صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
روزنامه آسیااخباررمز ارز و فارکس

اخبار رمز ارز

تاثیر ایلان ماسک بر قیمت دوج کوین
پیش‌بینی ایلان ماسک از آینده دوج کوین
با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۹ دوج کوین هنوز ارزشی ذاتی نداشت و به معنای واقعی کلمه یک میم کوین بود، بسیاری از کارشناسان، یکی از دلایل مهم رشد قیمت آن را حمایت ایلان ماسک عنوان کردند؛ استدلالی که در سال‌های بعدی تا حد خوبی صحت خود را نشان داد. طی بیش از چهار سال گذشته، پس از هر حمایت ماسک از Dogecoin یا حتی ذکر آن در صحبت‌ها و توییت‌هایش، قیمت دوج کوین نیز نوسانات ملموسی را تجربه کرده است. بنابراین بسیاری از کارشناسان و نیز تریدرها در تحلیل دوج کوین همواره عامل «ایلان ماسک» را نیز در نظر می‌گیرند.
 
حمایت از فعالیت‌ رمز ارزهای مجاز
برنامه‌های دولت
دولت برنامه‌های حمایتی را برای رمزارزهای مجاز در نظر گرفته که از طریق آن می‌توانند نسبت به خرید برق از تابلوی سبز بورس انرژی اقدام کنند و در این صورت در هیچ فصلی مشمول محدودیت نمی‌شوند.
 
شارژ حساب دمو لایت فارکس "liteforex demo deposit" [معرفی حساب دمو لایت فایننس]
متاتریدر
نحوه شارژ حساب دمو لایت فارکس بسیار ساده است و از طریق اکانت شخصی یا پلتفرم های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ انجام می شود.
 
معرفی استارتاپ سرمایه گذاری پراپ تامین سرمایه فنفیکس
پراپ تریدینگ
در این مطلب قصد داریم راجع به استارتاپ سرمایه گذاری پراپ تامین سرمایه فنفیکس بیشتر صحبت کرده و توضیحات مفصلی ارائه دهیم. اگر شما هم نیاز به کسب سرمایه اولیه برای کسب درآمد دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
 
محکومیت سلطان ارزهای دیجیتال به ۲۵سال زندان
مدیرعامل سابق صرافی ارزهای دیجیتال «اف‌تی‌ایکس»؛
سم بنکمن - فرید، بنیانگذار و مدیرعامل سابق صرافی ارزهای دیجیتال «اف‌تی‌ایکس»، که به «سلطان رمزارز» معروف بورم کلاهبرداری چندین میلیارد دلاری به ۲۵ سال زندان محکوم شد.
 
تکنیک‌ های حرفه ‌ای معامله با بیت‌ کوین: با دقت طبق تحلیل تکنیکال تصمیم بگیرید
تحلیل تکنیکال بیت کوین
امروزه با معامله در کانال‌های مختلف و با پول رمزنگاری شده می‌توان درآمد قابل توجهی کسب کرد. اکنون می‌توانیم به راحتی بر روی دارایی‌هایی مانند سهام، کالاها، ارزهای فیات همچنین از طریق مبادلات ارزهای دیجیتال و پیرو آن بیت کوین معامله کنیم.
 
آیا می توان از فارکس کسب درآمد کرد؟
فارکس چیست؟
وقتی پای صحبت بازار فارکس می‌رسیم، اغلب سوالی که خیلی تکرار می‌شود این است که سود فارکس چقدر است؟ فارکس، به عنوان بزرگترین بازار مالی دنیا، شبانه‌روز در حرکت است و انگار همیشه در حال وسوسه معامله‌گران برای کسب سود بیشتر است. اما سوال اینجاست: آیا واقعاً می‌شود از فارکس سود خوبی کسب کرد؟
 
فوری: آپدیت Dencun در شبکه اصلی اتریوم
Ethereum
چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه هاردفورک مورد انتظار اتریوم به نام آپدیت Dencun در شبکه اصلی اتریوم انجام شد.
 
اندیکاتور هوش مصنوعی در تریدینگ ویو "tradingview" [ آشنایی با کپی ترید "آمارکتس"]
دقت بسیار بالا
اندیکاتور هوش مصنوعی تریدینگ ویو با استفاده از یادگیری ماشینی، تحلیلی دقیق تر و سریع تر از اندیکاتور های سنتی ارائه می دهد. استفاده از آن ها تاثیر مثبتی در وین ریت دارد.
 
موقعیت کوتاه و پوزیشن بلند چیست؟
سیگنال‌های فارکسی
اصطلاحات موقعیت کوتاه و موقعیت بلند سیگنال‌های فارکسی هستند که اغلب توسط سرمایه گذاران معامله در بازارهای مالی استفاده می‌شود، می‌تواند بر تصمیمات مالی تأثیر بگذارد. این عبارات به چگونگی موضع گیری یک سرمایه گذار در مورد یک دارایی خاص و شکل دادن به انتظارات او اشاره دارد.
 
بیت‌کوین؛ همچنان بر مدار صعود
با رسیدن به ۷۰ هزار دلار؛
بیت‌کوین همچنان روزهای طلایی خود را سپری می‌کند و شاهد قیمت‌های خیره‌کننده‌ای است.
 
چرا قیمت تتر به نسبت دلار تغییر میکند؟
ارز تتر
تتر یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی برای خرید و فروش آن اقدام می‌کنند. بهتر است بدانید در ایران تتر مانند دلار عمل می‌کند و با توجه به این مسئله که قیمت دلار در ایران در حال نوسان است، سوالات زیادی در مورد قیمت تتر و خرید تتر پرسیده می‌شود. در همینجا به شما اعلام می‌کنیم که متن این محتوا هیچ‌گونه پیشنهادی به خرید کوین مربوطه و سرمایه‌گذاری روی آن نبوده و هر گونه معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه ...
 
مدیریت ریسک در فارکس؛ ۱۳ استراتژی برای کاهش ریسک و افزایش سودآوری
آموزش فارکس
معاملات همیشه پر ریسک هستند و بر یک معامله‌گر لازم است تا همواره مدیریت ریسک در فارکس را در نظر داشته‌باشد. علاوه‌براین، به‌دلیل دیجیتالی شدن جهان و افزایش بسیار زیاد سرعت انجام معاملات، ریسک معاملات به بالاترین حد خود رسیده است.
 
ثبت دستاورد جدید بیت کوین؛ از ۶۰ هزار دلار عبور کرد
برای اولین‌بار در دو سال اخیر
نخستین ارز دیجیتال دنیا در هفته‌ی اخیر ۱۳ درصد رشد کرده است و میزان رشدش در یک ماه اخیر به عدد تحسین‌برانگیز ۳۷ درصد می‌رسد.
 
ووچر یا گیفت کارت تاپ چنج چیست و چه کاربردی دارد؟
وچر پرفکت مانی
در دنیای امروز که وابستگی ما به دنیای دیجیتال روز به روز بیشتر می‌شود، نیاز به راهکارهای آسان و امن برای پرداخت‌های آنلاین و خرید محصولات و خدمات دیجیتال نیز به طور فزاینده‌ای احساس می‌شود. در این میان، ووچر یا گیفت کارت تاپ چنج به عنوان یک راه حل کارآمد و قابل اعتماد، خود را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران ایرانی معرفی کرده است.
 
طریقه گرفتن مجوز استخراج بیت کوین در ایران
به منظور حفظ امنیت
این مجوزها به منظور حفظ امنیت و اطمینان افراد و شرکت‌ها از این فعالیت صادر می‌شوند و همچنین به منظور جلوگیری از سوء استفاده و فعالیت‌های غیرقانونی در این حوزه مورد نظر قرار می‌گیرند.
 
نمادهای معاملاتی آلپاری"Alpari" ([بهترین] بروکر با کمترین اسپرد[برای ایرانیان])
انتخاب بروکر
توانایی مدیریت سرمایه یا قدرت تصمیم گیری منطقی؟! به نظر شما کدام ویژگی برای معامله گران حرفه ای مهم تر است؟! قطعا این موارد حائز اهمیت هستند اما امروز کاری به آن ها نداریم، تنوع بخشیدن به سبد معاملاتی یکی دیگر از ویژگی های مهم معامله گران باتجربه است. برای اینکار باید بروکری را انتخاب کنید که از تنوع در نمادهای معاملاتی برخوردار باشد و به همین بهانه قصد داریم تا نمادهای معاملاتی آلپاری را بررسی کنیم.
 
صرافی تاپ چنج "topchange" (آموزش ورود و احراز هویت در [صرافی] «tcpay»)
یکی از بزرگ ترین صرافی های بین المللی
اگر در بازارهای مالی فعال هستید پس احتمالا با صرافی تاپ چنج و خدمات بی نظیر آن آشنایی دارید، اما برای افرادی که نمی دانند "تاپ چنج چیست؟" باید بگوییم که"tcpay" یک صرافی جهانی است! تاپ چنج یکی از بزرگ ترین صرافی های بین المللی است که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. این صرافی از کاربران ایرانی به خوبی استقبال می کند، به حدی که در سال ۲۰۱۹ زبان فارسی را به پلتفرم خود اضافه کرد. تاپ چنج از روش واریز/برداشت ریالی برخوردار است و همین موضوع امکان واریز و برداشت ریالی به بروکر های فارکس را فراهم می کند. در ادامه ...
 
راهنمای فروش و خرید دوج کوین با کارمزد کم
خرید و فروش رمزارز دوج کوین
رمزارز دوج کوین که در ابتدا یک کوین شوخی و سرگرمی بود، امروزه نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب نموده است. درواقع با افزایش ناگهانی و ویژه قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۱، بسیاری از کاربران به سرمایه‌گذاری روی این رمزارز اقدام کردند. باید بدانید که با توجه به عواملی نظیر افزایش فوق‌العاده قیمت دوج کوین، ثبت تقاضاهای گسترده برای خرید این کوین‌ها و البته حمایت‌های چهره‌های شاخصی نظیر ایلان ماسک، امروزه این ارز دیجیتال در جایگاه دهم محبوب‌ترین کریپتوها قرارگرفته است.
 
چه صرافی‌های معتبری برای خرید ارز دیجیتال وجود دارد؟
صرافی معتبر ایرانی
شاید بتوان گفت خرید و فروش ارز دیجیتال، این روزها یکی از پرسودترین مشاغل است. اگر شما هم قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید به این نکته توجه کنید که پیش از انجام هرگونه معامله در این زمینه، نیاز به پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر دارید تا بتوانید معاملات خود را با خیال راحت انجام دهید. در این بخش، به معرفی تعدادی صرافی معتبر و نکات مهم در هنگام انتخاب آن‌ها خواهیم پرداخت.
 
قیمت ارز شیبا تحت تاثیر چه عامل‌هایی در بازار کریپتوکارنسی است؟
ارزهای دیجیتال
پس از آشنایی سرمایه‌گذاران در سال ۲۰۰۹ با ارزهای دیجیتال در طول ۱۵ سال گذشته، میم کوین‌های فراوانی به بازار عرضه شدند که شیبا یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها است. هنگام طراحی این توکن توسط توسعه‌دهندگان آن، کمتر کسی فکر می‌کرد که این دارایی بتواند نظر سرمایه‌گذاران را جلب کند، زیرا فقط برای شوخی ساخته‌شده بود؛ اما ازآنجایی‌که این کوین، طرفداران بسیاری پیداکرده، در این مقاله تصمیم گرفتیم عوامل تأثیرگذار روی قیمت شیبا را بررسی کنیم تا درصورتی‌که قصد خرید آن را دارید قبل از انجام این کار وضعیت آن را ب...
 
دلایل محبوبیت ارزهای دیجیتال و راه‌های مقابله با چالش‌های آن در ایران
خرید و فروش ارز دیجیتال
استفاده از نوین پرداخت برای انجام تراکنش‌های ارزی و خرید ارز دیجیتال برای ایرانیان به عنوان یک گزینه امن، قابل اعتماد و با سرعت بالا مطرح می‌شود که به آنها امکان دسترسی آسان و مطمئن به بازارهای ارزی جهانی را می‌دهد.
 
بهترین سیگنال فارکس را از کجا تهیه کنیم؟
دریافت بهترین و سودآورترین سیگنال‌ها
توصیه می‌شود که سیگنال‌های خود را از یک مرجع معتبر دریافت کنید. ترید کردن در چنین پلتفرم‌هایی علاوه بر حفظ سرمایه، به سودآوری زیادی منجر خواهد شد.
 
دانلود متاتریدر ۴ بروکر آلپاری[ویندوز]؛ کابین شخصی "Alpari" و معرفی [کارگزاری] آلپاری
بروکرAlpari
لینک دانلود مستقیم متاتریدر ۴ بروکر آلپاری برای تمامی سیستم عامل ها
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال لایت کوین
انتخاب کیف پول
کیف پول لایت کوین کیف پولی گرم یا سرد است که به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت و به صورت کاملاً ایمن لایت کوین‌های خود را ذخیره کرده و نقل و انتقال دهید. لایت کوین یکی از موفق‌ترین پروژه‌های کریپتویی است که به دلیل غیر متمرکز بودن و سرعت بالای تراکنش‌ها، محبوب بود شده و از این رو نیاز به کیف پول لایت کوین نیز اهمیت پیدا کرده است. در این مطلب، پس از مروری کوتاه بر نحوه انتخاب بهترین کیف پول لایت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، ۵ مورد از بهترین کیف پول‌های سرد و گرم لایت کوین را معرفی خواهیم ...
 
بهترین سرمایه گذاری در ایران: راهکارها+روشهای سرمایه گذاری در ایران چیست؟
سودآوری بالا
درمورد بهترین سرمایه گذاری در ایران، موارد مختلفی از جمله بازار بورس، مسکن، طلا، ارز دیجیتال، دلار و غیره مورد بررسی قرار می ‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین راهکار سرمایه گذاری، این موارد به عنوان گزینه ‌های اصلی در نظر گرفته می ‌شوند. بازار بورس به عنوان یکی از مهمترین بازارهای مالی ایران، امکان سرمایه گذاری در اوراق بهادار را فراهم می‌ کند و انتخاب درست در این حوزه می ‌تواند سودآوری بالایی به دنبال داشته باشد. همچنین، سرمایه گذاری در مسکن به عنوان یک راه حفظ ارزش پول و خلق ثروت شناخ...
 
بررسی تاثیرات بازار فارکس بر مهاجرت
درآمد دفاتر مهاجرتی
بازار فارکس می‌تواند به عنوان یکی از عواملی که تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر درآمد دفترهای مهاجرتی دارد، مطرح شود. این تأثیرات ممکن است به شرایط اقتصادی و تصمیمات مالی مهاجران وابسته باشد و نهایتاً تأثیر آن را بر درآمد دفترهای مهاجرتی مشخص خواهد کرد.
 
بیت‌کوین سقوط کرد؟
بازار رمزارزها
در خلال شک و تردید راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین این رمزارز بیش از ۶ درصد سقوط کرد.
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال بیت کوین
Bitcoin
کیف پول بیت کوین اولین پیش‌نیازی است که شما برای خرید این ارز دیجیتال محبوب و سرمایه‌گذاری یا ترید کردن آن نیاز خواهید داشت. بر خلاف سیستم‌های مالی سنتی – مثل سیستم بانکداری خودمان – همه مسئولیت نگهداری از بیت کوین‌ها و دیگر دارایی‌های دیجیتال در سیستم غیر متمرکز کریپتو بر عهده خودمان است و از این رو، انتخاب یک کیف پول بیت کوین ایمن، از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال ریپل
Ripple
کیف پول ریپل (Ripple) با توجه به پروژه پر سروصدا و ارز دیجیتال محبوب XRP یکی از سرچ‌های مهم کاربران دنیای کریپتو در گوگل است. ریپل و توکن بومی آن، یکی از سریع‌ترین پروژه‌های رمز ارزی چند سال اخیر هستند که هم به لحاظ سرعت و هم به لحاظ هزینه‌های پایین توانسته‌اند بخش قابل توجهی از نقل و انتقالات رمز ارزی کاربران را به خود اختصاص دهند. اما برای نگهداری از این ارز دیجیتال محبوب، نیاز به یک کیف پول ریپل خوب داریم که قرار است در ادامه این مقاله، با ۵ مورد از بهترین آن‌ها آشنا شویم. با ما همراه باشید.
 
خرید ارز‌های دیجیتال لیست نشده در صرافی
خرید رمز‌ارز پیش از عرضه عمومی
خرید ارز قبل از لیست شدن در صرافی‌ می‌تواند فرصت‌های سودآوری قابل توجهی را به معامله‌گران ارائه دهد، زیرا قیمت‌ها معمولا پس از عرضه‌ی عمومی در بازارهای بزرگتر، افزایش می‌یابند. این رویکرد می‌تواند پتانسیل بالایی برای کسب درآمد داشته باشد، ولی همزمان با ریسک‌های بالایی نیز همراه است. در تاریخچه‌ی بازار رمز‌ارز (Cryptocurrency)، بارها شاهد رمز ارزهایی بودیم که پس از لیست شدن در صرافی‌ها، با افزایش قیمت انفجاری همراه شدند و سودآوری بسیار بالایی را به سرمایه‌گذاران خود ارائه دادند. در ادامه این مطلب...
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال ترون
TRX
در دنیای رو به رشد ارزهای دیجیتال، ترون (TRX) به عنوان یکی از ارزهای مطرح، نیازمند یک کیف پول قابل اعتماد و امن است. انتخاب صحیح کیف پول، نه تنها امنیت دارایی‌های دیجیتال شما را تضمین می‌کند، بلکه در دسترسی آسان و کاربردی به ویژگی‌های خاص شبکه ترون نیز نقش بسزایی دارد. در این مقاله، که توسط آسیا نیوز تهیه شده است، به بررسی ویژگی‌های مهم در انتخاب کیف پول ترون پرداخته و بهترین گزینه‌های موجود را معرفی می‌کنیم.
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال کاردانو
ADA
در دنیای پیچیده و متغیر ارزهای دیجیتال، انتخاب یک کیف پول مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال کاردانو (ADA) اهمیت بسیاری دارد. این مقاله به شما کمک می‌کند تا بهترین کیف پول برای کاردانو را با توجه به نیازهای خاص خود پیدا کنید.
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال اتریوم
کار با شبکه اتریوم
بهترین کیف پول اتریوم کدام کیف پول است؟ برای نگهداری، ترید و یا کار با شبکه اتریوم کدام کیف پول بهتر است؟ در این مقاله از آسیا نیوز به سراغ این سوال رفته‌ایم که کدام کیف پول اتریومی قابل اتکاتر است و به چه دلیل؟
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال بیت‌کوین کش
BCH
انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری بیت کوین کش (Bitcoin Cash) یا BCH و سایر ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. کیف پول ایده‌آل باید علاوه بر امنیت بالا، ویژگی‌هایی مانند راحتی استفاده، پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال، هزینه‌ تراکنش پایین و سازگاری با انواع دستگاه‌ها را نیز داشته باشد.
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال BNB
کیف پول بایننس کوین
در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا با معرفی بهترین کیف پول‌ها برای BNB، پس از خرید خود از امنیت و دسترسی آسان به سرمایه‌تان اطمینان حاصل کنید.
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال تتر
یک کیف پول مناسب برای تتر
در دنیای پیچیده و رو به رشد ارزهای دیجیتال، انتخاب یک کیف پول مناسب برای تتر، که یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. کیف پول مناسب نه تنها باید امنیت دارایی‌های دیجیتالی شما را تضمین کند، بلکه باید کاربری آسان و دسترسی سریع را نیز فراهم کند.
 
بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال شیبا اینو
کیف پول شیبا
بهترین کیف پول شیبا چیست؟ به عنوان یک تریدر یا هولدر شیبا، کدام کیف پول ارز دیجیتال قابل اعتماد است؟
 
آمارکتس؛ کارگزاری برتر فارکس
صنعت فارکس
کارگزاری آمارکتس از سال ۲۰۰۷ به عنوان یک کارگزاری در بازار فارکس فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مسیر همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط معاملاتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم کند.
 
احتمال جهش ۱۰۰ درصدی قیمت بیت‌کوین در سال  ۲۰۲۴
پیش بینی مدافع بیت‌کوین:
در راستای دیدگاه‌های غول بانکی استاندارد چارترد، کارتر گفت که قیمت بیت‌کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به مرز ۸۰ هزار دلار برسد اما باید مشاهده کرد که قیمت بالای ۸۰ هزار دلاری جدید لحظه‌ای خواهد بود یا با حمایت قوی ادامه خواهد یافت.
 
نهنگ‌ها چه رمزارزهایی خریدند؟
در روزهای پایانی سال ۲۰۲۳؛
داده‌های نانسن نشان از کاهش مداوم مقدار توکن‌های MKR در صرافی‌های متمرکز توسط پنج آدرس برتر در سال ۲۰۲۳ دارد.
 
ارز دیجیتال در اقتصادِ هوشمندِ آینده
آینده بازار رمزارزها
در شرایطی که با وقوع جنگ خاورمیانه از سویی و آشکار شدن نشانه‌های رکود در اقتصاد ایالات متحده و اروپا، برخی تحلیل‌گران از احتمال سقوط ارزش رمزارزها می‌گفتند، این بازار پرجاذبه نه تنها سقوط نکرد، بلکه در هفته‌های گذشته، بیت‌کوین رشدی بی‌سابقه و ناگهانی را تجربه کرد.
 
فرق هولدر با تریدر چیست؟ هولد بهتر است یا ترید؟
سرمایه گذاری در رمز ارز
اگر کمی در دنیای ارز دیجیتال گشت و گذار کرده باشید، حتما دو عبارت هولد و ترید به گوشتان خورده است. ترید و هولد ارزهای دیجیتال، دو سبک متفاوت از معامله‌گری در بازار کریپتو هستند که هرکدام مزایا و معایب خاصی دارند. برای مثال در ترید ارزهای دیجیتال، شما می‌توانید در طول روز چندین معامله داشته باشید، البته در سبک هولد اینطور نیست و باید معامله‌های کم اما بلند مدت داشته باشید. در هر دو روش هولد و ترید، میزان درآمد بستگی به مهارت شما دارد و نمی‌توان مشخص کرد که کدام روش بهتر است.
 
صرافی والکس، همگام با بزرگترین صرافی‌های رمزارز دنیا
صرافی‌ ارز دیجیتال
صرافی ارز دیجیتال والکس به‌عنوان یکی از اولین صرافی‌های معتبر ایرانی است که امکانات عالی در سطح همکاران خارجی‌اش را به کاربرانش ارائه می‌دهد. امروزه فعالیت در بازار کریپتو به‌ویژه در منطقه خاورمیانه، بیش‌از‌پیش رواج پیدا کرده است و به‌عنوان یک راه نجات از تحریم‌ها، تورم و نوسانات سرسام‌آور ارز شناخته می‌شود؛ در این راستا، یافتن صرافی معتبر ازجمله مهم‌ترین پیش‌نیازهای شروع فعالیت در این حوزه است. همراه ما باشید تا با امکانات والکس آشنا شوید.
 
آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت ۰ تا ۱۰۰ رایگان
یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری
ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌اند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز به یک فرآیند نسبتاً ساده تبدیل شده است. در این مقاله، به آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت کامل و جامع می‌پردازیم. ارزهای دیجیتال، پول‌های دیجیتالی هستند که از فناوری رمزنگاری برای تأیید و کنترل تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هستند، به این معنی که توسط هیچ دولت یا نهاد مرکزی کنترل نمی‌شوند. ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته‌اند و ارز...
 
آموزش تحلیل تکنیکال : الگوی جهش گربه مرده چیست؟
Dead Cat Bounce
الگوی جهش گربه مرده بهبود مختصر و کوتاه مدت قیمت دارایی ها است که در پی افت طولانی یا روند نزولی بازار صورت میگیرد. گاهی اوقات روندهای نزولی با دوره های کوتاه بهبود (یا افزایش های جزئی) که طی آن قیمت ها به طور لحظه ای صعود می کنند، شکسته می شوند.
 
نقد و بررسی منابع معتبر مربوط به اخبار بیت کوین
بزرگ‌ترین ارز دیجیتال
بیت کوین مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال است و تاثیر زیادی روی قیمت ارزهای دیگر دارد؛ از همین رو اطلاع از اخبار بیت کوین برای تمام تریدها ضروری به نظر می‌رسد. اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، حتما باید اخبار روز این ارز را از منابع معتبر و قابل اطمینان دنبال کنید و برعکس، به اخباری که از منابع غیرقابل اعتماد می‌شنوید، توجهی نداشته باشید. با‌ توجه به اهمیت این موضوع، ما در این مطلب تصمیم داریم معتبرترین منابعی که اخبار مربوط به بیت کوین را منتشر می‌کنند، به شما معرفی کنیم.
 
برای ورود به دنیای سرمایه گذاری نیازی به دانش زبان انگلیسی داریم؟
سرمایه گذاری بین المللی
سرمایه گذاری یک علم خاص است که ما در ابتدا باید شیوه های آن را بلد باشیم، بعد به سراغ یادگیری موارد جانبی مربوط به آن برویم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سرمایه گذاری در حالت کلی می تواند به ما ثروت زیادی ببخشد ولی آیا ما نیاز داریم برای اینکه سرمایه گذاری انجام دهیم، در ابتدا زبان انگلیسی را یادبگیریم تا بتوانیم سرمایه گذاری را در سطح گسترده پوشش دهیم.
 
ویژگی صرافی ارز دیجیتال مناسب برای خرید سولانا چیست؟
سولانا چیست
با ما همراه باشید تا درباره ویژگی‌های معتبرترین اکسچنج‌های SOLANA بیشتر بدانید.
 
بازاریابی مد در متاورس
یادداشت/صدیقه صادقی فیشانی
متاورس از دو واژه مِتا (Meta) به معنی برتر و وِرس (Verse) که از کلمه Universe گرفته شده، به معنی جهان ترکیب‌شده است متاورس نوعی شبکه مجازی به شکل سه بعدی است که در آن کاربران می‌توانند در هر کجای جهان با یکدیگر و یا سایر اجزای محیط اطراف خود به صورت مجازی و آنلاین ارتباط برقرار نمایند.
 
تحلیل نقش بیت کوین در فرصت‌های سرمایه‌گذاری جهانی
تحلیل بیت کوین
بیت کوین به‌عنوان یک ارز دیجیتالی مبتنی بر بلاکچین طی ده سال اخیر توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. این مقاله به بررسی نقش و جایگاه در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری جهانی می‌پردازد. مخاطبان عزیز می‌توانند در ادامه با مقایسه بیت کوین با دارایی‌هایی همچون طلا و بازار ارز، آشنایی بیشتری با آینده احتمالی این رمز ارز کسب کنند. همچنین تحلیل بیت کوین برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی وضعیت این ارز در مقابل رقبایش، از دیگر مطالبی است که در ادامه خواهید خواند.
 
چه ابزارهایی برای تحلیل اتریوم و خرید آن وجود دارد؟
تجزیه و تحلیل دقیق ارز دیجیتال اتریوم
تجزیه دقیق و ردیابی ارزش ارزهای دیجیتال را در دنیای کریپتوکارنسی تحلیل آن‌ها می‌گویند. به طور مثال ابزارها و روش‌های مختلفی جهت تجزیه و تحلیل اتریوم، به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار وجود دارد که با خواندن بازار می‌توان تحلیل مناسبی برای آن ارائه کرد. از گذشته تا کنون اساس اصلی بازارهای مالی مواردی مانند سرمایه‌گذاری، کسب سود و نوسان قیمت‌ها بوده است که برای خرید اتریوم نیز باید به آن‌ها دقت ویژه کرد.
 
از کجا تتر بخریم؟ آموزش ۰ تا ۱۰۰ رایگان برای مبتدیان
ارز دیجیتال Tether
ارز دیجیتال تتر (Tether) که به عنوان یک استیبل کوین شناخته می‌شود و همواره با قیمت دلار جهانی یکسان است، امروزه در معاملات آنلاین کاربرد بسیاری دارد. در این مقاله قصد داریم نحوه خرید و فروش تتر و به طور کلی معاملات آنلاین با تتر را آموزش داده و یک صرافی ارز دیجیتال خوب برای این کار معرفی کنیم.
 
بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در مشهد کجاست؟
آموزش ارز دیجیتال
در این مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه‌های ارز دیجیتال در مشهد و ارائه اطلاعات مفصل درباره دوره‌ها و خدمات ارائه شده توسط هر یک از آنها خواهیم پرداخت.
 
چطور می توان به اخبار مربوط به بیت کوین اعتماد کرد؟
بررسی اخبار بیت کوین
قیمت بیت کوین طی سال‌های اخیر دستخوش نوسانات زیادی بوده است. این امر باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران نتوانند به صحت اخبار منتشر شده در مورد آن اعتماد کنند.
 
بهترین آموزشگاه فارکس در مشهد کجاست؟
آموزش فارکس
حتما مایلید بدانید که چگونه می‌توانید از بهترین آموزشگاه فارکس در مشهد بهره‌برداری کنید و از کجا باید شروع کنید. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم آموزشگاه‌های معتبر و حرفه‌ای را در مشهد با هم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید.
 
بررسی روند بازاریابی در متاورس به عقیده دکتر میثم شکری ساز
دنیای جدید بازاریابی
بازاریابی در متاورس در دنیای امروزی ما به مسئله ای مهم تبدیل شده که می تواند میزان فروش یک مجموعه را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهد. در حال حاضر استفاده از روش ها و تکنیک های قدیمی فروش، بازدهی مطلوبی را به همراه ندارد. دنیای بازاریابی در حال تحول بوده و شما هم باید همگام با این تحول، تغییر کنید. عدم سازگاری با دنیای جدید می تواند مشکلات گسترده ای را برای شما ایجاد نماید.
 
حضور آمارکتس در نمایشگاه Forex Expo ۲۰۲۳
بازار فارکس
کارگزاری آمارکتس در ۴ و ۵ مهرماه در بزرگترین نمایشگاه مالی سال Forex Expo ۲۰۲۳ حضور پررنگی داشت. فارکس اکسپو دبی یکی از مهم‌ترین رویدادهای نمایشگاهی مربوط به فارکس در منطقه آسیا و حتی جهان است که هرسال در شهر دبی برگزار می‌شود.
 
معامله با ربات و هوش مصنوعی/آموزش استفاده از اکسپرت در متاتریدر و تریدینگ ویو
دریچه جدیدی از کسب پول
سرمایه گذاری و معامله در بازارهای مالی با ربات ها و هوش مصنوعی می‌تواند دریچه‌ی جدیدی از کسب درآمد را برای تریدرها فراهم آورد. با آموزش نحوه استفاده از ربات معامله‌گر و اکسپرت در متاتریدر و تریدینگ ویو معامله‌گران می‌توانند شاهد رشد چشمگیر در استراتژی و درآمد خود باشند.
 
رونمایی از اولین NFT رستورانی ایران
Non-Fungible Token
کافه رستوران نویان به عنوان اولین رستوران ایرانی NFT خود را به دنیای مجازی عرضه کرد.
 
نهنگ‌های بیتکوین معرفی شدند
براساس آخرین آمار؛
براساس یک گزارش رسمی بزرگترین دارندگان بیت کوین که شامل اشخاص، شرکت‌ها و دولت‌ها است معرفی شد.
 
آشنایی کامل با ماینر ارزهای دیجیتال
استخراج بیت کوین
بیش از چهارده سال از خلق اولین رمزارز جهان، یعنی بیت کوین و به وجود آمدن بازار ارزهای دیجیتال می‌گذرد و هنوز استخراج بیت کوین و آلت کوین‌ها ادامه دارد. بعضی از برآوردها می‌گویند استخراج بیت کوین تا حدود ۱۳۰ سال دیگر، یعنی تا سال ۲۱۵۰ ادامه خواهد داشت. فرایند استخراج یا ماین کردن ارزهای دیجیتال توسط ماینرها انجام می‌شود.
 
تحلیل تکنیکال چیست و چه اهمیتی در معاملات فارکس دارد؟
تحلیل بازار ارزهای خارجی
تحلیل تکنیکال در طول قرن‌ها توسط معامله‌گران، تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران بهره‌برداری شده و تاکنون توسط قانون‌گذاران و جامعه دانشگاهی تأیید گسترده‌ای یافته است. این رویکرد اگرچه به اصول و قواعد مشخصی تعبیر می‌شود؛ اما تفسیر نتایج عموما به میزان تجربه و دیدگاه فردی بستگی دارد.
 
آموزش فارکس در بینگ ایکس bingx فارسی برای ایرانیان
آموزش صرافی
معامله در بازارهای مالی دنیا، نیازمند دانش و اطلاعات خوب در این زمینه است. باید بتوانید تمامی چم و خم‌‌های فارکس در پلتفرم بینگ ایکس را یاد بگیرید تا بتوانید معاملات درست و سودمندی را انجام دهید. بازار فارکس، نوسانات خاص خود را دارد. شاید به اندازه ارزهای دیجیتال دارای نوسان نباشد اما باز هم به نسبت سایر بازارها مانند بورس و سکه و طلا و . . .، نوسان خوبی دارد. شما با تکمیل کردن دانش و آموزش در این مسیر، می‌توانید بهتر و سریع‌تر از برخی از بروکرها معاملات خود را به انجام برسانید.
 
درگاه پرداخت بین المللی برای سایت ها و شبکه های اجتماعی
درگاه پرداخت ارزی
درگاه پرداخت دلاری ایران پی، یک ابزار قدرتمند و امن برای انجام تراکنش‌های مالی بین‌المللی است. با این درگاه، شما می‌توانید به سرعت و با امنیت بالا تراکنش‌های دلاری خود را مدیریت کنید، درآمد خود را افزایش دهید و به بازارهای جهانی وارد شوید. ایران پی تضمین می‌کند که تراکنش‌های شما با امنیت کامل انجام شوند و از ابزارهایی انعطاف‌پذیر برای کسب‌وکارها و افراد استفاده کنید.
 
معرفی بهترین آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال
فناوری بلاکچین
در دنیای امروز، با توسعه‌ی فناوری و تغییرات عمده‌ای که در حوزه مالی و ارزها رخ داده است، مفهوم ارز دیجیتال به عنوان آینده مالی انسان‌ها به تدریج به جایگاه اصلی رسیده است. ارزهای دیجیتال، شکلی جدید از ارزهای مبتنی بر فناوری بلاکچین هستند که به عنوان وسیله‌ای برای انتقال مقادیر مالی بین افراد و کشورها استفاده می‌شوند.
 
۱۷ تا از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری در ایران
در برابر تورم خود را حفظ کنید!
در این مقاله، ما به بررسی مزایای داشتن درآمد دلاری و چگونگی رسیدن به آن خواهیم پرداخت.
 
روش های مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟
معامله در بازار فارکس
در این مقاله سعی می کنیم برخی از معروف‌ترین تکنیک‌های مدیریت سرمایه در بازار فارکس را با شما در میان بگذاریم.
 
ارتباط بین دوج و بیبی دوج چیست؟
اهداف توسعه رمز ارزها
دنیای کریپتوکارنسی، دنیای پویا و فعالی است که ارزهای دیجیتالی مختلفی در جهت ارتقا قابلیت‌های آن، ارائه شده‌اند. دوج‌کوین و بیبی‌ دوج کوین دو ارز مستقل در بازارهای مالی هستند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. دوج کوین یک ارز دیجیتالی است که در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان یک شوخی پا به دنیای رمز ارزها گذاشت و خیلی زود و به واسطه ویژگی‌های خلاقانه‌ای که داشت، محبوب شد.
 
مقایسه بیبی دوج با ارزهای دیگر کریپتوکارنسی
قیمت بیبی دوج و خرید بیبی دوج
دوج کوین این روزها نامی آشنا در دنیای کریپتوکارنسی‌هاست و تقریباً همهٔ ما آن را می‌شناسیم. حالا که این ارز دیجیتال توانسته است جایگاه مطلوبی را در بازار رمزارزها به‌دست آورد، دیگر چه کسی اهمیت می‌دهد که داستان آن تنها از یک شوخی شروع شد.
 
آربیتراژ تتر در صرافی‌های ایرانی
سوددهی و ایجاد معاملات با بازدهی مناسب
اگر قصد سوددهی و ایجاد معاملات با بازدهی مناسب را دارید می‌توانید از ترفند آربیتراژ تتر در صرافی‌های ایرانی استفاده کنید که نتیجه خوبی برای شما درصورتی‌که اصول کار را یاد بگیرید خواهد داشت.
 
تبدیل شدن XRP پس از پیروزی در مقابل SEC، به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ دنیا
از نظر مارکت کپ
XRP در این هفته پس از پیروزی جزئی ریپل در برابر SEC به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر مارکت کپ تبدیل شده است. قیمت XRP پس از این تصمیم تا ۹۸٪ افزایش یافت و طبق داده‌های TradingView تا ۰/۹۳ دلار رشد کرد.
 
آموزش ترید در بینگ ایکس ایران
استفاده از صرافی‌های ایرانی
صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده‌ای در دنیا وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بایننس، کوکوین، کوین‌بیس و مواردی از این دست اشاره کرد. با این حال دسترسی به این سایت‌ها در ایران مشکل است؛ به همین دلیل استفاده از صرافی‌های ایرانی یک پیشنهاد عالی به نظر می‌رسد. به همین بهانه تصمیم گرفتیم تا این مقاله را به بررسی نحوه تریدینگ در صرافی بینگ ایکس اختصاص دهیم.
 
الگوها و شاخص‌های مورد استفاده برای قیمت اتریوم چیست؟
یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو
در این مطلب تصمیم داریم اطلاعات کاملی در خصوص شاخص‌ها و الگو‌های مهمی که برای قیمت رمزارز اتریوم استفاده می‌شوند در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید!
 
نحوه شارژ فارکس بروکر | کسب درآمد دلاری آسان
ورود به بازار های مالی
قبل از آن که به فارکس وارد شوید و به معامله بپردازید، نیاز به این دارید که بدانید برای فعالیت در این بازار وبه دست آوردن سود باید مواردی را مدنظر قرار دهید که درادامه به آنها اشاره می کنیم.
 
۱۰ بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر در ۱۴۰۲
انتخاب بهترین بروکر
بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی جهان است. با این که قدمت این بازار به اندازه بازارهای مالی دیگر نیست، اما به سرعت توانست جایگاه خود را بین سرمایه‌گذاران ارتقا داده و سهم بزرگی از تراکنش‌های سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص دهد. شروع معامله در بازار کریپتوکارنسی سخت نیست. اما به دلیل وسعت و البته ذات غیر قابل پیش بینی بازارهای مالی، باید از ابتدا هر قدم را برای سرمایه‌گذاری خود محکم بردارید. در این راه یکی از اساسی‌ترین گام‌ها انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال یا بروکر است.
 
بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران
دنیای پویای ارزهای دیجیتال
کامل‌ترین و بروزترین دوره خصوصی ارز دیجیتال در ایران، ارائه ۱۴ جلسه خصوصی شخصی‌سازی‌شده‌، دوره رایگان آموزش ارز دیجیتال آوانگارد.
 
چه منابع معتبری برای خرید و تحلیل بیت کوین وجود دارند؟
بیت کوین، اولین و بزرگ‌ترین رمزارز
در این مقاله قصد تحلیل بیت کوین و بیان نحوه خرید آن را داریم. همراه ما باشید.
 
آیا ورود به بازار ارز دیجیتال ریسک بالایی دارد؟
ارز دیجیتال چیست؟
ارز دیجیتال این پتانسیل را دارد که طرز تفکر جامعه در مورد پول را کاملاً تغییر دهد. ظهور بیت کوین، اتریوم و هزاران ارز دیجیتال دیگر که فقط به صورت الکترونیکی وجود دارند، بانک های مرکزی جهانی را به تحقیق درباره نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال ملی سوق داده است. خطرات تجارت ارزهای دیجیتال عمدتاً به نوسانات آن مربوط می شود. آنها ریسک بالایی دارند و و مهم است که قبل از شروع معامله، خطرات آن را درک کنید.
 
مقایسه تتر با دیگر استیبل کوین‌ها
ارز دیجیتال
یکی از ویژگی‌های عمومی ارزهای دیجیتال که همه افراد از آن آگاه‌اند، نوسانات غیرقابل پیش‌بینی آن‌هاست. حتی اگر به به صورت حرفه‌ای دنیای ارزهای دیجیتال را پیگیری نکنید هم می‌دانید که ارزش هر رمزارز به صورت دائمی بالا و پایین می‌رود و همین مسئله است که می‌تواند سبب افزایش یا کاهش سرمایه شما شود.
 
آیا کوینکس بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال است؟
یکی از بهترین صرافی‌های شناخته شده در جهان
کوینکس یکی از بهترین صرافی‌های شناخته شده در جهان است که بیشتر از ۳ میلیون کاربر در آن فعالیت دارند و ۱۶ زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند. این صرافی در کلان شهر هنگ کنگ و در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و در حال حاضر به بیش از ۱۰۰ کشورجهان خدمات ارائه می‌دهد.
 
معرفی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال
ولت ارز دیجیتال
حتماً شما هم تا به حال نام کیف پول یا ولت ارز دیجیتال را شنیده‌اید. کیف پول‌های ارز دیجیتال برنامه‌هایی هستند که امکان ذخیره‌سازی ارز‌های دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شما به عنوان یک معامله‌گر و تریدر باید ارز‌های دیجیتال خود را در یک کیف پول ارز دیجیتال ایمن نگهداری کنید؛ اما با توجه به تنوع بالای کیف پول‌های ارز دیجیتال، این انتخاب دشوار به نظر می‌رسد. به همین علت ما قصد داریم در این مطلب شما را با بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال آشنا کنیم. همراه ما باشید!
 
ریپل، ارزی با پشتیبانی از تراکنش‌های مالی بین‌ المللی
بررسی ارز ریپل
در دنیای امروز و با گسترش بازار‌های مالی شاهد بازار ارز‌های دیجیتال نیز هستیم. این بازار تشکیل شده از الگوریتم‌ها و ارز‌های مختلفی است که هر کدام از آن‌ها برگرفته از یک منبع هستند و در بستری مشخص داد و ستد و یا در واقع نسبت به ارزش روز خود خرید و فروش می‌شوند. یکی از پر سر و صدا‌ترین این ارز‌ها ریپل یا همان XRP است. اگر قصد معامله این ارز را دارید و یا می‌خواهید در رابطه با آن بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
 
آینده استارگیت فایننس چگونه خواهد بود؟
صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال
استارگیت دارای قابلیت‌های مدرنی است که هدف آن ایجاد پلی ترکیب‌پذیر برای دارایی بومی است. درواقع کاربران در این پلتفرم به‌عنوان پروتکلی برای انتقال نقدینگی، می‌توانند کارهای متنوعی انجام دهند. برای این صرافی آینده‌ای متصور است که طبق بررسی‌ها در ادامه به آن می‌پردازیم.
 
بررسی پرداخت‌های رمز ارزی همراه با جزییات
پرداخت‌های ارز دیجیتال
با گذر زمان سطح پذیرش پرداخت‌های رمز ارزی توسط خرده‌فروشان، افراد و کسب‌وکارها رو به افزایش است. درحالی که شما می‌توانید این دارایی را به صورت دستی انتقال دهید، درگاه‌های پرداختی روش ساده‌تری برای پذیرش پرداخت‌های رمز ارزی ارائه می‌دهند. این روش شما را از کپی دستی آدرس‌ها و ارتکاب اشتباه حفظ می‌کند. همچنین، می‌توانید از کارت اعتباری یا نقدی رمز ارزی استفاده کنید تا با رمز ارز موجود در حساب لینک شده، پرداخت‌های فیات انجام دهید.
 
آیا از chat GPT می توان برای ترید در بازارهای مالی استفاده کرد؟
ربات چت جی پی تی
هر فردی که به نوعی سرگرم تکنولوژی و اخبار آن است،دربارهٔ ربات chat GPT مطالبی شنیده یا خواهد شنید.رباتی که فقط ظرف مدت دو ماه به۱۰۰میلیون کاربر دست یافته است.این رکورد در تکنولوژی بی‌نظیر بوده است اما چه چیزی باعث شده است تا مفهوم چت جی پی تی به این سرعت و با این شدت ترند شود؟در این مقالهٔ کوتاه بدون شک دید واضح‌تری نسبت‌به موضوع پیدا خواهید کرد.ما همچنین به این موضوع که آیا می‌توان از چت‌ جی پی تی به‌عنوان ابزار ترید بازارهالی مالی استفاده کرد یا خیر پرداخته‌ایم.لطفاً تا پایان همراه ما باشید.
 
کدام صرافی ارز دیجیتال خارجی کارمزد کمتری دارد؟
دنیای کریپتو
برای معرفی بهترین صرافی خارجی می‌توان لیست بلندی از این صرافی‌ها را تهیه کرد؛ با این حال، کارمزد کم همیشه هم دلیل بر برتری یک صرافی نیست. در قدم اول صرافی باید امکانات مطلوبی داشته باشد تا بتوانید معاملات سودآوری را در آن انجام دهید.
 
بررسی تفاوت صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال
خرید و فروش در بازار کریپتوکارنسی‌ها
در این مقاله بهترین صرافی‌ها را به شما معرفی کنیم تا باتوجه به نیاز خود، انتخابی مناسب داشته باشید.
 
لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی
صرافی‌های آنلاین
لازمهٔ حضور در بازار ارزهای دیجیتال، کار با صرافی‌های آنلاین است. به‌عبارتی دیگر هر نوع معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال در این بازار بزرگ و پیچیده باید در صرافی‌ها انجام شود. بر همین اساس کاربران ایرانی کریپتو نیز مجبورند یک صرافی ارز دیجیتال خارجی یا ایرانی را برای خود انتخاب کنند. صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی و ایرانی از برخی جهات تفاوت دارند و می‌توان گفت هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مطلب به صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال می‌پردازیم.
 
بازار مالی چیست و انواع بازارهای مالی کدامند؟
یکی از اساسی‌ترین ارکان دنیای اقتصاد
در یک بازار مالی چه اتفاقی می‌افتد؟ انواع این بازارها کدامند و چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد. شاید برای شما هم ورود به بازارهای مالی و فعالیت در آن‌ها جذاب باشد. دراین‌صورت، این مقاله خواهد توانست اطلاعات اولیه و ضروری را به شما بدهد.
 
آیا می‌توان دوج کوین را به صورت رایگان کسب کرد؟
DogeCoin
در این مطلب ضمن معرفی مختصر رمز ارز دوج به عنوان یک ارز رمز نگاری شده راجع به راه‌های کسب این آلت کوین به صورت رایگان صحبت می‌کنیم.
 
مزایای کیف پول سخت افزاری چیست؟
نگهداری ارز دیجیتال
بهترین و امن‌ترین نوع کیف پول ارز دیجیتال برای افرادی که تریدر حرفه‌ای هستند و معاملات زیادی را انجام می‌دهند، کیف پول سرد است. این کیف پول فیزیکی بوده و شبیه به یو‌اس‌بی است که می‌توانید آن را در جایی امن نگه‌داری کنید.
 
معرفی روش های جلوگیری از خرید و فروش کلاه برداری تتر تقلبی
کلاهبرداران ارز دیجیتال !
در این مقاله با ارز دیجیتال usdt آشنایی می‌شویم و می‌بینیم که افراد کلاهبردار چگونه قصد فریب کاربران را دارند.
 
ماجرای ۳۵۲.۵ میلیون دوج کوین به بایننس چیست؟
جامعه کریپتو
به طور کلی، انتقال ۳۵۲/۵ میلیون Dogecoin به بایننس، باعث گمانه زنی و هیجان در جامعه رمزنگاری شده است. در حالی که نیات مالک ناشناخته است، این انتقال باعث محبوبیت رو به رشد Dogecoin گردیده و نقش مهمی در مبادلات ارز‌های دیجیتال در اکوسیستم کریپتو ایفا می‌کند. در نتیجه، قیمت دوج کوین بر اساس عرضه و تقاضا در صرافی‌های مختلف تعیین می‌شود و ارزش آن می‌تواند کاملاً متغیر و تحت تأثیر عوامل مختلف باشد.
 
آشنایی با انواع کندل های برگشتی و روش‌های استفاده از آن‌ها
آموزش بورس
هیچ چیزی در بازارهای مالی مشخص و دقیق نبوده و شما باید چیزی داشته باشید که در رابطه با اتفاق بعدی، هشدار دهد. کندل برگشتی یکی از همین موارد هشدار دهنده است. در این مطلب به صورت کامل شما را با کندل های برگشتی آشنا خواهیم کرد.
 
دلیل تفاوت قیمت تتر USDT با قیمت دلار چیست
شکاف قیمت تتر و دلار
در این مطلب به بررسی تفاوت قیمت تتر و دلار می پردازیم.
 
شرط اصلی معامله رمزارز ها: آموزش ارز دیجیتال
شروع به کسب درآمد
آموزش ارز دیجیتال به شما کمک می کند تا در بازار رمزارزها، کم ریسک ترین معاملات را به انجام رسانید و از این طریق شروع به کسب درآمد کنید.
 
کانال سیگنال ارز دیجیتال مجموعه مدرسان پیشتاز چه ویژگی هایی دارد؟
برای تریدر های تازه وارد
کانال سیگنال ارز دیجیتال مجموعه مدرسان پیشتاز، ویژگی های مثبت زیادی داشته و به راحتی نیاز های کاربران را رفع می کند.
 
ثبت نام در فارکس ، مزایا و معایب فارکس چیست ؟
بزرگترین بازار مالی جهان
بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان می باشد که به صورت ۲۴ ساعته در پنج روز هفته فعال می باشد . شما در این بازار میتوانید فلزات گرانبها مانند طلا ، نقره و ارزهای کشورها و نفت و ... را خرید و فروش نمایید و با پیش بینی روند بازار کسب سود نمایید.
 
بایننس کوین چیست؟ آموزش خرید و فروش ارز BNB از صرافی های ایرانی
دارایی‌های دیجیتال
ارزهای دیجیتال و صنعت بلاک چین
 
« قبلی صفحه ۱ از ۲ ۲ بعدی »