صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
کد خبر: 19983
گزارشگر: 2
۲۱۵
۰
۰
۲
انتخاب بروکر

نمادهای معاملاتی آلپاری"Alpari" ([بهترین] بروکر با کمترین اسپرد[برای ایرانیان])

نمادهای معاملاتی آلپاری"Alpari" ([بهترین] بروکر با کمترین اسپرد[برای ایرانیان])
توانایی مدیریت سرمایه یا قدرت تصمیم گیری منطقی؟! به نظر شما کدام ویژگی برای معامله گران حرفه ای مهم تر است؟! قطعا این موارد حائز اهمیت هستند اما امروز کاری به آن ها نداریم، تنوع بخشیدن به سبد معاملاتی یکی دیگر از ویژگی های مهم معامله گران باتجربه است. برای اینکار باید بروکری را انتخاب کنید که از تنوع در نمادهای معاملاتی برخوردار باشد و به همین بهانه قصد داریم تا نمادهای معاملاتی آلپاری را بررسی کنیم.

آشنایی با ۰ تا ۱۰۰ نمادهای معاملاتی آلپاری و اسپرد alpari

نماد های قابل معامله در آلپاری؛ چند نماد برای معامله در “alpari” وجود دارد؟!

همانطور که اشاره داشتیم بیش از ۱۰۰ نماد ترکیبی از ارزهای دیجیتال، شاخص ها، انرژی و جفت ارز های فارکس در میان نماد های قابل معامله در آلپاری دیده میشود.
اگر چه در ادامه به هر یک از نمادهای معاملاتی آلپاری پرداخته خواهد شد، اما در قالب جدول زیر اشاره ای کلی به تعداد نماد های آلپاری داشته ایم:

 نماد معاملاتی  تعداد نماد های قابل معامله
 نماد فارکس اصلی و فرعی  ۴۰ جفت ارز
 کالا ها و فلزات گران بها  ۵ نماد
 شاخص های سهام  ۲۳ شاخص برتر جهانی
 سهام  ۶۳۹ سهام آمریکا
 ارز های دیجیتال  ۱۱+ رمز ارز

لیست نمادهای معاملاتی آلپاری | از جفت ارز ها تا ارز های دیجیتال!

بیش از ۱۰۰ نماد ترکیبی در بروکر آلپاری قابل معامله است و در ادامه هرکدام از دسته های این نماد ها را معرفی و بررسی می کنیم.

جفت ارز ها در آلپاری:

بیشترین میزان از حجم معاملات در بروکر آلپاری به جفت ارز ها اختصاص دارد. بیش از 40 جفت ارز فارکس در کلیه حساب های آلپاری قابل معامله است که از چند مورد آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد. جفت ارز های آلپاری:

  • دلار آمریکا/ین ژاپن (USD/JPY)
  • یورو/دلار آمریکا (EUR/USD)
  • پوند انگلستان/دلار آمریکا (GBP/USD)
  • دلار آمریکا/دلار کانادا (USD/CAD)
  • دلار آمریکا/فرانک سوئیس (USD/CHF)
  • دلار استرالیا (AUD/USD)

نماد های فلزات در آلپاری:

فارکس فقط از جفت ارز ها تشکیل نشده است و فلزات هم نقش شایانی در معاملات این بازار دارند. طلا یکی از این فلزات است اما علاوه بر آن، چند فلز دیگر از جمله نقره هم در آلپاری قابل معامله هستند.

فلزات در آلپاری طلا و نقره علاوه بر نقدینگی مناسب، نوسان چشمگیری را در طول شبانه روز تجربه می کنند.

نماد های انرژی در آلپاری:

نفت، گاز، بنزین و گازوئیل از مهم ترین نماد های انرژی فارکس هستند که راه خود را به معاملات آلپاری باز کرده اند. مهم ترین نماد های انرژی قابل معامله در آلپاری:

  • نفت خام (BRENT)؛
  • نفت ایالات متحده (WTI)؛
  • گاز طبیعی (NG)

شاخص ها در آلپاری:

شاخص های فارکسی ابزاری برای ارزیابی و پیش بینی وضعیت بازار و اقتصاد جهانی هستند و به همین دلیل معاملات آن ها در فارکس حائز اهمیت است. مهم ترین شاخص های قابل معامله در آلپاری عبارتند از:

  • نزدک (NASDAQ)؛
  • داوجونز (DowJones)؛
  • شاخص دلار (USDX).

سهام شرکت ها در آلپاری

احتمالا برای شما هم رخ داده که وضعیت سهام یک شرکت را زیرنظر داشته باشید و رشد قیمت آن را پیش بینی کنید. در چنین شرایطی، آلپاری یکی از بهترین بروکر ها است چرا که بیش از 639 سهام از شرکت های آمریکایی را ارائه کرده است. سهام های قابل معامله در آلپاری:

  • تسلا (TSLA)؛
  • اپل (APPLE)؛
  • مایکروسافت (MSFT)؛
  • استار باکس (SBUX).

ارز های دیجیتال در آلپاری:

شاید عجیب به نظر برسد اما ارز های دیجیتال در بروکر های فارکس هم قابل معامله هستند. بروکر آلپاری هم امکان معامله بیش از ۱۲ رمز ارز را فراهم کرده است و این ارز ها بخشی از نمادهای معاملاتی آلپاری هستند. ارز های دیجیتال قابل معامله در آلپاری:

  • بیت کوین (BTC)؛
  • اتریوم (ETH)؛
  • لایت کوین (LTC)؛
  • بیت کوین (BTC)؛
  • ریپل (XRP).

همین حالا می توانید هر کدام از نماد هایی که معرفی کردیم را در آلپاری معامله کنید اما برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل توصیه می کنیم نماد طلا در بروکر الپاری، نقد و بررسی بروکر آلپاری، انواع حساب بروکر آلپاری، باینری آپشن آلپاری، ساخت ربات آلپاری در متاتریدر، لوریج در آلپاری و سایر موارد را از رسانه های تخصصی آموزش صفر تا 100 فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers، دیلی فارکس DailyForex، ویکی اف ایکس WikiFX، اف ایکس امپایر FX Empire و دیگر مراجع مطالعه کنید.

انوع ابزار های معامله در بروکر آلپاری “Alpari”

همانند تریدر های سنتی شما نیازی به داشتن فیزیکی ارز ها برای کسب درامد از انها ندارید و میتوانید در کمال امنیت و آسایش، تنها با چند کلیک با استفاده از ابزاری که در اختیار شما قرار داده شده، به سوددهی برسید. در اینجا ما چند مورد از ابزار های بروکر آلپاری را مختصر توضیح دادیم:

CFD بروکر الپاری:

contract for difference که به اختصار CFD نامیده میشود به معنای قرارداد بر روی اختلاف قیمتی ارز ها و نماد های معاملاتی فارکس است که ارزش آن وابسته به ارزش یک دارایی پایه نسبت به دیگر دارایی های است که با آن مقایسه میشوند.

قرارداد CFDمعاملات CFD همچون دیگر قرارداد ها از ریسک چشمگیری برخوردار هستند و بهتر است برای معامله قرارداد های cfd از ابزار های مدیریت ریسک استفاده کنید.

سود این نوع قرارداد ها بر اساس نوسانات قیمتی دارایی پایه مشخص می‌شود که خریدار تمام مزایای مالکیت فیزیکی از جمله قیمت و سود سهام را در اختیار دارد که از رایج ترین انها میشود از اوراق قرضه، سهام و رمز ارزها نام برد. برای معامله CFD آلپاری بهتر است بر روی دارایی های پرنوسان معامله کنید تا در زمان کم بتوانید سود قابل توجهی کسب کنید.

حساب فیکس کانترکت آلپاری | باینری آپشن آلپاری

بروکر الپاری به تازگی امکان انجام معاملات گزینه های باینری یا معاملات دودویی را تحت عنوان ALPARI FIX CONTRACTS TRADER را به خدمات خود اضافه کرده است. قراردادهای باینری آپشن در بین معامله گران فارکس از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و به سرمایه گذاران اجازه می دهند تا سود و زیان احتمالی را قبل از ورود به یک موقعیت بدانند. این معاملات عموما در زمان محدود انجام میشوند و میزان سود و بازگشت سرمایه بنا به ارز های معاملاتی متفاوت است .
حداقل حجم معامله باینری آلپاری ۱ دلار است و انقضا آن ۳۰ ثانیه است و میتوانید بدون ثبت نام حساب دمو باینری آلپاری با محیط معاملاتی آن آشنا شوید، همچنین میتوانید مستقیم از طریق اتصال حساب آلپاری موبایل به آن دسترسی داشته باشید.

بررسی اسپرد بروکر آلپاری | بروکری با کمترین اسپرد

از بهترین بروکر های فارکس برای ایرانیان میتوان به کارگزاری معتبر آلپاری اشاره نمود، اسپرد حساب‌های الپاری بصورت شناور و ثابت بسته به نوع حساب انتخاب شده متفاوت است، اما میتوان کمترین اسپرد آلپاری را در حساب های استاندارد و حساب ECN مشاهده نمود که به واسطه ی آن بروکر آلپاری را در میان لیست بروکر با کمترین اسپرد قرار داده است.

 نوع حساب  استاندارد  نانو  ECN  PRO ECN
 اسپرد  از 1.2 پیپ  از 1.7 پیپ  از 0.4 پیپ  از 0.0 پیپ

سخن پایانی- نظر کارشناس درخصوص نمادهای معاملاتی آلپاری!

آلپاری یک کارگزاری با تنوع بالا در نماد های معاملاتی است و دست معامله گر را باز می گذارد. علاوه بر این موارد، در آینده نماد های بیشتری در alpari لیست می شوند. شما به ما بگویید، چه تجربه ای از خرید و فروش نمادهای معاملاتی آلپاری دارید؟!

منابع: آموزش صفر تا ۱۰۰ فارکس و باینری آپشن - سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers - اینوستینگ investing - فایننس مگنتس Finance Magnates

سوالات متداول:

نمادهای بروکر آلپاری چه مواردی هستند؟!

نمادهای معاملاتی آلپاری از ۶ بخش یعنی ارز های دیجیتال، سهام، شاخص ها، انرژی، فلزات و جفت ارز ها تشکیل شده اند.

نماد داوجونز در آلپاری چیست؟!

شاخص داوجونز با نماد WallSt30 در بروکر آلپاری معامله می شود.

حساب اسلامی آلپاری به چه صورت است؟

حساب اسلامی بروکر الپاری در حساب های استاندارد، ای سی ان، پرو ای سی ان و نانو فعال می شود.

https://www.asianews.ir/u/e4D
اخبار مرتبط
لینک دانلود مستقیم متاتریدر ۴ بروکر آلپاری برای تمامی سیستم عامل ها
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید