرید شیشه مناسب برای ساختمان می دانید که چه زمانی به سراغ کدام مدل شیشه بروید. ما در راهنمای انتخاب شیشه برای ساختمان به کیفیت پروفیل، کیفیت یراق آلات، عایق صوتی و حرارتی، استحکام و حتی بخشیدن نمای زیبا به ساختمان می پردازیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می دهیم.
 
کاربردهای مختلف بالن تقطیر در آزمایشگاه: از جداسازی مواد تا خالص‌ سازی ترکیبات
ابزاری کارآمد و ضروری در آزمایشگاه‌های شیمی
شیمی، دنیای شگفت‌انگیزِ ترکیب‌ها و واکنش‌های جادویی است. اما در این میان، جداسازی و خالص‌سازی مواد هم نقش مهمی ایفا می‌کند. در این مطلب که به از وبسایت آویژه اطلاعات آن جمع آوری شده است، با بالن تقطیر و کاربردهای متنوع آن در جداسازی مواد و خالص‌سازی ترکیبات همراه می‌شویم. خواهیم دید که این وسیله‌ی شیشه‌ای ظاهراً ساده، چه نقش مهمی را در دنیای پیچیده‌ی شیمی و آزمایشگاهی ایفا می‌کند.
 
قابلیت ردیابی چشم در آیفون‌ و آیپد اپل برای کاربران
ویژگی‌های جدید
قابلیت ردیابی چشم در آیفون‌ و آیپد اپل برای کاربران دارای ناتوانی‌های جسمی طراحی شده است، اما همه می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
پنجاه ماموریت مداری «اسپیس‌ایکس»؛ رکوردی خیره‌کننده
از ژوئن ۲۰۰۲
از ژوئن ۲۰۰۲ که شرکت «اسپیس‌ایکس» توسط ایلان ماسک، بنیانگذار «پی‌پل» و «تسلا»، تأسیس و وارد عرصه هوافضا شد، بی‌تردید انقلابی در این حوزه روی داده است
 
هوش مصنوعی در حال تسخیر بازار جهانی کار است
رئیس صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد
رئیس صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد هوش مصنوعی مثل سونامی، به بازار کار جهانی ضربه می‌زند.
 
رله کنترل فاز چیست؟ چه کاربردی دارد و چگونه در تابلو برق نصب می‌شود؟
تجهیزات برق صنعتی
رله کنترل فاز چیست؟ چه کاربردهایی در صنعت برق دارد و چگونه باید آن را در تابلوهای برق نصب کرد؟ در این مطلب با رله کنترل فاز و اجزا آن آشنا می‌شوید.
 
۵ تکنولوژی مورد انتظار هدفون در سال ۲۰۲۴
هدفون جدید
در سال ۲۰۲۳ هدفون‌ها تغییرات چشمگیری داشتند و بیش از پیش به عضو جدا نشدنی از لوازم جانبی که افراد هنگام خرید گوشی خریداری می‌کنند تبدیل شدند. امروزه اکثر گوشی‌های جدید جک ۳/۵ میلی‌متری ندارند و باید برای استفاده راحت‌تر از آن‌ها از هدفون بی‌سیم استفاده کنید. اکثر این هدفون‌ها قابلیت‌های زیادی مانند نویز کنسلینگ، عمر باتری بالا، پشتیبانی از کدک‌های صوتی پیشرفته و شارژ بی‌سیم را ارائه می‌کنند.
 
هدیه ای از دنیای اپل: گیفت کارت اپل!
خرید گیفت کارت
یکی از بهترین گزینه‌هایی که برای هدیه‌دادن به عزیزان خود پیش‌ر‌و دارید، خرید گیفت کارت اپل است. این کارت‌های هدیه، به گیرنده امکان می‌دهند تا از فروشگاه آنلاین اپل، اپلیکیشن‌، بازی‌، موسیقی، فیلم‌، کتاب‌ و حتی اشتراک‌های ابری خریداری کنند. از طریق فروشگاه‌های معتبر عرضه این کارت، می‌توانید در ایران نیز از این محصولات دیجیتال کاربردی استفاده کنید.
 
قطعی اینترنت در ایران بعد از وعده افزایش سرعت!
کاربران اپراتور همراه اول و ایرانسل
برخی از کاربران اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌گویند از صبح امروز علامت برقراری اینترنت را در گوشی‌های خود دارند، اما برای آنها وصل نمی‌شود.
 
علت پربارشی بهار امسال در ایران
محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی توضیح داد؛
محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی گفت: اتفاقی که امسال افتاد، آن است که سرعت سامانه‌ غرب‌وزان عرض‌های میانی به دلیل گرمایش زمین کمتر شد. همین امر، این فرصت را فراهم کرد تا این سامانه به عرض‌های پایین‌تر نفوذ کند و نه فقط از روی دریای مدیترانه که از روی دریای سرخ نیز عبور کرده و رطوبت این دو دریا را از طریق عربستان به جنوب ایران برساند.
 
تاسیسات مکانیکی ساختمان شامل چیست؟
طراحی و اجرای تاسیسات مکانیکی
در این مقاله سعی می‌کنیم تا به پرسش تاسیسات مکانیکی ساختمان شامل چیست پاسخ دهیم. به این نکته مهم نیز توجه کنید که طراحی و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان باید توسط مهندسان و متخصصان مجرب انجام شود تا از عملکرد صحیح و ایمن این سیستم‌ها اطمینان حاصل شود. همچنین، نگهداری و تعمیر تاسیسات مکانیکی برای حفظ راندمان و طول عمر آنها ضروری است.
 
بهترین کوادکوپترهای ارزان قیمت؛ پرواز در آسمان با قیمتی ناچیز!
کوادکوپتر و پهپاد با قیمت مناسب
خرید کوادکوپتر و پهپاد با قیمت مناسب، برای بسیاری از افراد یک آرزوست در حالی که مدل های زیادی هستند که هم از کیفیت خوبی برخوردارند و هم قیمت مناسبی دارند. در جستجوی بهترین کوادکوپتر دوربین‌دار ارزان، اهمیت دارد که هزینه‌ها را کاهش دهیم بدون اینکه بر کیفیت تاثیر منفی بگذاریم. در این مقاله، راهنمایی‌های کلیدی را برای انتخاب کواد کوپتری ارائه می‌دهیم که هم از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد و هم از ویژگی‌های دوربین مناسبی برخوردار باشد، تا تجربه‌ای مطلوب از پرواز را تضمین کند.
 
هنگام آتش سوزی وسایل برقی اولین اقدام چیست؟
استفاده از کپسول آتش نشانی
آتش سوزی وسایل برقی یکی از خطرات رایج در خانه ها و محل کار است که می تواند خسارات مالی و جانی قابل توجهی به بار آورد. برای پیشگیری از هرگونه خطر و ایجاد آسیب های جبران ناپذیر بهتر است با روش های پیشگیری و اقدامات لازم حین آتش سوزی وسایل برقی آشنا شوید.
 
چطوری میتونیم بلبرینگ skf اصل از تقلبی رو تشخیص بدیم؟
بلبرینگ اصل
تشخیص بلبرینگ‌های اصلی SKF از تغلبی نیاز به روشی دقیق و حرفه‌ای دارد تا از کیفیت و عملکرد بهینه آنها اطمینان حاصل شود. در اینجا، یک روش معمول برای تشخیص بلبرینگ‌های اصلی SKF از تغلبی را توضیح می‌دهیم:
 
پاول دورف: تلگرام امن‌تر از واتساپ و سیگنال است
بازنشر ادعایی جنجالی
به روایت مدیرعامل تلگرام، پژوهشگران امنیتی نمی‌توانند بفهمند که آیا کد قرارداده‌شده در گیت‌هاب همان کدی است که در داخل نسخه‌ی آیفون سیگنال استفاده می‌شود یا نه؛ اما تلگرام چنین اجازه‌ای به پژوهشگران می‌دهد. ازطرفی دیگر، متا کد هیچ‌یک از اپلیکیشن‌هایش را به‌صورت عمومی منتشر نمی‌کند.
 
تحول آشپزخانه مرکزی مجتمع فولاد شادگان با تجهیزات مدرن پخت
تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی
مجتمع فولاد شادگان واقع در شهرستان شادگان استان خوزستان، آشپزخانه مرکزی خود را به منظور به‌روزرسانی تجهیزات، ارتقای کیفیت پخت و حفظ سلامت و ایمنی پرسنل، با استفاده از تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی تجهیز کرد. این تجهیزات مزایای بسیاری در آشپزخانه‌های حرفه‌ای ایجاد می‌کنند؛ علاوه بر افزایش سرعت و ظرفیت پخت، در مصرف آب، گاز، مواد غذایی و نفرساعت نیروی انسانی صرفه‌جویی می‌کنند، بنابراین در مجموع، هزینه‌های آشپزخانه کاهش می‌یابد.
 
آموزش کار با جرثقیل سقفی
نوعی جرثقیل
جرثقیل سقفی نوعی جرثقیل است که برای بلند کردن و جابجایی بار در انبارها، سالن‌های صنعتی و سایر محیط‌ های سرپوشیده استفاده می‌شود. این نوع جرثقیل از نظر ساختاری شبیه به یک پل است که بر روی دو ریل موازی در ارتفاع مناسب در امتداد طولی دیوارهای سالن یا سوله صنعتی و یا انبار نگهداری کالا نصب شده‌اند.
 
پکیج تصفیه فاضلاب جایگزین چاه جذبی در مناطق با سطح آب زیرزمینی بالا
جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی
در مناطقی که سطح آب زیرزمینی بالایی دارند،‌ احتمال آلودگی آب زیرزمینی در اثر نشت فاضلاب دفع‌شده در چاه‌های جذبی بیشتر است. متأسفانه هنوز هم در بسیاری از نقاط ایران، برای دفع فاضلاب به‌جای روش‌ها و سیستم‌های نوین جمع‌آوری و دفع فاضلاب شهری از سیستم چاه‌های جذبی و سپتیک استفاده می‌کنند. از نام چاه جذبی مشخص است که آب و فاضلاب را به خود جذب می‌کند و همین امر به آلودگی آب‌های زیرزمینی با انواع عوامل‌ بیماری‌زا مانند ویروس و باکتری منجر می‌شود.‌ در چنین مواقعی بهتر است که پکیج تصفیه فاضلاب، جایگزین چ...
 
بهترین ردیاب خودرو چیست؟ | ۴ مدل از بهترین ردیاب خودرو جهان در ایران
جی پی اس ماشین
ردیاب‌های خودرو دستگاه‌هایی هستند که برای ردیابی محل قرارگیری یک وسیله نقلیه استفاده می‌شوند. آنها معمولاً توسط افراد و مشاغل برای ردیابی خودروهای دزدیده شده یا گم شده، نظارت بر رانندگان کارکنان یا پیگیری حرکات ناوگان وسایل نقلیه کاربرد دارند.
 
تیک‌‌تاک؛ در میانۀ تقابل شرق و غرب
ممنوعیت احتمالی ایالات متحده
ممنوعیت احتمالی ایالات متحده برای تیک‌تاک، واکنش‌ها و اظهارنظرهای بسیاری را برانگیخته است، در حالی‌که مقامات آمریکایی از احتمال نفوذ چین در افکار عمومی، جامعه و سیاست ایالات متحده می‎گویند، منتقدان بر این عقیده‌اند که این تصمیم، نفی آزادی بیان و متمم اول قانون اساسی این کشور است.
 
راهنمای خرید مینی کیس استوک: کامپیوتر قدرتمند با قیمتی مقرون به صرفه!
یک کیس رایانه شخصی کوچک
مینی کیس در واقع یک کیس رایانه شخصی کوچک است. مناسب برای کارهای اداری,حسابداری,خانگی و تمام کاربری های که با کیس های عادی میشود انجام داد.
 
استفاده از دستگاه لیبل زن صنعتی برای خط تولید
دستگاه برچسب زن
در خط تولید صنایع مختلف از تجهیزات مختلفی استفاده می شود. می توان گفت که وجود هر یک از تجهیزات در خط های تولید بسیار مهم بوده و نمی توان هیچ یک از آن ها را حذف کرد. هر دستگاهی نقش مهمی را در تولید یک محصول ایفا می کند. در خط تولید برخی صنایع دستگاه لیبل زن صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات است که در بخش دستگاه های بسته بندی و مراحل نهایی تولید محصول قرار می گیرد. در وهله اول لازم است بگوییم که این دستگاه هم در مدل های دستی و هم مدل های اتوماتیک به بازار عرضه شده است. البته که مدل هایی از این دستگاه ...
 
فرصت درآمدزایی از صنعت بازی‌های آنلاین در ایران
روش‌های جدید کسب درآمد
بسیاری از جوانان و نوجوانان بخش قابل توجهی از اوقات فراغت خود را به صورت فردی یا گروهی به انجام بازی های آنلاین سپری میکنند. همین امر موجب شده که این بستر برای جذب سرمایه سرمایه گزاران و درآمد زایی از پتانسیل قابل توجهی برخوردار گردد.
 
کراس اور چیست؟ مزایا و معایب + مقایسه با شاسی بلند
شاسی‌بلند یا کراس‌اوور ؟
پیدا کردن جای پارک برای خودروهای کراس‌اوور برخلاف ظاهر بزرگشان کار چندان دشواری نیست؛ زیرا کراس‌اوورها، با الهام از ماشین‌‌های هاچ‌بک‌ ساخته شده‌اند و طول مشابهی با آن‌ها دارند. فضای بیشتر و ارتفاع بالاتر کراس‌اورها، راحتی و عملکرد یک شاسی‌بلند را در اختیار شما قرار می‌دهد، بدون اینکه نیاز به فضای بسیاری برای پارک داشته باشد. در ادامه مقاله، شما را با ویژگی‌ها و تفاوت‌های عمده بین خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوورها آشنا خواهیم کرد، تا به این نتیجه برسید که کدام یک بهترین انتخاب برای شما است. اگر ب...
 
راهنمای خرید کارت گرافیک استوک: نکات کلیدی برای یک انتخاب هوشمندانه
کارت گرافیک مناسب
به طور خلاصه، چه یک گیمر حرفه ای و مشغول به انجام بازی‌های AAA در تنظیمات فوق‌العاده باشید، چه محتوای بصری خیره‌کننده ایجاد کنید، یا به سادگی از محاسبات روزمره نرم‌تر و پاسخ‌گوتر لذت ببرید، کارت گرافیک مناسب می‌تواند تجربه شما از کار با سیستم را متحول کند.
 
مردم آمریکا درباره تیک‎تاک چه می‌گویند؟
براساس یک نظرسنجی
بر اساس نظرسنجی خبرگزاری رویترز و مؤسسه ایپسوس که همزمان با نزدیک‌تر شدن واشنگتن به ممنوعیت احتمالی اپلیکیشن ویدئویی چینی تیک‌تاک، انجام شد، اکثر آمریکایی‌ها معتقدند که چین از تیک‌تاک برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی آمریکا، استفاده می‌کند.
 
راهنمای انتخاب و بررسی چراغ قوه: چه چراغ قوه ای برای من مناسب است؟
خرید چراغ قوه
اگر قصد خرید چراغ قوه را دارید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. این راهنمای خرید چراغ قوه شما را در تمام گزینه ها از جمله انواع چراغ قوه، انواع باتری، انواع پرتو و موارد دیگر راهنمایی می کند. بنابراین با ما همراه باشید تا دریابید که چگونه بهترین چراغ قوه را برای برآورده کردن نیازهای خود انتخاب کنید.
 
هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
تهویه مطبوع
دانستنی های سیستم تهویه مطبوع وی آر اف
 
نحوه لوله کشی توکار کولر گازی (نکات کاربردی)
نصب اسپلیت
لوله کشی توکار کولر گازی به دلایل متنوع مانند زیبایی محیط و یا شرایط ساختمانی و… انجام می‌شود. در این روش قرار است تا تمامی لوله‌های مسی میان یونیت داخلی و خارجی را در بطن دیوارها پنهان سازیم. اما آیا مجاز به انجام این کار هستیم؟ نحوه لوله کشی توکار کولر گازی چگونه است؟
 
مهمترین مشکلات گوشی‌های سامسونگ
تعمیر گوشی سامسونگ
سامسونگ نامی آشنا در دنیای گوشی‌های هوشمند، با طیف وسیعی از محصولات برای هر سلیقه و بودجه‌ای، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین برندها تثبیت کرده است. از پرچمداران قدرتمند تا میان‌رده‌های مقرون‌به‌صرفه، سامسونگ همواره در تلاش بوده تا نیازها و خواسته‌های طیف وسیعی از کاربران را برآورده کند. با این حال همانند هر دستگاه الکترونیکی، گوشی‌های سامسونگ نیز ممکن است در گذر زمان با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند. این مشکلات می‌توانند طیف وسیعی از مسائل جزئی و آزاردهنده مانند کندی و افت سرعت تا معضلات...
 
آجر رستیک چیست؟ موارد استفاده آن کدام است + انواع آجر روستیک
آجرنسوز
آجر رستیک چیست؟ همه چیز درباره آجر روستیک، در این مطلب درباره انواع آجر رستیک و انواع آن صحبت کردیم.
 
شرکت IBM، شرکت HashiCorp را خریداری کرد
در معامله‌ای به ارزش ۶.۴ میلیارد دلار
با ترکیب پورتفولیوها و استعدادهای هر دو شرکت، مشتریان از قابلیت‌های گسترده برنامه‌ها، زیرساخت‌ها و مدیریت چرخه حیات امنیت بهره‌مند می‌شوند.
 
تشخیص اصل بودن تلویزیون سونی | از کجا سونی اصل بخریم؟
تلویزیون سونی اصل
سونی یکی از پر طرفدارترین برندهای تولید کننده تلویزیون است. این مارک جهانی از جدیدترین و پیشرفته ترین آپشن ها و فناوری ها برای تلویزیون های خود استفاده کرده است. این موضوع سبب شده تا کاربران بسیاری خرید تلویزیون را از این برند مشهور انجام می دهند. با این حال برخی از فروشندگان از این محبوبیت سونی سوء استفاده کرده و اقدام به جعل تلویزیون های این شرکت کرده اند.
 
ایلان ماسک: پیروزی را تعریف کنید!
اظهارنظرهای جنجال‌آفرین
ایلان ماسک که همواره به اظهارنظرهای جنجال‌آفرین معروف است، گاه در حوزه سیاست هم سخنانی بر زبان می‌راند که در تعارض با فضای رسمی و رسانه‌ای غرب است.
 
علت حرکت نکردن ماشین اتومات در دنده عقب چیست؟ + ویدیو
مشکل گیربکس اتومات
علت دنده عوض نکردن ماشین اتومات چیست؟ در این مطلب درباره علت حرکت نکردن ماشین اتومات به شکل کامل توضیح دادیم.
 
محبوب ترین برند های محصولات برق صنعتی – آذر نیرو
کلیه تجهیزات برق صنعتی
کلیه تجهیزات برق صنعتی از جمله کنتاکتور، بیمتال، کلید محافظ جان، کلید اتوماتیک، کلید حرارتی، کلید مینیاتوری، شاسی و کلید، تجهیزات قطع و وصل، سیم و کابل و ... از موارد مهم و ضروری و پر استفاده در صنعت و مشاغل صنعتی هستند. امروزه استفاده از محصولات برق صنعتی در صنعت امری اجتناب ناپذیر بوده و یکی از نیازهای اصلی همه مشاغل صنعتی می باشد.
 
چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
دکتر ملیکا ملک آرا
افزایش نرخ ارز در ابتدای سال ۱۴۰۳ شوک بزرگی را به فعالان اقتصادی وارد کرد.
 
ششمین نمایشگاهِ توانمندی‌های صادراتی
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از پذیرش ۲۶۰۰ نفر از ۹۶ شرکت برای حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و دومین اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا خبر داد.
 
چهلمین نشست علمی با محوریت پرنده‌های بدون سرنشین برگزار شد
در دبستان مهر دکتر شاکری
دانش آموزان دبستان مهر دکتر شاکری دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهلمین نشست علمی این مدرسه درباره پرنده‌های بدون سرنشین (موشکها) به بحث و گفتگو پرداختند.
 
بهترین مارک ویدئو پروژکتور رو برای خونت انتخاب کن! معرفی انواع ویدئو پروژکتور
راهنمای خرید ویدئو پروژکتور
برای انتخاب بهترین مارک ویدئو پروژکتور باید ویژگی های مختلف انواع ویدئو پروژکتورها را بررسی کنید. در نظر گرفتن نیازهای شخصی و این که ویدئو پروژکتور برای کسب و کار می خواهید یا خانه روی انتخاب بهتر شما تاثیر می گذارد. امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید این محصول جذاب فعالیت می کنند که انتخاب از میان آن ها کمی سخت بنظر می رسد. اما اگر بدانید کدام برند به عنوان بهترین مارک ویدئو پروژکتور معرفی می شود، کارتان راحت تر خواهد بود.
 
بهترین مارک های پمپ باد ۳۵۰ لیتری که قبل از خرید باید بدانید
کمپرسور باد
پمپ باد، دستگاهی شگفت‌انگیز است که با فشرده‌سازی هوا، قدرتی را به شما هدیه می‌دهد که کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره و صنعتی دارد. پمپ‌های باد در دو دسته کلی برقی و شارژی به بازار عرضه می‌شوند. کمپرسور باد ۳۵۰ لیتری به معنای آن است که این پمپ در هر دقیقه حدوداً ۳۵۰ لیتر هوا را پمپ می‌کند. چندین شرکت معروف و مطرح در جهان وجود دارد که در زمینه تولید این نوع دستگاه‌ها فعالیت دارند. کیفیت پمپ باد این برندها زبانزد است و تا سال‌ها را برآوردن نیازهای شما را در این زمینه تضمین خواهد کرد.
در ادامه به...
 
معرفی بهترین کود برای میوه جات
دریافت مواد معدنی و مغذی از خاک
گیاهان و درختان برای رشد نیاز به دریافت مواد معدنی و مغذی از خاک را دارند. بهترین کودها برای درختان میوه به منظور رشد سریع و باردهی، باید عناصر نیتروژن، فسفر و پتاسیم را داشته باشند. از همین رو؛ کشاورزان و باغداران، به دنبال بهترین کود برای درختان خود هستند. پیدا کردن کود مناسب برای افزایش محصول و گلدهی میوه‌هایی مانند خیار و گوجه فرنگی نیاز به شناخت انواع کودها دارد.
 
از روزگار پُرشکوه صنعت بازی‌های ویدئویی تا روزهای رکود
بر اساس اخبار منتشرشده
صنعت بازی‌های ویدئویی این روزها اندکی دچار افول شده است. حال بایستی پرسید این صنعت پولساز چه آینده‌ای پیش رو خواهد داشت؟
 
با به‌روز‌ترین مواد شیمیایی آزمایشگاهی آشنا شوید
خرید و فروش مواد شیمیایی
در این مقاله، به بررسی جامع مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله دسته‌بندی مواد، روش‌های تولید، فروش و خرید مواد شیمیایی، نکات ایمنی و الزامات کیفی می‌پردازیم.
 
دیسکورد فیلتر شد!
از صبح امروز
گفتنی است که قبل از برداشته شدن یک سری از تحریم های اینترنتی سال گذشته استفاده از پلتفرم دیسکورد برای ایرانیان علیرغم عدم محدودیت سروری از خارج با توجه به قوانین بین المللی منع شده بود.
 
چاپ جعبه تیراژ بالا در تهران: مقرون به صرفه و باکیفیت
جعبه‌های چاپی
این موضوع با جلب نگاه مشتریان، تاثیر بسزایی در افزایش فروش محصولات مختلف داشته است. به‌طوری که می‌توان به‌ جرئت گفت که این جعبه‌های مقوایی همانند یک آگهی تبلیغاتی برای محصولات عمل می‌کنند. چاپ جعبه در تهران و افزایش فروش محصولات عرضه‌شده با این استاندارد، باعث رواج ‌یافتن آن در کل ایران شده است.
 
آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
تعمیرات لوازم خانگی
به نقل از سایت برترین ها؛ از دهه ۷۰ تا به امروز بسیاری از مردم تهران، آی پی امداد را به عنوان یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی می شناختند. اما در سال ۱۴۰۳ آی پی امداد با مدیریت ایمان پاکراه علاوه بر لوازم خانگی، اقدام به ورود به حوزه های مختلف تعمیر لوازم نمود. همچنین قلمرو فعالیت خود را از تهران به چندین شهرستان دیگر از جمله اصفهان، مشهد، تبریز، رشت و ... گسترش داد. در ادامه به معرفی آی پی امداد و حوزه های خدمات آن می پردازیم.
 
چرا درب ضد سرقت بهترین گزینه برای نصب به عنوان درب ورودی است؟
درب ورودی ضد سرقت
درب ضد سرقت که از کاربردی ترین مدل های درب ورودی ساختمان محسوب می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید ایمنی و امنیت مورد نیاز محیط مد نظر خود را به همراه انتخاب تجهیزات مناسب تامین کنید و نگرانی در این مورد نداشته باشید.
 
پنل پیامکی چیست؟ بررسی جامع امکانات سامانه پیامکی پیام رسان
ارسال پیامک
همانطور که می‌دانید، ارتباط با مشتریان و تبلیغات مؤثر برای هر کسب و کار بسیار حیاتی است. با توجه به پیشرفت فناوری، استفاده از سامانه‌های پیامکی به عنوان یک ابزار قدرتمند در بازاریابی و ارتباط با مشتریان مورد توجه قرار گرفته است.
 
انواع عایق کاری لوله
عایق‌بندی لوله‌ها
عایق‌های لوله مواد یا ترکیبی از مواد پیچیده در اطراف لوله هستند که تلفات و هزینه انرژی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. عایق‌بندی لوله‌ها برای سیستم لوله‌کشی و درنهایت استحکام سازه مزایای بسیاری دارد.
 
مطالبه‌ رقابت سالم در تولید تجهیزات پزشکی
در نمایشگاه دائمی
دکتر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین‌ماه با حضور در نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی پارک فناوری پردیس از آخرین دستاوردهای های‌تکِ صنعت تجهیزات پزشکی ایران بازدید کردند.
 
قویترین نرم افزار ریکاوری عکس (۸ نرم افزار) بهترین نرم افزار ها
بازگردانی عکس های گوشی و لپ تاپ
آیا عکس های گوشی و یا لپ تاپ خود را پاک کرده اید و به دنبال بهترین روش برای بازگردانی آن ها هستید؟ آیا قصد دارید از قویترین نرم افزار ریکاوری عکس برای بازگردانی عکس های پاک شده استفاده کنید؟ حذف تصادفی عکس ها، برای هیچ کس خوشایند نیست؛ به طوری که افراد بخشی از خاطرات خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی تمامی افراد به دنبال یک نرم افزاری هستند تا بتوانند با استفاده از آن، اطلاعات از دست رفته را بازگردانند.
 
بررسی جامع مشخصات و ویژگی‌های اپل ویژن پرو
ویژگی‌های جذاب اپل ویژن پرو
برای آشنایی با قیمت و ویژگی‌های جذاب اپل ویژن پرو با ما همراه باشید.
 
۱۴۰۳؛ سال گسترش پروژه فیبر نوری در منازل و کسب‌وکارها
وزیر ارتباطات توضیح داد
نخستین جلسه بررسی پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در سال ۱۴۰۳ به ریاست عیسی زارع‌پو، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور جمعی از معاونان وزیر، مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، مدیران اپراتورهای ارتباطی برگزار شد.
 
انرژی خورشیدی؛ منبعی ارزان برای تأمین برق مصرفی
چالش جدی
آمریکا یکی از کشور‌های مهم جهان است که همواره در فصل گرم سال با چالش جدی در تأمین برق کافی برای بخش‌های مختلف مصرفی روبه‌رو است و تلاش دارد از راه‌های مختلف مانند توسعه انرژی خورشیدی مشکل خود را در این زمینه حل کند.
 
درب ضد سرقت خوب از کجا بخریم؟
امنیت خانه
با افزایش اهمیت امنیت خانه ها و ساختمان های تجاری، استفاده از درب ضد سرقت خوب و انتخاب مناسب ترین مدل برای فضا های گوناگون، امری بسیار مهم می باشد. حال سوالی که برای افراد مختلف می تواند به وجود آید این است که، درب ضد سرقت خوب از کجا بخریم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ مناسب به این سوال را پیدا کنیم.
 
آشنایی با انواع مواد اولیه پلاستیک
مواد پلاستیکی
در این مقاله انواع مواد اولیه پلاستیک را به شما معرفی کرده و کاربردهای هریک را بیان می‌کنیم.
 
پارتیشن فریم لس چیزی بیش از تقسیم بندی فضا انجام می دهد!
پارتیشن‌های شیشه‌ای
پارتیشن‌ شیشه‌ای فریم لس، فراتر از یک عنصر معماری ساده است. در واقع نمادی از مدرنیته، انعطاف‌پذیری و ظرافت است که به شما کمک می‌کند تا فضایی منحصر به فرد، زیبا و کارآمد را خلق کنید. با ورود به دنیای پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس، گویی مرزها را پشت سر می‌گذارید و به دنیایی از نور و شفافیت قدم می‌گذارید؛ محلی که در آن نور به آسانی نفوذ می کند و با قابلیت عایق صوتی آن، میزان تمرکز کارکنان تا چندین برابر افزایش می‌یابد. آیا آماده اید تا با پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس، طرح جدیدی را در دکوراسیون داخلی ر...
 
چگونه هیوندا و کیا بازار جهانی خودرو جهان را تسخیر کردند؟! + ( عکس )
دو برند حرفه‌ای بازار خودرو
سال ۱۹۸۸ برای هیوندا موتور نقطه تحولی مهم به شمار می‌آید. این شرکت با تولید «سوناتا» در ۱۹۸۸ توانست سطح کیفیت تولیدات خود را ارتقائی چشمگیر ببخشد و تعداد تولیدات خود را بسیار افزون گرداند.
 
بهترین مارک تصفیه هوا در بازار ایران کدام است؟
دستگاه تصفیه هوا
هوای پاک، عنصری حیاتی برای سلامتی انسان است. اما آلودگی هوا، به معضلی جهانی تبدیل شده و کیفیت زندگی انسان ها را به مخاطره انداخته است. ذرات معلق، گازهای مضر و آلاینده های مختلف، در هر نفس سلامتی ما را تهدید می کنند. در چنین شرایطی، استفاده از دستگاه تصفیه هوا، راه حلی مؤثر برای داشتن هوایی پاک و سالم در خانه و محل کار است.
 
معرفی بهترین چاپخانه افست تهران
چاپ آفست فوری
بهترین چاپخانه افست تهران کجاست؟ چاپ افست چه مزایایی نسبت به چاپ دیجیتال دارد؟ چرا باید به بهترین چاپخانه افست تهران مراجعه کنیم؟
 
نمایندگی تعمیر یخچال ایسان در تهران
سرویس یخچال
تعمیر و خدمات پس از فروش برای لوازم خانگی، از جمله یخچال‌ها، بسیار حائز اهمیت است. یخچال یکی از وسایل ضروری در هر خانه است و مشکلات فنی و عملکردی آن می‌تواند به راحتی روزمره زندگی خانواده را تحت تأثیر قرار دهد. در تهران، نمایندگی تعمیر یخچال ایسان با تخصص و تجربه خود، به مشتریان خدماتی کیفی و قابل اعتماد ارائه می‌دهد.
 
وی پی ان چیست؟
شبکه خصوصی مجازی
وی پی ان یک ارتباط رمزگذاری شده است که از طریق ایجاد یک تونل امن و رمزنگاری‌شده، اتصال اینترنتی را از دسترسی‌های غیرمجاز، محافظت می‌کند.
 
این مشاغل سال‌های آینده منقرض می‌شوند
کارشناسان هوش مصنوعی هشدار دادند؛
روزنامه دیلی میل در مصاحبه با کارشناسان هوش مصنوعی و روسای شرکت‌های مربوط به فناوری‌های هوش مصنوعی نوشته است که ممکن است در سال‌های آینده مشاغل زیر منقرض شوند.
 
جنگ واقعی در دنیای مجازی داده‌ها
مطالعه‌ای در مجله هاروارد بیزینس
با گسترش فضای مجازی و اینترنت، میدان بسیاری از نزاع‌های سیاسی به این فضا کشیده است و سخنی نادرست نیست اگر بگوییم، جنگ سایبری اغلب پیش از جنگ نظامی در میدان واقعیت روی می‌دهد.
 
کدام کشورها در زمینه  امنیت سایبری پیشتاز هستند؟
بر اساس مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۳
ایالات متحده به طور سنتی در حوزه امنیت سایبری پیشگام بوده و هنوز هم پیشتاز است.
 
تعمیر و عیب یابی لباسشویی سامسونگ: راهنمای جامع و گام به گام از دیباپشتیبان
تعمیرکار ماشین لباسشویی
ما مقاله ایی برای شما عزیزان از تجربه ی تمامی تکنسین های دیباپشتیبان که بیش ۱۵ سال سابقه در زمینه ی تعمیر و عیب یابی لباسشویی دارند آماده کردیم.
 
استعلام قیمت خرید کولر گازی و داکت اسپلیت
مدیریت مناسب دما و هوا
خرید کولر گازی می‌تواند یک گزینه مناسب برای تهویه مناسب و راحتی در فضاهای مختلف باشد. با انتخاب کولر گازی، می‌توانید از ویژگی‌های مدرن و کارایی بالای این دستگاه برای تنظیم دما و رطوبت بهره‌مند شوید.
 
راهنمای خرید مانیتور اداری | مانیتور خوب چی بخرم؟
مانیتور کامپیوتر
برای مانیتور اداری عملکرد قابل اطمینان و مقرون به صرفه بودن اهمیت زیادی دارد. مانیتورهای زیادی قابلیت استفاده برای کارهای اداری را دارند اما از آنجا که تنوع مدل در بازار زیاد است و همچنین مانیتور اداری در رنج قیمت های مختلفی در دسترس هستند، باید با دقت انتخاب خود را انجام دهید. از طرفی نیز کارمندان مدت زیادی از مانیتور خود استفاده می کنند و در روز ساعت ها به تماشای صفحه نمایش آن می پردازند، بنابراین انتخاب بهترین مانیتور اداری امری ضروری است.
 
مقاوم سازی و تثبیت سنگ نما توسط پیچ و رولپلاک نما - نماسازان پیشرو
محکم کردن سنگ نما
یکی از معضلات زندگی آپارتمان نشینی افتادن سنگ از نمای ساختمان ها است. در این مقاله به معرفی راه حل این موضوع یعنی پیچ و رولپلاک سنگ نما خواهیم پرداخت. شرکت نماسازان پیشرو یکی از شرکت های معتبری است که در این زمینه فعالیت دارد. این کار به روش راپل یا همان کار با طناب انجام شده و به داربست نیازی نخواهد بود.
 
نحوه ثبت نام و شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته پل
آموزش نصب دوربین مدار بسته
اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به حرفه تخصصی نصب دوربین مدار بسته علاقه‌مند هستید، بهتر است برای ارتقا دانش و مهارت‌های خود در اسرع وقت برای شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته اقدام کنید. ما در این مقاله برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند وارد باز کار حوزه نصب، راه‌اندازی و تعمیرات انواع دوربین‌های مدار بسته شوند، درباره نحوه ثبت نام در دوره نصب دوربین مدار بسته مجتمع آموزشی پل خواهیم گفت، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.
 
محصولات برند کستل Castel؛ انواع شیرآلات سردخانه ای
تجهیزات برودتی
در دنیای رو به رشد صنایع برودتی، گروه صنعتی مایاکول به عنوان پیشگام در عرضه انواع تجهیزات برودتی، این افتخار را دارد که محصولات برند کستل (Castel)، یکی از برترین تولیدکنندگان شیرآلات سردخانه‌ای را به بازار ایران معرفی نماید. محصولاتی که نه تنها با کیفیت برتر و دوامی مثال‌زدنی همراه هستند، بلکه با ارائه راهکارهای نوآورانه در حوزه برودت، به شما در دستیابی به یک عملکرد بهینه و کاهش هزینه‌های انرژی کمک بسزایی می‌کنند.
 
نحوه چک کردن لنت ترمز
تعویض لنت ماشین
لنت ترمز یکی از مهم‌ترین قطعات ماشین است که باید وضعیت آن در بازه‌های زمانی مشخص بررسی شود تا در زمان مناسبی برای تعویض آن اقدام کنید. برای چک‌کردن لنت ترمز روش‌های مختلفی وجود دارد که در این مطلب بهترین و اصلی‌ترین آن‌ها را معرفی کردیم. امیدواریم مطالعه این مطلب به شما عزیزان در این زمینه کمک کرده باشد.
 
اینستاگرام از دسترس خارج شد
براساس گزارش کاربران
طی این ساعات کپشن اکثر پست‌های اینستاگرامی نمایش داده نمی‌شود، قابلیت ویرایش نیز وجود ندارد و برای برخی کاربران امکان کامنت گذاشتن نیز وجود ندارد!
 
آن روی سکّه؛ مأوای حقایق!
یادداشت| مسعود خوشابی
سخن از ضرورت حرکت به‌سوی انرژی‌های تجدیدپذیر، دیرزمانی است که در محافل گوناگون شنیده شده و می‌شود. با این‌همه شاید بتوان از منظری دیگر به این بحث نگریست.
 
تنهایی از سیگار، الکل و چاقی مرگبارتر است
تحقیقات نشان می‌دهد
تنهایی عامل تنش‌زای ‌زیست‌روانی مهمی است و خطر مرگ‌و‌میر بر اثر تنهایی با استعمال بیش از ۱۵ نخ سیگار در روز برابری می‌کند. پزشکان می‌گویند تنهایی از اعتیاد به الکل، مرض چاقی و کمبود فعالیت بدنی نیز مضرتر است.
 
مغز انسان بزرگ‌تر شده است؟
نتیجه یک پژوهش جدید؛
این پژوهش با مقایسه اسکن مغزی متولدین ده‌های ۳۰ میلادی با ۷۰ میلادی یعنی یک اختلاف ۴۰ ساله انجام شده است.
 
شایع ترین دلایل خرابی جلوبندی انواع مدل های بنز
تعمیر بنز
در این مطلب نگاهی کوتاه به دلایل رایج خرابی سیستم جلوبندی خودرو های مرسدس بنز انداخته و نحوه رفع این خرابی ها را بررسی می کنیم.
 
جت گروتینگ و میکروپایل؛ بهترین روش های بهسازی خاک
تغییر خواص خاک
بهسازی خاک، فرایندی است که به تغییر خواص خاک از قبیل استحکام، تراکم‌پذیری، نفوذپذیری، رطوبت و سایر ویژگی‌ها به‌منظور بهبود عملکرد آن برای کاربردهای مهندسی می‌پردازد.
 
روش تشخیص کلید و پریز با کیفیت و مرغوب چگونه است؟
بهترین کلید و پریز
یکی از اصلی‌ترین لوازم الکتریکی در محیط های مسکونی، اداری و صنعتی کلید و پریز است. نقش این وسایل در محیط تنها به کنترل وسایل برقی محدود نشده و امروزه در زیبایی دکوراسیون داخلی نیز نقش بسیار مهمی دارند. به همین منظور امروزه انتخاب کلید و پریز مناسب با کیفیت بالا یکی از دغدغه‌های اصلی افراد به حساب می‌آید. برخی نکات وجود دارد که افراد با رعایت آن‌ها می‌توانند کلید و پریز مناسب را با بالاترین کیفیت انتخاب کرده و در محیط خانه یا اداره مورد استفاده قرار دهند.
 
خطرات اعتیاد مدرن کودکان
یک روانشناس توضیح داد؛
این روانشناس کودک و نوجوان با بیان اینکه در تعریف امروزی، از اینترنت به عنوان اعتیاد مدرن یاد می‌شود، گفت: زمانی که استفاده از اینترنت توسط کودکان افزایش پیدا می‌کند، بالطبع منجر به دیابت و چاقی، انزوای اجتماعی، افسردگی، افت تحصیلی، خشم و کاهش اعتماد به نفس خواهد شد.
 
خرید یا اجاره وندینگ ماشین؟ کدام بهتر است؟
دستگاهی بی‌نیاز از اپراتور
وندینگ ماشین به عنوان یک دستگاه بی‌نیاز از اپراتور، تقاضای بالایی از جانب کسب‌وکارهای مختلف پیدا کرده تا در قالب یک درآمد جانبی، سبب سودمندی بیشتر شود. از این رو شیوه‌ها و راهکارهای متفاوتی برای تهیه آن تعریف شده که اجاره وندینگ ماشین، توانسته به یک راهکار قابل توجه تبدیل شود و شرایط ایده‌آلی را برای متقاضیان فراهم آورد.
 
پیش‌بینی آینده‌پژوه مشهور: هوش مصنوعی روند پیری را معکوس ‌می‌کند
در پنج سال آینده
دکتر کرزویل در کتاب بعدی با عنوان «تکینگی نزدیک‌تر است: وقتی با هوش مصنوعی ادغام می‌شویم» پیش‌بینی‌های قبلی‌اش را به‌روزرسانی می‌کند و شرح می‌دهد که چگونه به باور او فناوری هوش مصنوعی می‌تواند انسان‌ها را از نظر بیولوژیکی متحول کند.
 
تنها با انتخاب جمهوری‌خواهان می‌توان جلوی افول آمریکا را گرفت
ایلان ماسک:
وب‌‏سایت هارمونی ایوانس نوشته است که چنین اظهاراتی نشان می‌دهند که ماسک به این باور رسیده که تنها با انتخاب جمهوری‌خواهان می‌توان جلوی روند افول آمریکا به سمت سوسیالیسم را گرفت.
 
اپلیکیشن های کاربردی برای علاقه مندان به هواپیما
اپلیکیشن­ برای خرید بلیط هواپیما
از روزهای اولیه برادران رایت تا دوران سفرهای هوایی تجاری و اکتشاف فضا دنیای هوانوردی همیشه مردم را مجذوب خود کرده است، امروزه فناوری با طیف گسترده­ای از اپلیکیشن های کاربردی برای علاقه مندان به هواپیما­، دنبال کردن این دنیای جذاب را برای این افراد آسان­تر از همیشه کرده است.
 
هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۹ از مجموع انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود
ایلان ماسک:
هرچند هنوز مشخص نیست که مدل‌های هوش‌مصنوعی چه زمانی قادر خواهند بود تا مانند انسان فکر کنند، اما «ایلان ماسک»، در پست جدید خود ادعا کرده که تا تا سال ۲۰۲۹ از مجموع انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود.
 
مهمترین نکاتی که هنگام خرید سیم و کابل باید در نظر بگیریم؟
معرفی انواع سیم و کابل برق
در این مقاله، به معرفی انواع سیم و کابل برق، توضیح مهمترین نکاتی که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شوند و ارائه راهنمایی‌هایی برای انتخاب بهترین گزینه برای هر نوع پروژه پرداخته می‌شود. تا پایان مقاله همراه ما باشید.
 
نکاتی که به هنگام بازسازی کابین آسانسور باید بدانیم؟
بازسازی کابین آسانسور
ضرورت وجود آسانسورها در جریان زندگی روزمره ما به حدی است که خرابی یا اختلال در عملکرد آن‌ها می‌تواند به نحوی جوانب مختلف زندگی هر روزه یا کاری ما را تحت تأثیر قرار دهد. می‌توان گفت که آسانسورها پرکاربردترین بخش یک ساختمان هستند و بدون شک استفاده مداوم و مکرر از آن‌ها بعد از مدتی موجبات فرسودگی قطعات و بخش‌های مختلف آسانسور را فراهم می‌کند.
 
مقایسه ۳ برند مطرح خودرو سازی جهان : بنز ، بی ام و ، تویوتا - سپهر
لوازم یدکی خودروهای وارداتی
در فرآیند انتخاب خودرو، مقایسه بین برندهای معتبر خودروسازی می‌تواند تصمیم‌گیری شما را تسهیل و بهبود بخشد. در این مقاله، تمرکز خود را بر روی سه برند مشهور خودروسازی، یعنی بنز، بی ام و (BMW) و تویوتا قرار داده‌ایم. این سه برند هرکدام با ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی مشهور هستند که انتخاب نهایی شما را متأثر می‌سازد.
 
استخدام فضانورد در ناسا
سازمان فضایی آمریکا اعلام کرد؛
هر کسی می‌تواند برای فضانورد شدن درخواست بدهد. بنابر آمارهای اعلام‌شده هر بار که آژانس فضایی امکان ثبت‌نام را باز می‌کند، ۱۸ هزار فرم از متقاضیان دریافت می‌کند. با این حال به گفته آوریل جردن، مدیر انتخاب فضانوردان ناسا ، تنها ۸ تا ۱۴ نفر می‌توانند به مرحله نهایی راه یابند و انتخاب شوند.
 
گوشی ایرماف برای چه شرایطی مناسب است؟ | کاربرد گوشی ایرماف
گوشی صداگیر
گوشی صداگیر ایرماف در چه مکان هایی کاربرد دارد؟
 
فیلم| لحظه خروج‌ یاسمن مقبلی از کپسول
پس از ۶ماه ماموریتِ
در این مأموریت علاوه‌ بر یاسمین مقبلی که نقش فرمانده را بر عهده داشت، سه فضانورد دیگر نیز حاضر بودند: «اندریاس موگنسن» از سازمان فضایی اروپا، «کنستانتین بوریستوف» از سازمان فضایی روسیه و «ساتوشی فوروکاوا» از سازمان فضایی ژاپن.
 
خرید کابل آلومینیوم با بهترین کیفیت و قیمت
کابل برق
کابل آلومینیومی یکی از پرفروش‌ترین کابل‌های برق موجود در بازار است. این کابل‌ها هادی از جنس آلومینیوم دارند و به دلیل مزیت‌های زیادی که دارند امروزه جایگزین کابل‌های مسی شده‌اند. این کابل‌ها انواع گوناگونی دارند و با ویژگی‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند. اگر قصد خرید کابل آلومینیوم دارید، تا انتهایی این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی کابل آلومینیوم، بررسی ساختار و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.
 
شیر پروانه ای چیست؟ معرفی اجزا و کاربرد باترفلای ولو در صنعت
شیرآلات صنعتی
شیر پروانه ای یا باترفلای ولو از بهترین انواع شیرآلات صنعتی است که در دسته شیرهای یک چهارم یا نود درجه قرار می‌گیرد و می‌تواند برای کنترل مسیر جریان مورد استفاده قرار بگیرد.
 
تحقیق و توسعه کلید موفقیت پیشرفت صنعتی
یادداشت| دکتر ملیکا ملک‌آرا
بنگاه‌های اقتصادی‌‌ که به مولفه‌های نوین توجه دارند و با به‌‌کارگیری حداکثر منابع خود درصدد رسیدن به موفقیت هستند، ضمن سریع‌‌تر طی کردن مسیر رشد و توسعه نسبت به دیگر رقبا، سهم بازار بیشتری را تصاحب می‌کنند.
 
کاربرد انواع شیشه در ساختمان
شیشه ساختمان
امروزه نسبت به گذشته شاهد پیشرفت بسیار گسترده تکنولوژی هستیم. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا استفاده از متریال‌هایی مانند شیشه در ساختمان‌‌ها افزایش یابد. استفاده از شیشه در ساختمان هم ظاهر زیبایی ایجاد‌‌ می‌کند و هم میزان نور و زاویه دید را ارتقا‌‌ می‌بخشد؛ ازاین‌رو، برای اکثر پروژه‌‌های ساختمانی مورد استفاده قرار‌‌ می‌گیرد. شیشه‌‌ها را‌‌ می‌توان هم در فضای داخلی ساختمان و هم در فضای خارجی آن، مورد استفاده قرار داد؛ برای مثال استفاده از بالکن شیشه‌ ای یکی از موارد کاربرد بسیار پرطرفدار شیشه در ساخ...
 
راهنمای خرید و استفاده از دستکش عایق برق
دستکش عایق برق
دستکش عایق برق اولین خط دفاعی برای محافظت از خطوط در برابر تماس با مدارهای برق دار و خطوط برق هستند.
 
علت قطعی ۲ساعته اینستاگرام چه بود؟
شرکت متا توضیح داد؛
شرکت متا علت اختلال ۲ ساعته فیس‌بوک و اینستاگرام در روز سه شنبه را یک مسئله فنی اعلام کرد که اکنون حل شده است.
 
« قبلی صفحه ۱ از ۶ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ بعدی »