صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
کد خبر: 15679
گزارشگر: 2
۶۵۲
۰
۰
۲
استفاده از صرافی‌های ایرانی

آموزش ترید در بینگ ایکس ایران

آموزش ترید در بینگ ایکس ایران
صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده‌ای در دنیا وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بایننس، کوکوین، کوین‌بیس و مواردی از این دست اشاره کرد. با این حال دسترسی به این سایت‌ها در ایران مشکل است؛ به همین دلیل استفاده از صرافی‌های ایرانی یک پیشنهاد عالی به نظر می‌رسد. به همین بهانه تصمیم گرفتیم تا این مقاله را به بررسی نحوه تریدینگ در صرافی بینگ ایکس اختصاص دهیم.

بازار ارزهای دیجیتال این روزها آن قدر داغ است که همه ما صحبت‌هایی از آن را توسط اطرافیان خود می‌شنویم. حتی اگر خودتان سررشته‌ای از کریپتو‌ نداشته باشید، با این حقیقت موافقید که رمزارزها می‌توانند بازار هیجان‌انگیزی برای معاملات بسازند. با این حال ورود به این دنیا الزاماتی دارد که پیش از اقدام، باید به فکر آن‌ها باشید. یکی از این موارد، انتخاب صرافی مناسب است. صرافی‌های ارز دیجیتال شمایل متفاوتی نسبت به صرافی‌های ارز فیات دارند. بارزترین تفاوت آن‌ها این است که حالت فیزیکی ندارند و عمدتاً به شکل یک وب‌سایت در دسترس‌اند.
صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده‌ای در دنیا وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بایننس، کوکوین، کوین‌بیس و مواردی از این دست اشاره کرد. با این حال دسترسی به این سایت‌ها در ایران مشکل است؛ به همین دلیل استفاده از صرافی‌های ایرانی یک پیشنهاد عالی به نظر می‌رسد. به همین بهانه تصمیم گرفتیم تا این مقاله را به بررسی نحوه تریدینگ در صرافی بینگ ایکس اختصاص دهیم.

 

با صرافی بینگ ایکس ایران آشنا شوید

 

اگر آشنایی کلی با بازار کریپتو داشته باشید، «بینگ ایکس» را به عنوان یک صرافی معتبر می‌شناسید. این صرافی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده و طی این چند سال، خدمات متعددی را با بالاترین کیفیت به کاربران خود ارائه کرده است.‌ برخلاف بسیاری از صرافی‌های خارجی که ورود ایرانیان را با IP ایران تحریم کرده‌اند، صرافی بینگ ایکس هیچ محدودیتی را در این باره اعمال نکرده است. دفتر مرکزی این صرافی در سنگاپور واقع شده است و به بیش از ۱۰۰ کشور در سرتاسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. مزیت اصلی صرافی BingX، ارائه خدمات بدون محدودیت به ایرانیان است. به طور مستقیم در bingx قید شده که هیچ گونه مشکلی با ایرانیان ندارد و کاربران ایرانی می‌توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند.

برای آن که بتوانید در سایر صرافی‌های مطرح دنیا تریدینگ را آغاز کنید، می‌بایست فرایند احراز هویت را طی کنید. همین مسئله است که مشکل‌ساز می‌شود و به سبب تحریم ایران، احراز هویت دشوار خواهد شد. Bingx نیازی به احراز هویت ندارد و از این بابت نگرانی‌ای نخواهید داشت. حال صرافی بینگ ایکس ایران شرایط را برای حضور شما در این صرافی معتبر تسهیل می‌کند؛ به طوری که می‌توانید در کم‌تر از چند دقیقه فرایند ثبت‌نام را طی کنید. در ادامه بیشتر به مزایا اشاره خواهد شد.

 

مزایای ترید در صرافی بینگ ایکس ایران

 

همان طور که گفته شد، افزون بر مواردی که پیش‌تر شرح دادیم، bingX ویژگی‌های مثبت متعددی دارد که آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای تریدینگ تبدیل کرده است. در این قسمت به چند مورد از این مزایا پرداخته‌ایم:

  • عدم نیاز به احراز هویت را می‌توان برجسته‌ترین ویژگی مثبت بینگ‌ایکس برشمرد. برای حضور در این صرافی تنها کافیست فرایند ثبت‌نام را طی کنید.
  • این صرافی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، همچنین می‌توانید از طریق کانال تلگرامی با پشتیبان فارسی ارتباط بگیرید تا ابهامات ایجاد شده را رفع کنید.
  • جالب است بدانید بینگ ایکس به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ بر شمرده می‌شود. تریدرهای به‌نام و حرفه‌ای زیادی هستند که می‌توانید ترید آن‌ها را کپی کنید تا به کمک تجربه آن‌ها، سود بیشتری کسب کنید.
  • یکی از مهم ترین مزایای صرافی Bingx، کارمزد پایین معاملات است. همان طور که می‌دانید یکی از ویژگی‌های مد نظر ما برای انتخاب صرافی، کم بودن کارمزد آن برای انجام معاملات است. بینگ‌ایکس با میانگین کارمزد ۰.۰۴ درصد یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است.
  • جالب است بدانید بینگ‌ایکس امکان انجام معاملات دیگری در حوزه فارکس و طلا نیز انجام دهید.

بینگ ایکس

ترید در بینگ ایکس ایران چگونه انجام می‌شود؟

 

برای آن که تریدینگ در بینگ ایکس ایران را شروع کنید، لازم است مراحل زیر را یکی پس از دیگری طی کنید تا حساب شما افتتاح شود:

  • پیش از هر چیز باید به وب‌سایت صرافی Bingx ایران مراجعه کنید. در این وب‌سایت گزینه‌ای برای ثبت‌نام وجود دارد. با کلیک روی این عبارت خواهید دید که دو روش برای ثبت‌نام وجود دارد؛ در روش اول می‌توانید با ایمیل حسابتان را افتتاح کنید، در روش دوم امکان افتتاح حساب به کمک شماره تلفن وجود دارد.
  • توصیه می‌شود از روش ثبت‌نام با ایمیل استفاده کنید تا مشکلی برای ارسال پیامک ایجاد نشود.
  • روی گزینه Email کلیک کرده و سپس ایمیل خود را در قسمت please enter your email وارد کنید.
  • در مرحله باید پسوردی را مطابق قوانین موجود ایجاد کنید. این پسورد باید شامل حروف کوچک و بزرگ، اعداد و کاراکترها بوده و بین ۸ تا ۲۰ جزء داشته باشد.
  • پس از تأیید ایمیل، کد تأیید برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را در فیلد please enter verification code وارد کنید.
  • پس از وارد کردن کد، روی Register کلیک کنید تا ثبت‌نام شما تأیید شود.
  • همان طور که پیش‌تر گفته شد، این صرافی احتیاجی به احراز هویت ندارد و به راحتی می‌توانید با همین روش، روزانه تا سقف ۵۰ هزار دلار برداشت کنید.
  • توجه داشته باشید که برای امنیت بیشتر، می‌توانید مراحل احراز هویت را پیش ببرید. احراز هویت ایرانیان در این مجموعه با مشکل مواجه نخواهد بود.
  • پس از انجام مراحل گفته‌شده، می‌توانید ترید در صرافی را با کم‌ترین کارمزد آغاز کنید. رابط کاربری آسان این پلتفرم، کار را برای شما تسهیل خواهد کرد.

صرافی معتبر

ترید در این صرافی معتبر را چگونه آغاز کنیم؟

 

برای ترید در صرافی bingx کافیست وارد وب‌سایت بینگ‌ایکس ایران شوید‌. در این وب‌سایت هر آنچه که برای آغاز فعالیت نیاز داشته باشید، به طور کامل شرح داده شده است. شما می‌توانید بیش از ۵۰۰ رمز ارز را در این صرافی معتبر جابه‌جا کرده و کیف پول‌های مختلفی را به آن متصل کنید. اگر می‌خواهید تریدینگ مطمئنی را تجربه کنید، حتماً بینگ‌ایکس را امتحان کنید. انواع معاملات اسپات، فیوچرز و … را می‌توانید در این بستر با کم‌ترین کارمزد ممکن انجام دهید. لازم به ذکر است هیچ گونه کلاهبرداری برای این صرافی ثبت نشده است و می‌توانید با خیالی آسوده فعالیت خود را در آن آغاز کنید، همچنین برای بررسی اعتبار آن می‌توانید سری به وب‌سایت CoinMarketCap بزنید.

 

کلام آخر

 

در نهایت باید گفت انجام هیچ‌گونه معاملات ارز دیجیتال بدون اطلاع کافی از این بازار توصیه نمی‌شود. پیش از آن که فعالیت خود را آغاز کنید، حتماً دانش خود را تکمیل کنید. پیگیری منابع معتبر و وب‌سایت‌های آموزشی می‌تواند شما را به یک تریدر حرفه‌ای با سوددهی بالا تبدیل کند. امید است با مراجعه به صرافی بینگ‌ایکس، ترید لذت‌بخشی را تجربه کنید.

https://www.asianews.ir/u/b2o
اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی جهان است. با این که قدمت این بازار به اندازه بازارهای مالی دیگر نیست، اما به سرعت توانست جایگاه خود را بین سرمایه‌گذاران ارتقا داده و سهم بزرگی از تراکنش‌های سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص دهد. شروع معامله در بازار کریپتوکارنسی سخت نیست. اما به دلیل وسعت و البته ذات غیر قابل پیش بینی بازارهای مالی، باید از ابتدا هر قدم را برای سرمایه‌گذاری خود محکم بردارید. در این راه یکی از اساسی‌ترین گام‌ها انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال یا بروکر است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید