صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۴
کد خبر: 20492
گزارشگر: 464
۱۳۹
۰
۰
۶
با رسیدن به ۷۰ هزار دلار؛

بیت‌کوین؛ همچنان بر مدار صعود

بیت‌کوین؛ همچنان بر مدار صعود
بیت‌کوین همچنان روزهای طلایی خود را سپری می‌کند و شاهد قیمت‌های خیره‌کننده‌ای است.


به گزارش آسیانیوز؛ 
این رمزارز با رسیدن به ۷۰ هزار دلار به نقطه عطف تاریخی دست یافت که نشانگر افزایش قابل توجهی در ارزش آن بود. این صعود به دنبال رکورد اخیر در روزهای قبل بود که ارز دیجیتال از بالاترین سطح قبلی خود فراتر رفت.

معروف‌ترین ارز رمزنگاری‌شده جهان که به‌طور پیوسته در حال افزایش ارزش است، برای مدت کوتاهی در معاملات آخر هفته به بالاتر از قیمت ۷۰هزار دلاری صعود و سپس دوباره سقوط کرد.

افزایش اخیر به دلیل تایید صندوق‌های قابل معامله در مبادلات مرتبط با بیت‌کوین (ETF) است. مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۲۰ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱.۹۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۴ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

روز گذشته حجم کل بازار ارزهای دیجیتال ۱۱۸.۲۳ میلیارد دلار است که ۲۸.۹۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۱.۴۳ میلیارد دلار است که ۹.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۰۵.۹۲ میلیارد دلار است که ۸۹.۵۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

https://www.asianews.ir/u/ecW
اخبار مرتبط
در چند روز اخیر بیت‌کوین با رشد بیش از ۲ درصد به قیمت ۲۴ هزار و ۹۷۶ دلار و اتریوم با افزایش جزئی به قیمت هزار و ۶۹۳ دلار معامله می‌شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید