صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۰
کد خبر: 15733
گزارشگر: 2
۵۰۹
۰
۰
۲
قیمت بیبی دوج و خرید بیبی دوج

مقایسه بیبی دوج با ارزهای دیگر کریپتوکارنسی

مقایسه بیبی دوج با ارزهای دیگر کریپتوکارنسی
دوج کوین این روزها نامی آشنا در دنیای کریپتوکارنسی‌هاست و تقریباً همهٔ ما آن را می‌شناسیم. حالا که این ارز دیجیتال توانسته است جایگاه مطلوبی را در بازار رمزارزها به‌دست آورد، دیگر چه کسی اهمیت می‌دهد که داستان آن تنها از یک شوخی شروع شد.

در حقیقت هیچ فرقی نمی‌کند که ارزها از کجا می‌آیند و چه ایده‌ای را در دل خود جای داده‌اند؛ همهٔ آن‌ها فرصت این را دارند که به یک پدیده تبدیل شوند. حال در کنار دوج، میم‌کوین‌های متعدد دیگری نیز ایجاد شده‌اند که نظر بازار را به خود جلب کرده‌اند. یکی از این میم کوین‌هایی که ممکن است نام آن را به فراوانی شنیده باشید، «بیبی دوج» است. دراین مقاله شما را با قیمت بیبی دوج و خرید بیبی دوج آشنا خواهیم کرد.

 

بیبی دوج چیست و چگونه ایجاد شد؟

 

بیبی دوج یک ارز تقریباً نوظهور است که دو سال از معرفی آن به بازار رمزارزها می‌گذرد. این ارز دیجیتال درواقع یک هدف اجتماعی را دنبال می‌کند و قصد دارد به سگ‌های نیازمند کمک کند. همچنین در Woof paper بیبی‌دوج آمده‌است که این ارز قصد دارد کریپتوکارنسی را در دسترس همهٔ افراد عادی قرار دهد. در ابتدا عرضهٔ بیبی دوج برابر با ۴۲۰ کوادریلیون بود و قیمت بسیار کمی داشت. تاریخ دقیق عرضهٔ این ارز 1 ژوئن ۲۰۲۱ بود. در وایت پیپر بیبی دوج صحبتی دربارهٔ توسعه‌دهندهٔ آن نشده است و در وب‌سایت رسمی آن هم نوشته‌ای در این خصوص دیده نمی‌شود. با این حال در ژوئیه 2021 Christian campisi که خالق save lands و Paws نیز هست، ویدئویی در یوتیوب خود منتشر کرد که در آن، خود را خالق بیبی دوج خوانده بود.

از تعداد ۴۲۰ کوادریلیون بیبی دوجی که در ابتدا وارد چرخه شده بودند، 43 درصد آن‌ها یعنی چیزی حدود ۱۸۰ کوادریلیون طی عملیات توکن‌سوزی از بین رفتند. درواقع توسعه‌دهندگان برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا همواره تعدادی از توکن‌ها را می‌سوزانند و این کار به‌صورت ماهانه برای بیبی‌دوج انجام می‌شود. با این حال توکن‌سوزی همیشه هم با افزایش قیمت همراه نیست.

 

نحوهٔ عملکرد بیبی دوج

 

بیبی دوج یک توکن BEP-20 است. به این معنا که برای بلاکچین بایننس Binance ساخته شده‌است و از همین رو از مزایای این شبکه بهره‌مند است. بلاکچین بایننس سرعت و کارایی بهتری نسبت‌به بسیاری از شبکه‌های بلاکچین دارد و به همین خاطر بیبی دوج نیز چنین ویژگی‌هایی را خواهد داشت. برای خرید بیبی دوج تراکنش‌ها در کمتر از ۵ ثانیه تأیید می‌شوند و کارمزد بسیار کمی هم دارند. اصلی‌ترین تفاوت این ارز با سایر کریپتوکارنسی‌ها نیز مربوط به کارمزد است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. شما می‌توانید از Wallex خرید بیبی دوج را همانند صرافی‌های معتبر خارجی مثل Coinmarketcap بدون خطر تحریم اقدام کنید.
بیبی دوج تا به حال در مسیر اهداف خود حرکت کرده‌است و از محبوبیت خود جهت کمک به سازمان‌های حمایت از حیوانات استفاده می‌کند. کمک مالی این مجموعه به چندین و چند سازمان، مورد توجه قرار گرفته‌است و حتی مشارکت‌هایی با تیم‌های فوتبال دارد. اگرچه بیبی دوج به‌عنوان ارز قابل‌اطمینان برای سرمایه‌گذاری به حساب نمی‌آید، اما کمک‌های مداوم آن توانسته است محبوبیت بیبی دوج را خصوصاً در میان حامیان حیوانات افزایش دهد.

خرید بیبی دوج

تفاوت بیبی دوج کوین با سایر ارزهای دیجیتال چیست؟

 

بیبی دوج‌کوین مکانیزم متفاوتی برای دریافت کارمزد دارد که البته منحصر به این ارز دیجیتال نیست؛ اما می‌توان آن را کمی متفاوت دانست. برای فروش یا خرید بیبی دوج، ملزم به پرداخت ۱۰ درصد کارمزد هستید. به‌عنوان مثال، اگر ۱ میلیون بیبی دوج را معامله می‌کنید، باید ۱۰۰ هزار از آن را به‌عنوان کارمزد بپردازید. با این حال در ادامه، این کارمزد سرنوشت متفاوتی خواهد داشت. نیمی از این کارمزد میان تمام هولدرهای بیبی دوج تقسیم می‌شود و نیم دیگر برای تأمین نقدینگی معاملات استفاده خواهد شد. به عبارت دیگر، اگر مقداری بیبی دوج را ذخیره و هولد کرده باشید، می‌توانید از کارمزد تراکنش‌ها سهمی به‌دست آورید.
با این توصیف، شما می‌توانید از طریق بیبی دوج درآمد غیرفعال داشته باشید. کافی است اذعان را در کیف‌پول ارز دیجیتال خود ذخیره کنید. با این حال این پاداش به شکل بیبی دوج به شما داده خواهد شد و اگر قیمت بیبی دوج افت ناگهانی داشته باشد، سود به‌دست آمده نیز ارزشی نخواهد داشت.

 

آیا خرید بیبی دوج منطقی است؟

 

اگرچه قیمت بیبی دوج گاهاً روند صعودی پیدا می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد خرید آن به‌عنوان گزینهٔ مناسب برای سرمایه‌گذاری منطقی نیست. به فاصله‌ای کوتاه از خلق این رمزارز، ارز دیگری به نام «کابوسو» به وجود آمده‌است که شباهت‌های بسیاری به بیبی دوج دارد. به‌عنوان‌ مثال، هر دوی آن‌ها به خیریه‌های یکسانی کمک می‌کنند و فعالیت‌های مشابه بسیاری دارند. فارغ از این‌که این دو عرض توسعه‌دهندگان یکسانی دارند یا نه، به نظر می‌رسد تنها هدف آن‌ها وایرال شدن است و از نظر تکنیکی، تمرکزی بر دانش ارز دیجیتال ندارند. همچینین هشدارهایی را می‌توان دربارهٔ بیبی دوج مشاهده کرد که چند مورد از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • مزیت رقابتی یا ویژگی منحصربه‌فردی ندارد. ارزهای دیگری نیز از سیستم پخش کردن کارمزد بین هولدرها استفاده می‌کنند که می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد.
  • در وب‌سایت و وایت پیپر این ارز ایرادات بزرگی به چشم می‌خورد که می‌تواند نشان از عدم توجه و اهمیت دادن باشد.
  • نقشهٔ راه این ارز بیشتر دربارهٔ محبوبیت بیبی دوج و میم‌کوین‌ها صحبت می‌کند و کمتر به اهداف ارز دیجیتال می‌پردازد.

بنابراین اگرچه قیمت بیبی دوج ممکن است افزایش داشته باشد؛ اما به نظر می‌رسد خرید آن تنها به ثروتمند شدن توسعه‌دهندگان منجر خواهد شد. این ارز گاهی می‌تواند برای مقاصد خاص کاربردی باشد. با این حال برای سرمایه‌گذاری جدی شاید بهتر باشد تحقیقات خود را ادامه دهید و ارزهای بهتری را انتخاب کنید.

بیبی دوج

کلام آخر

 

درنهایت باید گفت این بازار بیش از آنچه تصور می‌شود فراز و نشیب دارد و در طی دوران، ممکن است حقایق متفاوتی به اثبات برسند. از این رو ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور، تغییرات وسیعی در خصوص بیبی دوج ایجاد شود که همهٔ ما را شگفت‌زده کند. مجدداً توصیه می‌کنیم پیش از خرید هر رمزارز، ابتدا دربارهٔ آن به‌خوبی تحقیق کرده و سپس اقدام کنید.

https://www.asianews.ir/u/b43
اخبار مرتبط
در این مطلب ضمن معرفی مختصر رمز ارز دوج به عنوان یک ارز رمز نگاری شده راجع به راه‌های کسب این آلت کوین به صورت رایگان صحبت می‌کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید