صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۸
کد خبر: 21146
گزارشگر: 2
۲۱۵
۰
۰
۱
بازگردانی عکس های گوشی و لپ تاپ

قویترین نرم افزار ریکاوری عکس (۸ نرم افزار) بهترین نرم افزار ها

قویترین نرم افزار ریکاوری عکس (۸ نرم افزار) بهترین نرم افزار ها
آیا عکس های گوشی و یا لپ تاپ خود را پاک کرده اید و به دنبال بهترین روش برای بازگردانی آن ها هستید؟ آیا قصد دارید از قویترین نرم افزار ریکاوری عکس برای بازگردانی عکس های پاک شده استفاده کنید؟ حذف تصادفی عکس ها، برای هیچ کس خوشایند نیست؛ به طوری که افراد بخشی از خاطرات خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی تمامی افراد به دنبال یک نرم افزاری هستند تا بتوانند با استفاده از آن، اطلاعات از دست رفته را بازگردانند.

قویترین برنامه ریکاوری عکس (بهترین نرم افزار ها)

برای بازیابی اطلاعات، نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارند؛ اما تمامی این نرم افزارها قابل اعتماد نیستند. برای بازیابی عکس های از دست رفته، بسیار مهم است افراد از نرم افزارهای مطمئن نیز استفاده کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با کاربردی ترین نرم افزارهایی که برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات کاربرد دارند، آشنا شویم.

معرفی قویترین نرم افزار ریکاوری عکس

در برخی موارد برخی عکس ها به صورت ناخواسته از روش گوشی و یا کامیپوتر و لپ تاپ حذف می شوند؛ در برخی موارد نیز افراد خود عکس هایشان را پاک می کنند اما بعد از حذف عکس های خود، نیاز دارند آن ها را بازیابی کنند. با نصب و استفاده از نرم افزارهای ریکاوری عکس، به راحتی می توان عکس های پاک شده را بازگرداند.
نرم افزارهای متعددی برای بازگردانی و ریکاوری عکس در سیستم عامل های مختلف طراحی و تولید شده اند که هر یک از افراد می توانند متناسب با سیستم خود، کاربردی ترین آن ها را دانلود و نصب کنند. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان، قوی ترین نرم افزارهای ریکاوری عکس را معرفی کرده ایم.

۱. نرم‌ افزار ریکاوری عکس FindMyPhoto

نرم افزار FindMyPhoto یکی از قوی‌ ترین نرم افزارها برای ریکاوری عکس های پاک شده است. دلیل این موضوع است که این نرم افزار دارای رابط کاربردی ساده و جذابی است و با چند کار ساده می‌ توان تمام عکس های پاک شده را ریکاوری کرد. برای کار با این نرم افزار، نیاز به دانش خاصی نیست و حتی افراد مبتدی نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.
از مزیت‌ های نرم افزارFindMyPhoto به عنوان قویترین نرم افزار ریکاوری عکس، بازگردانی عکس ها در کوتاه ترین زمان ممکن و در حد چند ثانیه است. به طوری که این نرم افزار، حافظه گوشی را در طی زمان کوتاهی اسکن می‌ کند و حتی قدیمی ترین عکس های پاک شده از روی گوشی را نیز باز می گرداند. لازم به ذکر است این نرم افزار به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ ضمن اینکه از تمامی فرمت های عکس نیز پشتیبانی می‌ کند.

۲. نرم ‌افزار ریکاوری عکس RecycleMaster

از دیگر نرم افزارهای قوی برای ریکاوری و بازگردانی عکس، اپلیکیشن RecycleMaster می باشد. این نرم افزار قدرتمند، در طی مدت زمان بسیار کوتاهی، عکس های از دست رفته را بازگردانی می کند.
اگر این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب داشته باشید، زمانی که عکس های خود را در گوشی موبایلتان پاک می‌ کنید، وارد سطل زباله این نرم افزار می‌شود. اینگونه در صورت نیاز می‌ توانید عکس ها را از سطل زباله این نرم افزار بازیابی کنید. این اپلیکیشن در بازیابی تصاویر، پیام‌ها، مخاطبین و ... نیز کاربردی است.

۳. نرم ‌افزار ریکاوری عکس Zero Assumption Recovery

از نرم افزار Zero Assumption Recovery به عنوان قویترین نرم افزار ریکاوری عکس برای کامپیوتر یاد می‌شود. با استفاده از این نرم افزار می‌ توان تمامی تصاویر را بازیابی کرد؛ کافی است حافظه متصل به کامپیوتر را انتخاب کنید. در نهایت و پس از اتمام بازیابی، این نرم افزار یک لیست از عکس‌ های بازیابی شده را در اختیار شما قرار خواهد داد.

۴. نرم‌ افزار ریکاوری Undelete 360

در صورتی که می‌خواهید یک نرم افزار قدرتمند را برای ریکاوری عکس‌های پاک شده برای کامپیوتر خود نصب کنید، نرم افزار Undelete 360 یک نرم افزار کاربردی و مناسب است. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده‌ای است؛ به طوری که پس از نصب، فقط کافی است بر روی گزینه " Search " کلیک کنید و درایو موردنظرتان را نیز انتخاب نمایید. درصورتی که قصد استفاده از نسخه رایگان این برنامه را دارید، باید برای بازیابی هر یک از عکس‌ها به صورت مجزا عمل کنید؛ چراکه امکان بازیابی یکجای تمامی عکس‌ها در نسخه رایگان این نرم افزار وجود ندارد.
با استفاده از نسخه پولی این نرم افزار، باید یک محل را برای ذخیره سازی تصاویر خود انتخاب نمایید و سپس بر روی گزینه " Start " کلیک کنید و در در چند ثانیه، تمامی تصاویر خود را بازیابی نمایید.

نرم‌ افزار ریکاوری

۵. نرم افزار Piriform Recuva

نرم افزار Piriform Recuva یک نرم افزار جامع و کاربردی برای بازگردانی تمامی فایل‌های حذف شده است که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و با توجه به عملکردی که دارد، به عنوان بهترین نرم افزار ریکاوری عکس شناخته می شود. با این نرم افزار، حتی می‌ توان تصاویری که از Recycle Bin نیز از بین رفته اند را بازیابی کرد. این نرم افزار از قابلیت بازگردانی صد در صد تصاویر از بین رفته، برخوردار است. الگوریتم Deep Scan که برای این نرم افزار طراحی شده است، این امکان را به افراد می‌دهد تا تمامی فایل هایی که پیش تر از دست داده‌ اند را بازیابی نمایند.
پیش از آغاز اسکن با قویترین نرم افزار ریکاوری عکس یعنی نرم افزار Piriform Recuva، کافی است که ابتدا شاخه مورد نظر شامل عکس، فیلم، موسیقی و با فرمت دیگر را مشخص کنید. از برخی امکانات نرم افزار Piriform Recuva می توان به اسکن عمیق، برخورداری ازWizard برای شروع سریع، بازیابی ایمیل‌ های حذف شده، بازیابی اسناد ذخیره نشده، بازگرداندن فایل های حذف شده، بازگردانی موزیک های حذف شده از روی iPod، بازیابی فایل ها از دیسک های فرمت شده و یا آسیب دیده و ... اشاره نمود.

۶. نرم افزار IObit Undelete

نرم افزار IObit Undelete نیز جزو نرم افزارهای کاربردی برای ریکاوری اطلاعات می باشد که بر روی سیستم عامل ویندوز قابل دانلود و نصب است. این نرم افزار از انواع فایل های مختلف شامل تصویری، صوتی و متنی پشتیبانی می‌ کند. به طوری که تمامی تصاویر حذف شده، فقط با یک کلیک قابل بازیابی هستند. در این نرم افزار ریکاوری اطلاعات، نیازی به اسکن های عمیق که ممکن است چندین ساعت نیز به طول بکشند، نمی باشد.
داده هایی که قابل بازیابی هستند، با استفاده از این نرم افزار به صورت منظم در یک جدول سازمان یافته نمایش داده می شوند. این برنامه قادر است اطلاعات از دست رفته را بر روی یک هارد دیسک قرار دهد.
از برخی قابلیت‌های این نرم افزار، می‌توان به بازیابی اطلاعات از دست رفته پس از فرمت تمامی سیستم و تغییر دادن پارتیشن بندی، بازیابی اطلاعات از دست رفته در اثر فعالیت های مخرب ویروس، بازیابی اطلاعات از هارد دیسک های دارای بدسکتور، بازیابی اطلاعات از دست رفته در اثر فرمت یک درایو و ... اشاره نمود. استفاده از این نرم افزار نیاز به دانش خاصی ندارد و آسان است.

۷. نرم افزار Stellar Data Recovery

نرم افزار Stellar Phoenix Photo Recovery ، از قابلیت برگرداندن تمامی تصاویر و عکس‌های حذف شده برخوردار است. این نرم افزار به عنوان قويترین نرم افزار ریکاوری عکس، از قابلیت‌های متعددی از جمله توانایی بازیابی انواع ویدئوها، فایل‌های موسیقی، داده ها و ... برای انواع دستگاه های دیجیتالی شامل کامپیوترها، دوربین‌ های دیجیتالی، مموری کاردها، USB درایوها، تلفن های همراه و ... برخوردار است.
این نرم افزار دارای توانایی بازگردانی تصاویر با فرمت های مختلف می باشد. ضمن اینکه برای پیش نمایش فایل مورد نظر پیش از بازیابی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همینطور این نرم افزار از جدیدترین الگوها برای بازگردانی تصاویر نیز برخوردار است و توانایی بازگردانی انواع فایل‌ ها و داده ها را دارد. از مزیت های این نرم افزار، برخورداری از قدرت و سرعت بالا در بازگردانی تصاویر بدون آسیب رساندن به فایل است.

۸. اپلیکیشن Restore Image

اپلیکیشن Restore Image از سوی استودیوی AlpacaSoft برای کاربران عرضه شده است که از رابط کاربری ساده‌ ای برخوردار می باشد. استفاده از این نرم افزار آسان است و افراد با چندین حرکت ساده می توانند تصاویر حذف شده خود را بازیابی نمایند.
لازم به ذکر است که می توان از این برنامه، به صورت رایگان استفاده کرد و با استفاده از آن، تصاویر را بازیابی نمود.البته لازم است اشاره کنیم این نرم افزار دارای تبلیغات درون برنامه ای است. البته دارای حجم بسیار پایینی می باشد و با بسیاری از دستگاه های اندرویدی نیز سازگار است.

ریکاوری عکس های پاک شده

سخن آخر

در این محتوا، قویترین نرم افزار ریکاوری عکس با اندروید، ویندوز و برنامه ریکاوری عکس برای ایفون را برای شما معرفی کردیم. نرم افزارهایی که برای بازیابی تصاویر، ویدئو و فایل‌های مختلف بسیار موثر هستند و می‌توان از آن‌ها برای بازیابی تصاویر بر روی گوشی همراه و یا کامپیوتر استفاده کرد. ویژگی‌های هر نرم افزار را بررسی کنید و نرم افزاری که دارای ویژگی‌های مدنظر شماست را انتخاب کنید. از همراهی شما تا انتهای این محتوا متشکریم و امیدواریم اطلاعات آن برای شما مفید واقع شود.

https://www.asianews.ir/u/ent
اخبار مرتبط
دوربین‌های مداربسته عمدتا قابلیت ذخیره فیلم‌های گرفته شده را دارند. این آپشن امکان بازبینی چند باره را برای ناظران و کنترل‌کنندگان آن‌ها فراهم می‌کند و عملا یکی از کاربردهای این سیستم‌ها در مستندسازی فرآیند نظارت است؛ بنابراین امکان آرشیو کردن و استفاده مجدد از فایل‌های فیلم دوربین مداربسته، یک قابلیت پرکاربرد محسوب می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید