صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۰
کد خبر: 15482
گزارشگر: 2
۸۰۹
۰
۰
۵
ورود به بازار های مالی

نحوه شارژ فارکس بروکر | کسب درآمد دلاری آسان

نحوه شارژ فارکس بروکر | کسب درآمد دلاری آسان
قبل از آن که به فارکس وارد شوید و به معامله بپردازید، نیاز به این دارید که بدانید برای فعالیت در این بازار وبه دست آوردن سود باید مواردی را مدنظر قرار دهید که درادامه به آنها اشاره می کنیم.

بازار های مالی یک گزینه جذاب برای کسب درآمد هستند که امروزه کاربران بسیاری مشتاق ورود به این بازار می باشند.
اگر شما علاقه دارید در این بازارها از جمله فارکس کار کنید نحوه شروع و فعالیت در آنها را نمی دانید و یا اگر میخواهید در بروکرتان حساب کاربری خود را شارژ کنید ما را دنبال کنید تا نحوه ورود به این بازارو سایر کارهایی که لازم است را به شما آموزش دهیم.
قبل از آن که به فارکس وارد شوید و به معامله بپردازید، نیاز به این دارید که بدانید برای فعالیت در این بازار و به دست آوردن سود باید مواردی را مدنظر قرار دهید که درادامه به آنها اشاره می کنیم.

 

فراگیری تحلیل تکنیکال

 

یکی از موارد پیش پا افتاده که باید برای فعالیت در فارکس و کسب درآمد بدانید این می باشد که شما با نمودارها بتوانید کار کنید و به انواع تحلیل ها تسلط داشته باشید. ممکن است برای شما سوال شود تحلیل چه میزان تاثیری در کسب سود شما می گذارد؟

باید بدانید که تحلیل انواع مختلفی دارد؛
تحلیل تکنیکال
در تحلیل تکنیکال باید کار با چارت، اصول استفاده ازخط روندها، مقاومت و حمایت های داینامیک و استاتیک، کانال کشی و استفاده از اندیکاتورها و ابزارهای مورد نیاز را یاد داشته و بتوانید از آنها استفاده کنید.
چارت چیست؟
چارت درواقع همان سابقه قیمتی است که یک ارز آن را پشت سر می گذارد و قیمت های جدید ثبت می کند.
خط روند چیست؟
هنگامی که قیمت از یک الگوی به خصوص تبعیت می کند و قیمت یک روند را تشکیل می دهد به خطی که زیر قیمت قرار میگیرد خط روند می گویند.
باید بدانید که قیمت همیشه از خط روند تابعیت نمی کند.
حمایت و مقاومت چیست؟
قیمت هایی که در آن خریداران قدرت بیشتری داشته و فشار خرید درآن قیمت ها باعث برگشت قیمتی به بالا می شوند حمایت و به قسمتهایی که فروشندگان قوی تر می باشند و باعث حرکت قیمت به سمت پایین می شود را مقاومت می گویند.
کانال قیمت به چه معناست؟
همانطور که ممکن است بدانید و از نام آن مشخص است مادامی که قیمت در یک بازه قیمتی مشخص کف وسقف هایی را چه به شکل داینامیک و یا استاتیک به وجود می آورد باعث ایجاد یک کانال قیمتی می شود.
شکلی دیگری از تحلیل است که به آن پرایس اکشن می گویند. در پرایس اکشن رفتار قیمتی و عملکرد خریداران و فروشندگان برسی می شود.
برسی اخبار اقتصاد کلان و رویداد ها
خبرهای اقتصاد کلان و خبرهای موجود در زمینه جفت ارزها، داده های تورمی حوزه دلار و یورو، نرخ های بیکاری کشورها و مواردی مانند این بر بازار فارکس و سایر بازارهای مالی تاثیر زیادی دارد و شما برای اینکه در معاملات خود موفق باشید باید این اخبار را دنبال و تحلیل کنید و نحوه تاثیرگذاری هر کدام را بر روند قیمت بدانید تا امکان معامله در جهت مناسب و در به دست آوردن سود موفق باشید.
یکی از کار های مهم و تاثیر گذار این است که یک بروکر مناسب را برای افتتاح حساب پیدا کنید.

 

یک بروکر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 

بروکری مناسب است که کارمزد آن پایین، میزان نقد شوندگی آن بالا، روش های مختلف شارژحساب و همچنین نمودارهای آن با نمودارهای جهانی حدالامکان تطابق بالایی داشته باشد.

 

از چه روش هایی میتوان حساب خود در بروکرها را شارژ کرد؟

 

بروکرها ازروش های مختلفی حساب کاربری شما را شارژ می کنند، ساده ترین روش شارژ از طریق ریال می باشد که ممکن است در بروکر شما پشتیبانی نشود.
ارزمجازی وب مانی یکی از گزینه های شارژ اکثر بروکرها می باشد و سابقه قدیمی تری در این مورد دارد.
روش های دیگری که در اکثر بروکر ها روتین می باشد و میتوانید حساب خود را از طریق آنها شارژ کنید، پرفکت مانی و تتر می باشد.
برای شارژ حساب خود در بروکر ابتدا باید وارد کابین شخصی خود شده و یکی از گزینه های شارژ را انتخاب می کنید.
پیشنهاد می شود برای شارژ حساب خود از پرفکت مانی و رمزارز تتر استفاده کنید زیرا نسبت به باقی روش ها مقرون به صرفه تر می باشد.
شارژ حساب فارکس از طریق تتر و پرفکت مانی از روش های روتین می باشند. در ادامه مطلب نحوه خرید و استفاده از این دو را برای شارژ کابین خود را به شما شرح می دهیم، همینطور یک صرافی معتبر جهت شارژ حساب با پرفکت مانی و تتر را به شما معرفی خواهیم کرد تا درامنیت کامل و سرعت بالا معامله خود را انجام دهید.
صرافی رمزارزی که قصد معرفی آن به شما را داریم کارمزد بسیار پایین برای خرید تتر بدون احراز هویت و پرفکت مانی دریافت کرده و با افزایش حجم خرید شما کارمزد آن افزایش نمی یابد.

 

از کجا تتر خریداری کنیم؟

 

در ایران خرید تتر به دلیل تعداد زیاد صرافی در ابتدا کار راحتی به نظر می رسد؛ اما به این معنا نیست که تمام صرافی ها معتبر می باشند. در ادامه مطلب با برسی هایی که صورت گرفته میخواهیم یک صرافی معتبر به نام پی ام ایکس چنج را برای خرید پرفکت مانی و تتر به شما معرفی کنیم.
صرافی ارزدیجیتال پی ام ایکس چنج یکی از صرافی های باسابقه و قدیمی در این حوزه می باشد که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در تلگرام شروع و وبسایت آن با آدرس www.pmxchange.co از سال ۱۳۹۹ راه اندازی شد.
شما برای خرید تتر میتوانید به وبسایت پی ام ایکس چنج با آدرس فوق بروید و با ثبت کد ملی، شماره تماس و سایر مشخصات خود به صورت اتوماتیک بدون ارسال مدارک احراز هویت کنید و تا سقف 1 میلیون تومان خرید نمائید.
برای این کار ارزمبدا که وجه واریزی شما می باشد را بر روی تومان و ارز مقصد که در اینجا همان تتر می باشد را بر روی تتر قرار داده و در رو به روی آن مقداری که قصد خرید آن را دارید وارد می کنید، در ادامه آدرس کیف پول تتر خود را وارد و نوع شبکه ارز خود را انتخاب و با نهایی کردن پرداخت خود سفارش شما انجام می شود.
همچنین برای خرید ووچر پرفکت مانی و انتقال آن به حساب پرفکت مانی خود و در نهایت شارژ بروکر فارکس خود میتوانید مشابه روش خرید تتر ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی پرفکت مانی قرار دهید و اگر برای بار اول از این صرافی خرید می کنید بعد از ثبت اطلاعات هویتی خود در ادامه نوع دریافت پرفکت مانی را بر روی روش حساب به حساب تغییر داده و در ادامه با دادن آدرس حساب پرفکت مانی خود فرایند خرید را کامل کرده و بعد از پرداخت وجه به صورت اتوماتیک پرفکت مانی را در کیف پول خود دریافت کنید.

شارژ بروکر

https://www.asianews.ir/u/axd
اخبار مرتبط
هر فردی که به نوعی سرگرم تکنولوژی و اخبار آن است،دربارهٔ ربات chat GPT مطالبی شنیده یا خواهد شنید.رباتی که فقط ظرف مدت دو ماه به۱۰۰میلیون کاربر دست یافته است.این رکورد در تکنولوژی بی‌نظیر بوده است اما چه چیزی باعث شده است تا مفهوم چت جی پی تی به این سرعت و با این شدت ترند شود؟در این مقالهٔ کوتاه بدون شک دید واضح‌تری نسبت‌به موضوع پیدا خواهید کرد.ما همچنین به این موضوع که آیا می‌توان از چت‌ جی پی تی به‌عنوان ابزار ترید بازارهالی مالی استفاده کرد یا خیر پرداخته‌ایم.لطفاً تا پایان همراه ما باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید